parerea mea este ca tr sa ti-o schimbe pe garantie.... cand o da gerul in ea (mai ales la voi) +ca mai ai si diesel s-ar putea sa-ti faca surprize cea incarcata....
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Originally posted by einstein1984 View PostE vina lor ca e descarcata? Nu prea vad cum.Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
-
la trecerea de la Rombat la Caranda am observat ca cea din urma opereaza tensiuni mai joase in repaos. Daca la Rombat inca mai gaseam aproape 13V dupa o zi doua la Caranda rar trece de 12.7, ceea ce e ok. E probabil, o diferenta de constructie sau poate ca din cauza ca la cea veche am facut odata o incarcare zdravana la 15.5V (dupa cum zice-n carte).
Comment
-
Astazi mi-am schimbat si eu bateria. Rombat premier 75ah. Am ales Rombat (din nou) pentru ca vechea baterie nu m-a dezamagit. Inainte am avut un rombat cyclon care saraca nu e la mine decat de cateva luni... dar... Bateria a fost a tatalui meu a cumparat bateria odata cu masina de 6 daca nu chiar 7 ani. Bateria nu era noua cand a cumparat masina nici nu ar fi fost vreun semn ca ar fi fost noua. Sincer cred ca avea cel putin un an. A folosit taicamiu bateria pana acum un an cand s-a hotarat sa isi cumpere alta. Nu pentru ca nu pornea pur si simplu a zis ca ar fi timpul. Dupa vreo jumate de an am luat-o eu si am pus-o sus. Am pus redresorul pe ea si am pus-o pe masina. A luat-o masina la prima cheie. Mentionez ca si tatal meu are Diesel si eu am tot Diesel si cu toate astea bateria a tinut atata timp. Personal consider ca este vorba si de noroc cand cumperi o baterie dar si de modul de intrebuintare si de motorizare benzina diesel si alti factori. In ultima vreme bateria dadea semne de oboseala semne mari... Asa ca am incercat sa "resuscitam" bateria. am dat acidul din ea jos si am spalat-o pe dinauntru. Cu apa de zapada daca nu ai altceva este foarte buna cu conditia sa nu intre in contact cu metalul. Am incalzit intr-un recipient de plastic. Am spalat-o de vreo 3 ori dar de fiecare data iesea apa neagra neagra. S-a dus de tot pasta de pe elementi asa ca in cazurile astea nu prea mai exista sanse de reusita. Am lasat acidul sa se decanteze si l-am reintrodus in baterie. Am pus-o din nou pe redresor doar vreo 3 ore nu stiu cati amperi are redresorul. Masina a pornit si invartea mult mai vioaie bateria. Dar ochiul a ramas in continuare negru. Am zis sa o las asa si sa fac un drum mai lung cu ea sa vad daca si-a reveni. Am facut 140 km cu bateria dar ochiul in continuare a ramas tot negru. Concluzia nu te mai poti astepta la o baterie de 7-8 ani sa mai fie in apele ei mai ales ca a fost folosita si pe o masina pe motorina. Eu zic ca a fost o baterie foarte buna. Totusi am meditat umpic si m-am gandit ca unul dintre factorii care au facut ca pasta aia sa se depuna pe fundul bateriei nu a fost doar faptul ca bateria este deja foarte veche si bateria mea era amplasata direct pe tabla fara ceva care sa preia macar cat de cat socurile. E o parere personala dar cred ca este unul din factorii care au dus la caderea pastei din ea. Drept urmare la noua baterie am izolat-o pe toate partile mai putin in partea deasupra cu un fel de material ca un fel de polistiren care o protejeaza de socuri si de intepmerii chiar si de frig. Eu zic ca e bine sa puneti macar sub baterie ceva care sa preia cat de cat socurile. Este doar parerea mea sper sa nu sariti cu gura pe mine.
Comment
-
Originally posted by Niki View Post@einstein: Daca ar fi cum spui tu, n-ar trebui sa se mai acorde perioada de garantie.
Comment
-
Originally posted by Tinut87 View Post[...]Totusi am meditat umpic si m-am gandit ca unul dintre factorii care au facut ca pasta aia sa se depuna pe fundul bateriei nu a fost doar faptul ca bateria este deja foarte veche si bateria mea era amplasata direct pe tabla fara ceva care sa preia macar cat de cat socurile. E o parere personala dar cred ca este unul din factorii care au dus la caderea pastei din ea. Drept urmare la noua baterie am izolat-o pe toate partile mai putin in partea deasupra cu un fel de material ca un fel de polistiren care o protejeaza de socuri si de intepmerii chiar si de frig. Eu zic ca e bine sa puneti macar sub baterie ceva care sa preia cat de cat socurile. Este doar parerea mea sper sa nu sariti cu gura pe mine.
Te astepti ca bateria sa tina 16 ani, acum ca ai izolat bateria?
Daca a tinut 8 ani, asa, fara niciun "amortizor", poti sa fii sigur ca ai pus aia degeaba. Socurile sunt amortizate de suspensia masinii.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by Tinut87 View PostTotusi am meditat umpic si m-am gandit ca unul dintre factorii care au facut ca pasta aia sa se depuna pe fundul bateriei nu a fost doar faptul ca bateria este deja foarte veche si bateria mea era amplasata direct pe tabla fara ceva care sa preia macar cat de cat socurile. E o parere personala dar cred ca este unul din factorii care au dus la caderea pastei din ea. Drept urmare la noua baterie am izolat-o pe toate partile mai putin in partea deasupra cu un fel de material ca un fel de polistiren care o protejeaza de socuri si de intepmerii chiar si de frig. Eu zic ca e bine sa puneti macar sub baterie ceva care sa preia cat de cat socurile. Este doar parerea mea sper sa nu sariti cu gura pe mine.
Ca o concluzie; o baterie mentinuta incarcata in permanenta va trece mai usor peste "vitrgiile vietii".Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment