Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Octavian___30:...referirea se facea la momentul cuplului si in ce punct este suportat acel moment, nu la detentia propriuzisa!
    Ma bucura faptul ca ai confirmat si tu in acel P.S. dintr-un post anterior, posibilitatea de a ceda cureaua de distributie, la pornirea prin impingerea masinii.

    In alta ordine de idei, numarul post-urilor si vechimea, nu indreptateste la renuntarea de a conversa civilizat indiferent ca avem sau nu dreptate.
    Nu toata lumea s-a nascut invatata dar intamplator, am reusit sa aflu si sa invat ce se invarte sub o capota, cu mult timp inaintea prietenilor la care faceai referire.

    Altfel spus, prefer sa evit discutiile cand acestea capata un aer de convingere prin jignire si raman cu ce am invatat, dupa invatarea bunelor maniere!

    S`auzim, numai de bine!


    sigpic

    Comment


    • in ambele cazuri de pornire (impingere sau electromotor) se ajunge la volanta. ar trebui vazut care este viteza de rotatie a volantei in cazul pornirii prin electromotor si care e viteza de rotatie a volantei in tr I sau II atunci cand masina e impinsa. daca diferentele sunt importante, atunci exista o problema, altfel motorul nu stie cine invarte volanta.

      @ angel
      "...si aici, ma gandesc la faptul ca din tot ansamblul pieselor in miscare, momentul detentei in cilindri, este amortizat si supotat in proportie de 100% de cureaua de distributie.

      In cazul reducerilor de viteza si chiar a unei frane de motor din tr.a 5-a in tr.a 3-a, tot efortul suportat de curea, este diminuat si echilibrat de insasi repartitia egala a fortelor inertiale, tocmai tatorita faptului ca motorul este deja in stare de functionare!"
      fara suparare, dar teoria asta a fortelor intra in categoria anacoluturi
      sigpic

      Comment


      • Angel : Si asta a insemnat ca te citez punct cu punct? Nu exagera, am spus si cum se poate intampla.
        Lasa ca mai faci ceva posturi si devii asa mai cu ''pofta de viata viata'' (nu-mi plac persoanele calme, amabile si care vorbesc frumos. civilizat, parca am fi pe un forum de dating - gluma, radeti).
        Eu gata, ma dau batut ca suteti prea versati cu distributia asta, ati vazut multe la viata voastra si eu din practica n-am invatat/vazut nimic Totusi poate dati un exemplu de distributie bulita din cauza pornirii prin impingere (NU ca am vazut eu, am auzit eu).
        In schimb, eu o sa pun un clip unde pornesc masina de vreo 10 ori impinsa sa arat ca nu pateste nimic.

        La mine bateria are 2 ani si 2 luni, inca nu da semne de oboseala, daca mai duce o iarna ma declar multumit (am si statie montata)
        Last edited by Octavian; 17 August 2009, 22:07.

        Comment


        • Eu m-am gandit sa o schimb la fix 3 ani,asta daca tine atat.Sincer mai bine previn decat sa raman cu ea pe nu stiu unde.

          Comment


          • Originally posted by Octavian___30 View Post
            ........ati vazut multe la viata voastra si eu din practica n-am invatat/vazut nimic....... In schimb, eu o sa pun un clip unde pornesc masina de vreo 10 ori impinsa sa arat ca nu pateste nimic.
            Sa vezi, cum o iau eu pentru din cauza ta!
            1. Angel...cu a, mic!
            2. Nu conteaza numarul de post-uri si nici nu mi-am propus sa devin in mod special pentru tine, mai cu ''pofta de viata viata'', deoarece bag seama, ca nu te-ai indragostit cumva de mine! ...dar fii sigur, ca pe parcurs, o sa-ti placa vrand nevrand si persoanele care sunt amabile, calme si vorbesc frumos, civilizat!
            3. Daca toata practica vietii tale de meserias, a fos acumulata impingand masini, pot spune ca te cred pe cuvant!
            4. Exemple de dat??? Pai, cred ca filmuletul tau, va fi suficient si cel mai veritabil exemplu!
            5. In privinta filmuletului cu pornirea prin impingere a masinii, nu uita sa inlocuiesti bateria ta cu o baterie sulfatata, asa incat sa indeplineasca exact, conditiile ramanerii in pana de curent...si sa ne filmezi ce motor ai sub capota, nu care cumva sa-l ai pus pe ala de Oltcit, de nu i s-a clintit cureaua!

