Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by einstein1984 View Post
    Sunt mult peste, dar si un calciu tine tot 5 ani. Deci diferenta de pret nu stiu unde se justifica.
    La utilizarea ocazionala a masinii nu prea se vede diferenta intre un Premier si un Calciu, adica asa cum le utilizam cei mai multi dintre noi. In conditiile in care ai, sa zicem, 20-30 de porniri pe zi, acolo se face diferenta, iar in aceste conditii, un Calciu nu cred ca tine mai mult de 2 ani.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Categoric. Doar nu le fac astia de prosti asa, pe categorii. Faceau doar Calciu si gata

      Comment


      • Ei, trebuie sa fie si un aer de exclusivitate, de aia exista marketingul.
        Exact ca la TDI, iti mai da cativa CP din soft si te lauzi ca esti mai bun ca ceilalti.

        Diferenta insens pozitiv e la o baterie cu gel, dar si pretul e pe masura.

        Comment


        • multumesc, din argumentele voastre m-am decis sa raman la Calciu. Nu am numar mare de porniri, nici consumatori suplimentari, plus experienta cu durata de viata foarte buna a precedentei. cu putin mai multa grija din partea mea, sper sa ma tina si asta vreo 5 ani.
          PS: am noroc si de livrare in 3h cu montaj si validare garantie in 220ron/62ah

          Comment


          • Mergea si 52 Ah lejer pe un 1,4.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Merge, dar nu Calciu! Daca vrei Calciu pe Logan, pui macar 62!

              Comment


              • Eh na, a mea de vreo 50 si are 5 ani jumate fara probleme, si e Ambition.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Originally posted by IancuMIC View Post
                  .........................
                  In genere, bateriile avand curentul de descarcare cat mai mare, sunt peste celelalte si din punct de vedere calitativ.
                  Un Premier de 65Ah cu 640A, consider ca e mult "peste" un Calciu de 62Ah cu 510A.
                  Corect, dar acumulatorii cu descarcare mai mare la aceeasi utilizare tin mai putin (!) decat acumulatorii mai "clasici" sa spunem.

                  Acumulatorii "Heavy Dutty" nu au un curent mare de descarcare, adica nu exceleaza la treaba asta, in schimb tin mai mult in timp/ani etc.

                  Vorbim peste cativa ani cand incep sa pice Premier-urile. Deja am vazut doua picate la lucru (3 ani)

                  Originally posted by PCH View Post
                  Merge, dar nu Calciu! Daca vrei Calciu pe Logan, pui macar 62!
                  De ce? Mai ales la un benzinar...?

                  Chiar si cu bateria aproape moarta (cum e a mea de 1 an) tot o invarte si porneste la prima cheie.

                  Sincer am subapreciat RombatCa, am 6 ani (6 ierni) si vad ca se incapataneaza sa moara, semne am spus si pagini mai in spate, a dat de acum doua ierni, nu mai invartea ca in iarna 1,2,3,4.

                  Daca las cumva farurile pornite 3 minute nu mai pot porni motorul, treaba asta e de mai bine de un an, dar nu vrea sa moara
                  Last edited by Octavian; 5 September 2013, 19:34. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • multumesc pentru sfaturi,bateria a fost cauza.Am cumparat cu 60 euro un noname de la Carrefour si am parcurs drumul fara probleme.

                    Comment


                    • Originally posted by Octavian View Post

                      De ce? Mai ales la un benzinar...?
                      Pentru liniste psihica, pentru porniri normale mai mult de 2 ierni la rand si pentru ca diferenta de pret este nesemnificativa. Si pentru ca asa mi-a recomandat si cretinul ala de director de la Rombat. Pentru ca cele puse de fabrica puse pe masini difera de cele afthermarket. De aia.

                      Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                      Comment


                      • astazi m-a lasat bateria la Dacia 1310 din dotare care este de 70 de ah, pentru ca provine de pe Logan diesel... problema este ca atunci cand am pus-o pe redresor s-a incalzit redresorul si firul de la + peste masura si am deconectat-o... pentru carcotasi mentionez ca firele la borne au fost puse bine... oare de ce s-o fi incalzit asa tare redresorul?
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • Din cauza bateriei; porozitatea separatorilor dintre placi scade, ceea ce duce la scaderea rezistentei interne(tendinta de a face scurtcircuit) si de aici cresterea curentului absorbit prin redresor. In cazul unui redresor cu asistenta, acesta ar fi deculpat.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • si se mai poate folosi pe masina? sau trebuie schimbata?
                            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                            Comment


                            • Daca nici macar nu poti sa o reincarci, e greu de crezut.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • mda.... chestia e ca in cele 10 min cat a stat pe redresor a primit curent suficient pentru a mai porni inca o data desi pe gaz porneste mai greu.... o vad maine ca am un drum mai lung de facut....
                                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google