Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by big_electro61 View Post
    Nivelul electrolitului scazut,poate duce la elemente in scurtcircuit...? Daca nu ar fi un forum tehnic,as accepta-o ca gluma...dar asa,atentie la ceea ce scriem,deoarece un coleg mai putin documentat,le considera informatii corecte.
    Da, poate duce deoarece de pe elementele uscate se desprinde materialul si cade.
    De ce nu am vazut nici o baterie cu nivelul electrolitului bun, care a aiba un element in scurt?
    Toate bateriile care au "decedat" din aceasta cauza aveau electrolitul mult sub nivelul normal (lipsa de intretinere a bateriei).
    GL-22-TOF

    Comment


    • Da acuma aproape pe toate bateriile daca nu chiar pe toate scrie clar,fara intretinere.Atunci daca e fara intretinere la ce mai au dopurile alea rotunde pentru verificat nivelullichidului din baterie?

      Comment


      • @danielliviu,te contrazic,dupa ce mi-a murit bateria,m-am chinuit sa desfac acele dopuri si surpriza,nivelul electrolitului era bun,peste nivelul placilor cu vreun cm sa zic ,poate mai mult.Prima mea banuiala cand a murit bateria a fost tocmai nivelul electrolitului.
        KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

        Comment


        • Originally posted by jambon View Post
          Da acuma aproape pe toate bateriile daca nu chiar pe toate scrie clar,fara intretinere.Atunci daca e fara intretinere la ce mai au dopurile alea rotunde pentru verificat nivelullichidului din baterie?
          O baterie fãrã întretinere este o baterie care nu necesitã adãugare de apã distilatã, daca sistemul de încărcare de pe autovehicul functioneaza corect.
          Totusi trebuie sa amintesc faptul ca excesul de caldura are ca efect evaporarea mai rapida a apei din baterie; asadar incarcarea necorespunzatoare si supraincalzirea bateriei, sunt situatiile in care poate scadea, uneori dramatic, nivelul in baterie.
          Dupa cum se poate constata, acele dopuri, prin modul lor de fixare, sunt destinate controlului in unitatile specializate; asta nu inseamna ca, printr-un efort de imaginatie(romanul e inventiv), nu le putem desface sa ne informam cu privire la nivelul electrolitului.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Eu n-am mai ponit masina din data de 25 iulie. Am verificat "ochiu' magic" si cica era negru. Am tinut bateria pe redresor, 12 ore, si vad ca ochiu' a ramas negru.
            E bateria cu care a venit masina (face 6 ani in februarie).
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Pai era interesant sa spui daca ai pornit dupa reincarcare.
              S-a mai spus; acel indicator de stare nu arata instant starea bateriei; exista o oarecare inertie in a arata o stare corecta. Unii au pornit, desi "ochiul magic" indica baterie descarcata, iar altii, dimpotriva au inlocuit bateria, declarand-o moarta, desi indicatorul arata stare buna adica verde. In cazul tau dupa~ 6 ani de exploatare, e posibil sa ramana la aceasta culoare, sau cine stie...
              Last edited by IancuMIC; 7 September 2012, 15:16.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Ajung acasa si o sa-i dau o cheie.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Cam tarziu ajungi acasa.

                  Comment


                  • Acum depinde si de km facuti,cei de la rombat dau garantie la baterie doar 60 de mii de km,in general o baterie are media de 4 ani,dar sunt cazuri si cu 5,6 ani.Da ma indoiesc ca te-ar mai tine mult bateria aia daca are 6 ani),saraca si-a facut treaba pe deplin.

                    Comment


                    • În noiembrie, bateria de pe Loganul meu face 4 ani. „Ochiul magic” e negru, iar nivelul electrolitului a fost ajustat cu apă distilată o singură dată.
                      Dacă vă bazați pe ideea de „fără întreținere”, în 3 ani de la achiziție puteți experimenta „fără baterie”, mai ales dacă nu parcurgeți distanțe mai mari, pentru a permite reîncărcarea din mers a bateriei. Regimul constant de oraș nu face bine la durata de viață.

                      Originally posted by vladoi View Post
                      Acum depinde si de km facuti,cei de la rombat dau garantie la baterie doar 60 de mii de km,in general o baterie are media de 4 ani,dar sunt cazuri si cu 5,6 ani.Da ma indoiesc ca te-ar mai tine mult bateria aia daca are 6 ani),saraca si-a facut treaba pe deplin.
                      Nu știam de un număr de kilometri la garanție, ci doar de timp: 2 ani dau fabricanții, 6 luni dau reprezentanțele când iei mașina de nouă.
                      Mai gândește-te și că unele baterii stau prin depozite până să ajungă pe o mașină.
                      Last edited by JREwing; 7 September 2012, 23:51. Reason: Automerged Doublepost
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • Iti zic sigur si garantat ca la rombat ai garantie 2 ani s-au 60 de mii de km,m-am uitat eu in certificatul de garantie.

                        Comment


                        • Demarorul a plecat fara ezitare, doar ca a pornit mai greu si a mers in 3 cilindri vreo 30 de secunde, dupa care si-a revenit la normal. Probabil a ramas o supapa pe deschis si bujia a facut condens.

                          P.S. Becul s-a facut verde din nou. Am masurat si densitatea electrolitului: 5 compartimente au 1.26 si unul singur are 1.24.
                          Last edited by vitriol; 8 September 2012, 01:38.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Rombat Calciu 72 Ah, are 4 ani si 6 luni, fara nicio problema. Acum 2 ani am descarcat-o (faruri uitate aprinse), mi-a dat cineva curent si merge si acum fara probleme.
                            Logan Prestige - 2008 - 1.5 dCi 85 CP

                            Comment


                            • Bateria mea are deja 4 ani jumate si inca merge fara probleme desi in tot acest timp a avut parte de vreo 5-6 descarcari complete pentru ca am fost plecat din tara si masina a stat in parcare cate 3-4 luni nepornita. De fiecare data am pornit-o cu fire de la alta masina iar dupa numai 10 min cu motorul pornit bateria lua destul curent incat sa porneasca la sfert fara nici un fel de problema.
                              O data am uitat alarma armata si dupa 4 luni cand am ajuns la masina nici macar nu se mai aprindea vreun led din bord.

                              Comment


                              • Originally posted by danielliviu View Post
                                Da, poate duce deoarece de pe elementele uscate se desprinde materialul si cade.
                                De ce nu am vazut nici o baterie cu nivelul electrolitului bun, care a aiba un element in scurt?
                                Toate bateriile care au "decedat" din aceasta cauza aveau electrolitul mult sub nivelul normal (lipsa de intretinere a bateriei).
                                Sa precizeze cineva,care a vazut un element uscat.Partea de placa(negativa sau pozitiva),ce sta in aer,oxideaza pasta de pe ea si se rigidizeaza(solidifica) de "gratar",nicidecum ca se desprinde.Pasta se desprinde de pe placa,intr-un proces lent si la suprafata acesteia,in cazul solicitarilor excesive ale bateriei cind aceasta are stari de incarcare mult sub 75%.In aceasta situatie,cind stratul depus la baza elementului ajunge la placi,exista starea de scurtcircuit,cu toate ca NIVELUL electrolitului este corect. Ultima chestie,cu care nu sunt deacord,consta in faptul ca "electrolitul mult sub nivelul normal" ar fi efectul "(lipsei de intretinere a bateriei)".Eu cred ca nivelul scazut este efectul incarcarii spre pragul maxim sau chiar peste uneori.Se rezolva cauza si dispare efectul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google