Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • M-a lasat bateria si pe mine dupa 4 ani si 6 luni. Am tot muncit pe la masina,am ascultat muzica,mai un bec aprins si cand sa dau la automat, PA PA curent. Ea dadea semne de asta vara de oboseala,dar am lasat-o sa vad cat rezista. Am pornit masina la cabluri,a incarcat alternatorul cat de cat si de la o zi la alta pornea peste noapte. Acum am dat-o jos si am pus alta baterie de pe la tara trimisa de tatal meu impreuna cu un redresor.
    O incarc si pe asta care a fost a ei originala sa fie de rezerva in casa si acum o sa merg pe asta trimisa.
    Bateria asta este una ZAPP de 70 de Ah si vreo 580 curent de pornire. Vechime are vreo 4 ani si asta,,cred,,acum sa vad cat tine pana da frigul si dupa.
    Oricum...incep sa pun bani deoparte pt un Rombat Premier de 75 Ah Pana atunci cu doua baterii vechi si un redresor ies eu la capat

    Comment


    • Verifica si nivelul electolitului, vezi sa nu fie sub nivelul placilor si dupa aia pune-o la incarcat.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Mai,nivelul l-am completat foarte putin asta primavara.Nu era sub placi deloc.
        Acum daca o bag la incarcat pe redresor o sa o tin de rezerva,ca ma mai bazez pe ea pana cumpar una noua. Pana una alta sunt curios sa vad cum se comporta bateria asta Zapp.
        Ar fi culmea sa ies cu Zapp-ul din iarna dupa ce si asta este veche,dar nu prea a fost folosita pe dacia veche,asa ca cine stie,poate este inca buna.

        Comment


        • ce rol are curentul de pornire? Am vazut ca une baterii chiar daca sunt de mai multi A poate sa fie curentul de pornire mai mic....
          MY CLA

          Comment


          • Curentul de descarcare la rece furnizat de o baterie complet incarcata timp de 10s la 18 grade C,(tens. min 7.5v) exprimat in A; in general e x 10 capacitatea bateriei, exprimata in Ah; in functie de performantele constructive ale baterie se pastreaza sau nu acest raport.
            Last edited by IancuMIC; 11 October 2012, 15:19.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Banuiesc ca,daca descarcarea e la rece si temperatura e,-18 grade.Cred ca a fost o scapare din neatentie sau graba...!

              Comment


              • Informatie oferita si de un producator, printre altele.

                Comment


                • Acum 2 zile a murit subit bateria,Rombat 70 AH,folosita la taxi 5 ani si 11 luni (era si timpul ).Ce nu ma asteptam ,era faptul ca a cazut brusc,am ajuns acasa si dupa 30 min.=MOARTA. Am pus-o pe redresor,8 ore,NIMIC. Acum am baterie noua si sunt linistit (poate sa vina iarna).

                  Comment


                  • Asa au cazut cele mai multe, brusc.

                    Comment


                    • Originally posted by daniloi View Post
                      Acum 2 zile a murit subit bateria,Rombat 70 AH,folosita la taxi 5 ani si 11 luni (era si timpul ).Ce nu ma asteptam ,era faptul ca a cazut brusc.
                      Este vorba de uzarea,erodarea,subtierea a cel putin o punte de inseriere intre elementi,care s-a intrerupt si din acel moment bateria este compromisa.Multi colegi precizau faptul ca le-au murit bateriile si "ochiul magic",era verde.O parte din situatii,erau de genul celei de mai sus.

                      Comment


                      • si a mea a murit deodata cam dupa 5 ani, aveam logan 1.4 MPI. eu zic ca 5 ani a fost super. daca 2 zile nu o porneam nu aveam curent...

                        Comment


                        • Pai nu chiar deodata din moment ce ti-a dat semne clare ca e pe duca (curent slab dupa doua zile de nepornire).

                          Mie iarna trecuta mi-a dat semne clare ca e pe duca si asta nu la -20frC si la -5...-10 grC. Acum daca nu o pornesc vreo 3 zile, porneste dar nu invarte ca dupa o zi de stat.
                          Nu cred ca mai trec si a 6-a iarna, asa am spus si de a 5-a iarna ))

                          Comment


                          • Eu asa spun de vreo 3 ierni incoace
                            Insa bateria continua sa ma sfideze......
                            Acum nici de-a naibii n-o schimb, sunt curios exact cat duce.
                            Iarna trecuta, la -30 de grade a pornit fara nici o balbaiala.
                            Stie cineva cum se inscrie o baterie in Cartea Recordurilor?

                            Comment


                            • deodata m-am referit in sensul ca nu a dat vreun semn ca nu porneste, si am uitat-o in parcare pt o sapt si cand am incercat sa o pornesc... SOC! am luat curent si daca nu am folosit-o zilnic la fel; a fost semnul ca tre ssa schimb bateria! dupa 5 ani

                              Comment


                              • Am dat ieri o raita prin Targ Vitan sa ma uit si sa cumpar una alta.
                                Ce vreau sa spun...Am vazut baterii Rombat Premier de 75Ah la pretul de 260/270 de lei bucata. Alea de 70 de Ah erau in jur de 240/250 de lei.
                                O fi bine o fi rau? Voi ce spuneti?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google