Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de fapt polizorul asta e chiar foarte scump fara aer in dec 2010 m-a costat pe factura 34000 ron deci foarte scump . cum sa fie ieftin ?1.2 preference

    Comment


    • Dupa 4 ani m-a lasat si pe mine bateria. Masina s-a oprit in timpul mersului, cand puneam contactul bordul era ca un pom de craciun. La ochiul magic este verde dar cel mai probabil s-a dus un element din el. Ce baterie imi recomandati? M-am gandit la un rombat premier de 75Ah.
      I HAVE A !sigpic
      fara linkuri externe in semnatura

      Comment


      • Te-ai gandit bine; aia e.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • @X@by : Aceiaşi recomandare o am şi eu !

          Comment


          • De ce de 75 si nu 65?

            Inteleg ca la frig asigura un amperaj mai mare cum are nevoie dieselul din cate stiu, dar daca o baterie de 65A te tine 4 ani de ce ai cumpara una de 75A? Sa te tina 4 ani si jumatate?
            Eu intreb, nu stiu.
            Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

            Comment


            • Pentru ca intr-o zi cu -30 de grade sa ai sanse sporite sa pornesti masina cu cea de 75Ah.
              E doar o masura de prevedere, nu conteaza cat de mare e bateria ca sa garanteze cineva ca te va tine mai mult decat una mai mica.
              In gama de 75Ah difera in functie de brand si model, curentul de pornire livrat electromotorului, 750 A in cazul Rombat Premier, la - 18 grade., pe cand una de capacitate apropiata Rombat Calciu 72Ah nu ofera decat 600A curent de descarcare rapida.

              Sau daca facem o comparatie cu Rombat Pilot 77Ah care ofera doar 640A, deci mai putin decat o baterie de capacitate mai mica dar superioara ca model, cum e Rombat Premier 75Ah.

              Deci nu capacitatea face intotdeauna regula, cat mai ales curentul de descarcare.
              Last edited by mr.K; 29 August 2012, 15:00. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Eu am Rombat Premier 65Ah/640A, cat Pilot-ul ala de 77. Baterie OEM pentru 320d E90 este 80Ah dar cu 640A.

                Rombat-urile Premier au cel mai bun raport pret/calitate. Cand am luat-o m-am uitat si pe hartiile alea care vin cu ea, a fost fabricata in mai sau iunie. Ideea e sa nu fie nici prea veche, daca sta prea mult pe rafturi nu e de bine, mai ales ca majoritatea nu respecta procedurile impuse de Rombat cand vine vorba de depozitare pe perioada mai lunga (peste 6 luni).
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • Originally posted by me_catalin View Post
                  De ce de 75 si nu 65?

                  Inteleg ca la frig asigura un amperaj mai mare cum are nevoie dieselul din cate stiu, dar daca o baterie de 65A te tine 4 ani de ce ai cumpara una de 75A? Sa te tina 4 ani si jumatate?
                  Eu intreb, nu stiu.
                  Nu am avut baterie de 65Ah ci de 70Ah. Si explicatia ti-a dat mr.K. Rombat premier de 75Ah are un curent de descarcare 750A la -18 grade.
                  I HAVE A !sigpic
                  fara linkuri externe in semnatura

                  Comment


                  • Originally posted by me_catalin View Post
                    De ce de 75 si nu 65?

                    Inteleg ca la frig asigura un amperaj mai mare cum are nevoie dieselul din cate stiu, dar daca o baterie de 65A te tine 4 ani de ce ai cumpara una de 75A? Sa te tina 4 ani si jumatate?
                    Eu intreb, nu stiu.
                    Pentru ca o baterie care nu-si epuizeaza toate resurele de putere la pornire, deci ii va trebui un timp relativ scurt sa recupereze ce a pierdut, va fi mai intotdeauna incarcata, fapt ce ii va prelungi oarecum viata(descarcarile repetate pana la pragul minim, dauneaza duratei de viata a bateriilor)
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Azi a decedat si bateria mea. Pe masina din iulie 2006, Rombat calciu 62Ah
                      Dupa un drum de cativa km prin oras, apoi o pauza de 30 min, tensiunea bateriei era de doar 7,7V.
                      Am pornit la cabluri de la o masina oprita, apoi direct la magazin si schimabt bateria.
                      Am optat pentru una identica, Calciu 62Ah - pret 165 lei.
                      GL-22-TOF

                      Comment


                      • gata a murit si a mea dupa 5 ani , desi primu` semn l-a dat in februarie anu` acesta , am pus-o atunci pe redresor si a mers pana zilele trecute

                        am avut stock rombat calciu de 60 ah , m-ar bate gandu` sa-mi iau o caranda de 62/65 ah , sunt bune pret/calitate ?

                        Comment


                        • m-ar bate gandu` sa-mi iau o caranda de 62/65 ah
                          Am eu una Caranda de 62Ah care e in al 3-lea an.
                          Raport pret calitate foarte bun, ca si in cazul Rombat.

                          Comment


                          • Gata, am cumparat un rombat premier de 75Ah/750A.
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • La iarnă doar îi arăţi cheia şi porneşte !

                              Să o stăpâneşti sănătos şi să te ţina cât mai mult, pe tine sau ... următorul proprietar !

                              Comment


                              • Cat ai dat pe rombat premier?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google