Originally posted by einstein1984
View Post
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
-
multumesc, din argumentele voastre m-am decis sa raman la Calciu. Nu am numar mare de porniri, nici consumatori suplimentari, plus experienta cu durata de viata foarte buna a precedentei. cu putin mai multa grija din partea mea, sper sa ma tina si asta vreo 5 ani.
PS: am noroc si de livrare in 3h cu montaj si validare garantie in 220ron/62ah
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View Post.........................
In genere, bateriile avand curentul de descarcare cat mai mare, sunt peste celelalte si din punct de vedere calitativ.
Un Premier de 65Ah cu 640A, consider ca e mult "peste" un Calciu de 62Ah cu 510A.
Acumulatorii "Heavy Dutty" nu au un curent mare de descarcare, adica nu exceleaza la treaba asta, in schimb tin mai mult in timp/ani etc.
Vorbim peste cativa ani cand incep sa pice Premier-urile. Deja am vazut doua picate la lucru (3 ani)
Originally posted by PCH View PostMerge, dar nu Calciu! Daca vrei Calciu pe Logan, pui macar 62!
Chiar si cu bateria aproape moarta (cum e a mea de 1 an) tot o invarte si porneste la prima cheie.
Sincer am subapreciat RombatCa, am 6 ani (6 ierni) si vad ca se incapataneaza sa moara, semne am spus si pagini mai in spate, a dat de acum doua ierni, nu mai invartea ca in iarna 1,2,3,4.
Daca las cumva farurile pornite 3 minute nu mai pot porni motorul, treaba asta e de mai bine de un an, dar nu vrea sa moara
Comment
-
Originally posted by Octavian View Post
De ce? Mai ales la un benzinar...?
Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
Comment
-
astazi m-a lasat bateria la Dacia 1310 din dotare care este de 70 de ah, pentru ca provine de pe Logan diesel... problema este ca atunci cand am pus-o pe redresor s-a incalzit redresorul si firul de la + peste masura si am deconectat-o... pentru carcotasi mentionez ca firele la borne au fost puse bine... oare de ce s-o fi incalzit asa tare redresorul?Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
Din cauza bateriei; porozitatea separatorilor dintre placi scade, ceea ce duce la scaderea rezistentei interne(tendinta de a face scurtcircuit) si de aici cresterea curentului absorbit prin redresor. In cazul unui redresor cu asistenta, acesta ar fi deculpat.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
mda.... chestia e ca in cele 10 min cat a stat pe redresor a primit curent suficient pentru a mai porni inca o data desi pe gaz porneste mai greu.... o vad maine ca am un drum mai lung de facut....Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
Comment