Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru mine recomandarea devine automat regula.
    Crezi ca instalatia electrica de Logan e perfecta? Poate un fir s-a ros in timp si face contact cu ceva. De aia n-are rost sa te joci cu borna cu plusul.

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      Majoritatea posturilor tale sunt de gica contra, asa ca pune mana si desfa tu plusul prima data si pune naibii borna aia aiurea pe undeva prin compartimentul motor, ca sigur vei intelege.
      Daca poti accepta,sa stii ca "din contradictii s-a nascut progresul",iar eu nu pot accepta argumente "ieftine".Atingerea unei borne deconectate de la baterie,de masa masinii nu produce nici un efect.Eu ma intreb,chiar nu ati incercat...? Tu afirmi,mai sus, ca se pot arde sigurante,alternatorul si chiar electromotorul(care e sursa de energie?)...sa fim seriosi,astea-s basme..
      Last edited by big_electro61; 14 September 2012, 17:33. Reason: a

      Comment


      • big electro 61,ce borna se scoate prima? si de ce?(nu stiu, poate s-a mai scris da' eu n-am avut timp sa citesc peste 100 de pagini).(Am absolvit facultatea de energetica si inca nu mi-am dat seama deoarece eu lucrez in alternativ trifazat simetric si nu prea am treaba cu dc-ul).

        Nu va suparati dar unii chiar sunteti penibili pe-aici.

        Comment


        • electromotorul(care e sursa de energie?)
          Ce zici tu e basm. Poate alternatorul e sursa de energie. Mergi de invata pe altii. Vezi ca am zis ceva si de niste condensatori.

          Comment


          • Originally posted by Cromatic View Post
            Ce stiti de bateriile AGM de la Rombat?
            Baterie destinata in mod special masinilor care au sistem de recuperare a energiei la franare; sistemul recupereaza aceasta energie, bineinteles dupa ce o transforma din energie cinetica in energie electrica si o depoziteaza in baterie. Nu are nici o interdictie de folosire si la masinile ce nu au acest sistem.
            Last edited by IancuMIC; 14 September 2012, 18:31.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Unicul motiv pentru care se scoate intai borna minus este acela de a nu atinge "din greseala" cu (,) cheia, masa masinii, ce atata filosofie...

              IancuMIC, ultima fraza ma interesa in mod special. Eu merg foarte mult in oras, porniri si opriri dese si parca m-ar coafa un astfel de acumulator...
              Last edited by Cromatic; 14 September 2012, 18:43.

              Comment


              • Bateriile dedicate masinilor cu sistem start-stop su alte nebuneli au un pret ridicat fata de cele "clasice", fie ele si varianta de top. Nu renteaza o astfel de baterie pe Logan.

                Ia-ti Rombat Premier, sunt varful de gama de la ei (in afara de alea AGM) de 65Ah/640A, costa undeva la 280 lei. Ca alternativa ai putea sa iei baterii mid range de la Rombat/Caranda, gasesti produse ok la sub 200 lei.
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • Originally posted by Cromatic View Post

                  IancuMIC, ultima fraza ma interesa in mod special. Eu merg foarte mult in oras, porniri si opriri dese si parca m-ar coafa un astfel de acumulator...
                  Stai linistit, n-are rost sa platesti o functie pe care nu poti sa o folosesti pentru ca e departe pana vedem la masinile noastre sistem de recuperare a energiei.
                  Ia de buna recomandarea lui Shakar; subscriu doar in privinta Premier-ului.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    Ce zici tu e basm. Poate alternatorul e sursa de energie. Mergi de invata pe altii. Vezi ca am zis ceva si de niste condensatori.
                    Am pus semnul intrebarii(?),deoarece nu exista o sursa de energie care sa distruga cele enumerate de tine(sigurante,alternator,electromotor).Ce afirm, eu le pot proba practic.La atingerea clemei borna(+) demontate,de masa masini,condensatoarele se descarca(potential zero),efectele asa-zis,distructive,neexistind. Ordinea de demontare a clemelor-borna,este cea scrisa in orice manual al unei masini. Eu nu sunt deacord cu afirmatia ca o borna(+),demontata(din greseala) prima,ar cauza(dupa demontare) la atingerea cu partile metalice ale masinii,efecte distructive.Basmul meu,poate fi probat...!

