Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc pentru sfaturi.Am cumparat cu 60 euro o baterie noname de la carrefour si am ajuns fara probleme in Romania

    Comment


    • Originally posted by maramarius View Post
      multumesc pentru sfaturi,bateria a fost cauza.Am cumparat cu 60 euro un noname de la Carrefour si am parcurs drumul fara probleme.
      Daca insisti, CU PLACERE. . Suntem aici sa ne ajutam.
      La un moment dat cand am vazut ca nu esti convins ca e bateria, vroiam sa-ti propun sa cumperi una si daca nu e din cauza ei, o platesc eu cand vii in tara; trebuia sa te motivez cumva.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • mda.... am facut drumul lung si mi-a ars si incarcarea la masina... oare ce s-o fi ars: releul de incarcare sau alternatorul?
        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

        Comment


        • Din cauza bateriei; porozitatea separatorilor dintre placi scade, ceea ce duce la scaderea rezistentei interne(tendinta de a face scurtcircuit) si de aici cresterea curentului absorbit prin redresor. In cazul unui redresor cu asistenta, acesta ar fi deculpat.
          Ai inteles de ce, nu?
          Nu ma mir, era de asteptat.
          Cred ca alternatorul s-a ars; in cel mai bun caz doar puntea redresoare.
          Last edited by IancuMIC; 9 September 2013, 22:04.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Originally posted by popavlm View Post
            mda.... chestia e ca in cele 10 min cat a stat pe redresor a primit curent suficient pentru a mai porni inca o data desi pe gaz porneste mai greu.... o vad maine ca am un drum mai lung de facut....
            O baterie cu cat e mai uzata cu atat se incarca mai repede. Va puteti da seama de starea de uzura a bateriei si in acest fel. La alternator probabil s-au dus diodele redresoare.
            sigpic

            Comment


            • Dar si curentul de incarcare creste, fapt explicat prin scaderea rezistentei interne, concomitent cu scaderea performantelor (curent de descarcare si rezerva de capacitate,diminuate).
              Daca s-a ars cel putin una din cele 3 diode de pe circuitul de excitatie, automat ii pajeste statorul alternatorului.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Am desfacut alternatorul si am gasit doua diode in scurt.... am rezolvat problema prin schimbarea puntei de diode si a bateriei.... multam de sfaturi baieti....
                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                Comment


                • Dupa ~5ani, a sucombat si bateria de pe masina mea; fara nici un semn.
                  Din acest moment, Rombat Premier 65 Ah, este noua mea baterie, contra sumei de 245 lei, cu bateria veche la schimb.
                  Ca o paranteza, nici sa va ganditi sa dezlipiti abtibildul de pe dopurile acestui tip de baterie; aceste verificari se fac doar in service agreat de Rombat. Deci chestiunea cu, verificarea nivelului si completarea cade; cel putin NU in perioada de garantie.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Premier este capsulata, fara întreținere!

                    Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                    Comment


                    • Nu stiu ce intelegi tu prin capsulata; are 6 dopuri, accesibile daca dezlipesti abtibildul de deasupra.
                      Am discutat cateva minunte cu baiatul de la garantie care mi-a verificat incarcarea si mi-a stampilat certificatul de garantie; crede-ma ca am vazut si cum arata acele dopuri, la un Premier, post garantie pentru verificare.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Deci, nu ai ce sa cauti tu, in calitate de utilizator sa umbli la bateria aia. Daca luai un Calciu, la ala da, trebuia sa umbli!

                        Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                        Comment


                        • ai incercat, macar de curiozitate, sa desfaci dopurile de la bateria veche? cati elementi erau secati?

                          Comment


                          • In ~5 ani de cand am bateria NU AM PUS nici 1 ml de apa.
                            Am desfacut de curiozitate, doar 2 dopuri, cu ceva timp in urma, sa vad cat de intemeiate sunt sfaturile unor useri, cum ca trebuie sa mai completezi; nu era cazul. Asta inseamna BATERIE FARA INTRETINERE.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Vreau sa imi schimb si eu bateria o am din (2009 de cand e masina) si anul acesta a cedat....
                              Imi puteti da si mie cateva sfaturi ? ce baterie sa cumpar de cati Ah ?
                              Sa cumpar acelasi tip pe care lam avut ? sau e mai buna una gen Bosch,Varta ?:d
                              CL 93 TAV

                              Comment


                              • Sunt multe variante.
                                Din punctul meu de vedere Rombat Premier de 65 Ah cumparata de la o reprezentanta Rombat este una dintre cele mai bune alegeri.
                                Acum depinde de tine, de gusturi, sfaturi primite, experiente.
                                La orice marca de baterie, indiferent de tip, exista un procent de rebuturi mai mare sau mai mic. Daca te-ai fript odata, tu sau o cunostinta de a ta, fugi de respectiva firma indiferent de ce ti se spune ulterior.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google