            Bafta si vreme buna, la filmari!
            Last edited by angel; 18 August 2009, 00:48.


            sigpic

            Comment


            • cand dati la cheie si demarorul duce motorul in prima secunda de la 0 la 700rpm, nu apar forte in cureaua de distributie? aia pana la urma invarte o axa cu came, nu un buldozer...
              iar frana de motor nu e chiar asa grava ca o pornire. mai grava e o treapta inferioara data din 4500 spre decuplare, acolo sunt socuri la fel de mari ca si pornirea impinsa. si vorba lu' tavi, daca dai drumul ca animalul la ambreiaj, o rupi si daca e lant de motostivuitor...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Vad ca s-a deviat foarte mult de la subiect.
                Sa va spun ce am facut eu: am uitat contactul pe trapta de accesorii cu radioul pornit si modulatorul FM de asemeni, pornit. Dupa 24 de ore n-am mai gasit curent nici sa aprinda plafoniera, iar martorul antidemaraj clipeste intr-un mod ciudat (de doua ori normal, apoi de 4-5 ori foarte repede).
                Acuma intrebarea e: daca incarc bateria e vreo sansa sa trec iarna asta cu ea, sau cumpar alta?
                Bateria, ca si masina, dealtfel, are fix doi ani.
                Last edited by Fane; 9 September 2009, 13:05. Reason: Automerged Doublepost
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • o incarci si vezi ce semne iti da pana vine primul frig.te hotarasti atunci.pararea mea, ca o descarcare totala a unei baterii nu-i scurteaza viata,mai ales ca ar mai avea un an si o iarna.
                  Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
                  Andreea Trifu

                  Comment


                  • Pune-o pe redresor si merge...daca e buna bateria isi revine,se incarca ca doar e acumulator...la telefon nu iei altul cand se descarca.A mea de exemplu e dusa...la frig moare si daca o duc in casa si o pun la incarcat imi arata ce e aproape plina...deci clar imi trebuie alta in iarna asta.Are deja 5 ani,la tine in 2 ani nu e cazul sa o schimbi.Daca o pui la incarcat las-o macar 24 de ore...
                    sigpic

                    Comment


                    • 24 de ore e mult.daca bateria are 65 A,redresorul o incarca cu 10% din capacitate,deci cu 6.5 A,asta insemnand 10 ore.daca redresorul nu poate scoate 6.5 A,atunci timpul de reincarcare creste proportional.
                      Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
                      Andreea Trifu

                      Comment


                      • N-am avut timp s-o incarc, doar i-am dat o borna jos, totusi mi se pare ca s-a descarcat prea repede, radio cu volumul pe zero si modulatorul ce consum pot sa aiba?
                        Cand ajung la garaj o pun la incarcat si data viitoare o sa am grija sa nu mai las nici un consumator.
                        Multumesc pentru sfaturi si pareri!
                        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                        Comment


                        • Da...greseala mea...eu stiu ca se lasa peste noapte,deci cam 10-12 ore.
                          @Fane-cl tine cont ca bateria tine cam 4 ani(in cel mai fericit caz) deci a ta e la jumatatea vietii...deci deasta s-a consumat mai repede...
                          Last edited by Dragman; 9 September 2009, 13:31.
                          sigpic

                          Comment


                          • 24 de ore e mult.redresorul incarca o baterie cu 10% din capacitatea ei.la 65 A,ar insemna
                            6,5 A pe ora.in 10 ore se incarca.daca redesorul nu poate scoate 6.5 A ci sa zicem numai 5,atunci timpul creste proportional.
                            Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
                            Andreea Trifu

                            Comment


                            • Radiocd-urile de acum au un consum maricel chiar daca sunt date la minim. Este posibil ca nici bateria sa n-o fi fost incarcata la capacitatea maxim. Daca zici ca martorul clipeste inseamna ca mai ai curent in ea si este posibil ca celelalte sa nu functioneze decat daca au o anumita tensiune minima, ca exemplu, un releu nu se atrage daca nu are un min. 10 v (tensiunea este luata la intamplare). Descarcarea bateriei este chiar indicata, adica la o anumita perioada sa se faca un ciclu de incarcare/descarcare. Este contraindicat ca bateria sa fie tinuta descarcata deoarece acidul intra in placi si le deterioreaza. Ca o concluzie odata ce ai avut consumator pe baterie este foarte probabil ca bateria sa fie buna, pune-o pe redresor cum au spus si colegii mai sus si vezi ce se intampla in decurs de cateva saptamani.

                              Comment


                              • pt acumulatorii auto nu sunt recomandate nici un fel de descarcari. La o tensiune mai mica de 10,5 volti se produce sulfatarea (degradarea iremediabila) indiferent de cat de noua sau vache e bateria. este si mai rau daca se tine bateria descarcata o perioada lunga de timp. la alte tipuri de acumulatori Pb-acid (bateriile de tractiune de pe electrocare de exemplu) se specifica clar cate cicluri de descarcare suporta si cat la % trebuie sa fie acea descarcare. pt acumulatorii auto nici un producator nu face referire la asa ceva. ei verifica (la garantie) daca incarcarea este buna si care e curentul consumat in repaus.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google