Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pune orice baterie, pe care sa o folosesti doar la pornire, chiar daca schioapata, pentru ca dupa aia, alternatorul sustine echipamentul electric al masinii.
    Succes.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Mi-am adus aminte,frana de picior se intarise ,ce legatura are cu bateria?Dupa ce am impins masina si a pornit si-a revenit si frana.Daca plec cu bateria asa cum e ( imping masina)risc sa nu mai porneasca nici impinsa?

      Comment


      • Salutare! Frana se intepenise pentru ca nici servo nu mai avea curent. Dupa ce ai pornit-o si-au revenit toate. Su vor merge toate dupa ce schimbi bateria; nu o mai porni impinsa, risti sa strici mai multe. Pune o batrie niua si apoi mergi linistit spre casa.

        Comment


        • multumesc vali

          Comment


          • Originally posted by maramarius View Post
            Mi-am adus aminte,frana de picior se intarise ,ce legatura are cu bateria?Dupa ce am impins masina si a pornit si-a revenit si frana
            N-are frana nici o legatura cu bateria, are in schimb cu faptul ca motorul e oprit; servofrana nu lucreaza in acest caz.

            Originally posted by vali2008 View Post
            Salutare! Frana se intepenise pentru ca nici servo nu mai avea curent.
            Tu ai servofrana electrica la Logan?
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Electrica nu e, dar revin in ideea era ca pedala de frana mai merge apasata de 2-3 ori cu motorul oprit (curse scurte), dar apoi ramane intepenita..abia dupa repornirea motorului "invie" si servofrana.
              Sa speram ca am intuit bine ca hiba e bateria dusa si colegul va ajunge ok pe plaiurile mioritice..

              Comment


              • Ceea ce explici, este comportamentul normal al servofranei care se face prin vacuum-ul creat de motor. Cand motorul e oprit, pedala se intareste dupa cateva apasari. Cand motorul porneste, pedala se "inmoaie", asa cum este normal. Asta se intampla si la Logan, si la Bentley, si la Porsche. In concluzie, nu exista nici o legatura cu bateria sau oricare parte electrica a masinii.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Stiu asta, oameni buni, eu incercam sa ii doar sa ii explic colegului maramarius ca din moment ce nu mai reusea sa porneasca motorul, era normal sa aiba la un moment dat pedala de frana blocata..

                  Comment


                  • sal

                    pe mine originala masinii Rombat pe un 1.5 in decembrie anul asta 6 ani, o sa am atunci un pic peste 100000km, o sa o schimb eu sunt super multumit

                    Comment


                    • threadul e extrem de lung si nu am stat sa caut... are o relevanta majora amperajul ala de descarcare? dupa 5 ani si jumatate Rombatul Calciu de 60A si-a dat duhul, azi. Am cautat sa cumpar aceeasi baterie si nu se mai produce. Diferenta e ca asta veche de 60A avea 540, cele noi de 62 au 510.
                      M-am uitat de anul trecut la ochiu magic si a ramas verde tot timpul, greseala mea ca nu m-am bagat sa ma uit si la elementi, probabil ca sunt secati, in Bucuresti a fost destul de cald anii astia

                      Comment


                      • Pe scurt am explicat aici, cum e cu acel curent de descarcare.
                        In genere, bateriile avand curentul de descarcare cat mai mare, sunt peste celelalte si din punct de vedere calitativ.
                        Un Premier de 65Ah cu 640A, consider ca e mult "peste" un Calciu de 62Ah cu 510A.

                        In general, nu-ti cumperi un acumulator cu o capacitate mai mare, in speranta ca te tine mai mult, ci pentru a sustine anumiti consumatori.
                        Totusi, un acumulator cu un curent de descarcare marit, sa zicem 680 A, are un mic avantaj, fata de altul cu 550A, in sensul ca, gradul de descarcare (la o pornire sa zicem), e in favoarea primului, iar se stie, o baterie incarcata cat mai aproape de procentul maxim si pe o perioada cat mai mare, va avea o durata de viata relativ, mai mare; asta teoretic, pentru ca uneori neprevazutul poate spulbera aceste considerente teoretice.
                        Last edited by IancuMIC; 3 September 2013, 21:38.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Sunt mult peste, dar si un calciu tine tot 5 ani. Deci diferenta de pret nu stiu unde se justifica.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Mai mult plumb, Premierul este capsulat, deci fara intretinere, etc!

                            Comment


                            • Eu prefer mai ieftina si cu intretinere.
                              Caranda Durabila cu tehnologia plumb-calciu expandat 62Ah 510A curent descarcare a intrat in al 4-lea an de folosinta.

                              Comment


                              • Mda, alea de capacitate mai mare tin tot cat alea de capacitate mai mica pe o masina cu motor mic, alea "scumpe" tin tot cat alea ieftine, intretinerea..... am pus apa in a mea in anul al 5lea la o singura celula, in rest ma uitam degeaba in ea, era la nivel. Traiasca Calciu cu dopuri kamina!
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google