                    Comment


                    • Am rugamintea la voi sa va calmati

                      Esentialul s-a scris (procedura tip NASA a demontarii acumulatorului).
                      Informatiile celelalte tind a deveni redundante.

                      Tin sa va reamintesc esenta acestui topic: "matusalemitatea" acestei piese

                      Multumesc de intelegere!
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • Recuperarea energiei e o chestiune cam ambigua, nici ei nu dau explicatii din motive de marketing, oricum, eu o sa mai studiez cum poti sa recuperezi energie in decelerare. Sunt aproape sigur ca ceea ce au studiat ei se bazeaza pe fenomenul conversieri mecanice, mai departe, e geu de spus..

                        D-leSKY, intelege-ne si tu , doar discutam, atat si nimic mai mult....si nu pe mine in mod special...
                        Last edited by Cromatic; 14 September 2012, 22:14.

                        Comment


                        • Precizez ca nu-mi permit sa deranjez,sa jicnesc cu raspunsurile mele nici o persoana,dar nu pot fi deacord cu informatii false,nereale...atita tot! Referitor la recuperarea de energie,la decelerare,stiu ca este pusa in practica de mult timp(trolee,tramvaie),iar ce pot spune din cele vazute la automobile este cazul Ampera,de la Opel(masina electrica),au fost aduse 2 bucati in Romania,in vara,la grupul de firme Radacini,pentru prezentare.Una era pozitionata pe un elevator,demontata partial,pentru a putea fi prezentate o serie de sisteme,pozitionare de calculatoare,etc.A doua era functionala pentru prezentarea performantelor.Are avantaje si dezavantaje,dar am ramas surprins de performante(are sprint mai bun decit orice masina cu motor termic).La acest model orice decelerare produce energie electrica si incarca acumulatorul(dimensiuni apreciabile).

                          Comment


                          • D.p.m.d.v nu ai jignit cu nimic, ideea e ca unii oameni(in special cei care nu stapanesc notiunile tehnice) din dorinta, justificata dealtfel, de a-si face singuri anumite lucruri la masina(ce mare inginerie sa schimbi un acumulator, nu-i asa?-dar si asta presupune niste reguli) isi insusesc anumite stereotipuri iar in momentul in care se iese din tipar gata, nu mai e bine dar daca tii cont de anumite reguli(asta presupune sa cunosti fenomenul) nu e gresit nici cum ai spus tu.

                            UN un om care deja este familiarizat cu abc-ul unui anumit domeniu nu mai face si anumite precizari de clarificare si de aici se creeaza confuziile in randul celor neinitiati.

                            big_electro61, din Nick-ul tau si din raspunsuri mi-am dat seama ca faci parte din grupa celor initiati in domeniu, deci atunci cand dai un raspuns precizeaza si nota de fundamentare altfel vei fi inteles gresit, deci tu nu ai jignit cu nimic, doar ai fost inteles gresit.

                            In ceea ce priveste acumulatorul AGM vorbim discutii, ideea e ca, daca esti dispus sa dai 500 Ron pe un acumulator, AGM-ul e o solutie viabila chiar daca nu detii sisatemul "START-STOP" .
                            Last edited by Cromatic; 15 September 2012, 13:01.

                            Comment


                            • big_electro, toata lumea stie ca un motor electric e mai performant ca unul termic. Cel mai bun exemplu este cu troleibuzele.

                              Comment


                              • In conditiile actuale motorul electric depaseste consumul motorului termic ca si costuri, bineinteles la aceleasi pertformante, castigul e doar ecologic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google