la tine a fost un caz nefericit, dar vad ca media pe aici e de 5-6 ani la cele oem
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Originally posted by radu_alex View Postbateria de pe masina cand am luato, ma tinut exact un an si o luna, si nu a mai prins garantie,,si am cumparato pe asta care ma lasat acum dupa 3 ani si 3 luni......
24 de luni era garantia la toate brandurile de baterii ce mi-au trecut prin mana.
Comment
-
Asa mi sa zis, ca la baterie am garantie un an. ma refer la bateria de pe masina din fabrica. numai tin minte ce baterie era.....insa asta pe care o am acum, si care ma lasat, e rombat calciu, si intradevar am avut 2 ani garantie la ea. insa dupa 3 ani si 3 luni ma lasat, si cred ca e prea putin. am pe ea mp3, inchiderea si alarma, puse separat si ma gandesc ca asta ar fi problema, alti consumatori nu am. mp3 nu se opreste at. cand scot cheia din contact, dar am grija mereu sa il inchid eu. alti consumatori nu am. sper ca cei de la un service sa imi poate spuna....
Comment
-
Buna.
Pe batrana Dacie am avut o baterie Rombat Pilot de 60A cumparata in 2001. Cu intretinerea necesara (verificare nivel, densitate si incarcare periodica pe redresor) dar ignorata de multi, m-a tinut 10 ani. Pe aceste baterii Pilot, dupa o perioada a aparut scris "pentru Diesel" dar cu amperaje de la 70 in sus. Am mai vazut la un vecin o baterie acelasi tip luata tot in 2001 care a ajuns impreuna cu masina la "rabla" anul trecut. Pe Logan am o Varta blue 60A D24. Stie cineva cum aflu data fabricatiei la acest model.
Comment
-
Originally posted by vitriol View Post...................... unde spuneam ca Rombat OEM nu este acelasi lucru cu Rombat after marker.
.............................
M-am gandit si eu mult la asta, pt ca nu pot sa inteleg de ce la mine am trecut (cred, inca nu e gata iarna) de a 6-a iarna cu Rombat Ca 50 Ah, bateria din fabrica si vad altii dupa 2-3 ani cu ele picate.
Nu a fost nevoie de completare apa distilata.
Chiar e fara intretinere daca totul este la parametri.
La Dacia batrana acum 6 ani am luat un Rombat Calciu din magazin, abia acum si-a dat duhul, desi a fost descarcata de cateva ori (am pus-o la un dizal de 2000cmc iarna...).
Eu sunt fan Caranda, ca si brand-uri RO, dar dupa cum m-a tinut Rombat Ca, cred ca tot asta o sa pun, ieftina(!) si ok ca durabilitate.
...sau poate o Varta Black ))
Comment
-
Daca ai luat curent de la alta masina, trebuie sa o pui pe redresor macar 8 ore. Bateria nu se incarca suficient daca circuli distante scurte (< 30 km). Nu inteleg cum "am completat cu niste apa pe laterele". Daca bateria este fara intretinere dar are dopuri, cam dupa 3 - 4 ani are nevoie de cateva picaturi de apa. Ai verificat tensiunea de incarcare (14.2V - 14.4V)?
Comment
-
Originally posted by danielliviu View Post@radu_alex: recomand montarea cd-playerului pe contact, nu pe direct. Chiar daca e oprit am avut "placerea" sa constat un consum de 80-100 mA in plus fata de cel normal al masinii.
Comment
-
depinde si de norocul fiecaruia acum cu bateriile.... sunt prea multe variabile de luat in calcul.
bateria mea are aproape 5 ani si mult nu mai duce, in sensul ca nu retine mult curent in ea chiar si dupa drumuri lungi.
Intrebare: este fortat alternatorul dupa pornire daca am bateria aproape terminata? ideea e ca alternatorul trebuie sa incarce bateria full imediat dupa pornire. Bateria fiind goala, alternatorul va avea o sarcina mai mare decat in cazul in care are o baterie buna (plina). Am dreptate sau nu? Uzez mai mult alternatorul? Are rost sa mai trag de baterie sau iau alta noua? Vreau un raspuns, nu tot soiul de pareri.
Comment
-
@tavinush, nu'ti bate capul cu alternatorul, daca bateria inca porneste electromotorul chiar si pe ger, nu ai de ce sa iti faci griji, inca. Daca "nu mai retine curent", presupun ca pornirile sunt greoaie, atunci e clar: baterie noua. Alternatorul e facut sa incarce bateria, indiferent de starea ei, nu inseamna ca se duce mai repede daca incarca o baterie dusa.I don't ride low, I fly high...
Comment
Comment