@vitriol: ai dreptate, nu ma interesasem vis-a-vis de pretul comparativ dintre rombat premier si varta silver.
M-am uitat acum si pentru un acumulator de 60 Ah avem la premier un pret de 266 de lei cu un curent de pornire de 560 A, iar la varta avem de 61 Ah(nu este de 60) la 452 de lei, ce-i drept curent de pornire de 600 A.
Mai e o varianta Silver la 54 Ah cu curent de pornire de 530 A, dar si aia e 379 de lei.
Diferenta vad ca se pastreaza, ce-i drept cu un plus pentru varta la curentul de descarcare rapida. Ma refer la varianta mai scumpa.
Oricum,pentru o durata medie de viata a baterie de 4-5 ani, ma indoiesc ca o varta, fie ea si silver, va tine cu 2 ani mai mult decat un premier.
La mine rombatul calciu din fabrica a implinit 8 ani in octombrie si inca misca....Pentru mine e clar ca sunt multumit de marca rombat si voi merge pe un premier cand va fi nevoie. La mine pur si simplu nu se justifica diferenta de 186 de lei pana la o varta. De banii aia fac o revizie la masina.
Plus ca asa, ca o picanterie: la un magazin de aici din oras, in ultimii doi ani de zile au fost numeroase garantii la varta si bosch, in timp ce la rombat a fost doar una singura la o baterie de 50 de Ah care a venit defecta de la furnizor(avea 8 volti si nu primea curent).
Nu spun ca sunt proaste varta sau bosch, stiu ca au fost un nume candva (dar la fel si Nokia facea telefoane acum cativa ani), numai ca acum se pare ca si fabrica de la Bistrita e competitiva.
M-am uitat acum si pentru un acumulator de 60 Ah avem la premier un pret de 266 de lei cu un curent de pornire de 560 A, iar la varta avem de 61 Ah(nu este de 60) la 452 de lei, ce-i drept curent de pornire de 600 A.
Mai e o varianta Silver la 54 Ah cu curent de pornire de 530 A, dar si aia e 379 de lei.
Diferenta vad ca se pastreaza, ce-i drept cu un plus pentru varta la curentul de descarcare rapida. Ma refer la varianta mai scumpa.
Oricum,pentru o durata medie de viata a baterie de 4-5 ani, ma indoiesc ca o varta, fie ea si silver, va tine cu 2 ani mai mult decat un premier.
La mine rombatul calciu din fabrica a implinit 8 ani in octombrie si inca misca....Pentru mine e clar ca sunt multumit de marca rombat si voi merge pe un premier cand va fi nevoie. La mine pur si simplu nu se justifica diferenta de 186 de lei pana la o varta. De banii aia fac o revizie la masina.
Plus ca asa, ca o picanterie: la un magazin de aici din oras, in ultimii doi ani de zile au fost numeroase garantii la varta si bosch, in timp ce la rombat a fost doar una singura la o baterie de 50 de Ah care a venit defecta de la furnizor(avea 8 volti si nu primea curent).
Nu spun ca sunt proaste varta sau bosch, stiu ca au fost un nume candva (dar la fel si Nokia facea telefoane acum cativa ani), numai ca acum se pare ca si fabrica de la Bistrita e competitiva.
Comment