If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pai si ce, rebuturile, se pun in vanzare? Pana la urma in cei 2 ani de garantie, te cam poti edifica despre calitatea unei baterii.
Premier-ul, e cea mai buna oferta calitate-pret de la Rombat; 245 lei cu baterie la schimb am dat eu acu' ceva timp.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Vreau sa imi schimb si eu bateria o am din (2009 de cand e masina) si anul acesta a cedat....
Imi puteti da si mie cateva sfaturi ? ce baterie sa cumpar de cati Ah ?
Sa cumpar acelasi tip pe care lam avut ? sau e mai buna una gen Bosch,Varta ?:d
BATERIE AUTO VARTA BLACK 56 Ah ~ 210 lei
Acumulator auto Caranda Durabila 12V-55Ah~ 215 lei
Rombat Calciu 52 Ah~ 200,00
N-as plati mai mult pentru o baterie. Mai poti pune inca 20-25 de lei la pret si cumperi varianta de 60-62 Ah, desi la 1.4 mpi ajunge si una de 45-50Ah.
Premierul e cea mai scumpa, acum ramane de vazut daca diferenta de calitate de la un calciu se justifica. Durata de viata raportata ramane pe la 5 ani.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Pai si ce, rebuturile, se pun in vanzare? Pana la urma in cei 2 ani de garantie, te cam poti edifica despre calitatea unei baterii.
Premier-ul, e cea mai buna oferta calitate-pret de la Rombat; 245 lei cu baterie la schimb am dat eu acu' ceva timp.
Prin rebut inteleg bateria care cade in perioada de garantie. Orice producator are parte de astfel de cazuri, difera doar procentul. Faptul ca esti despagubit conteaza mult dar neplacerile provocate de incident le suporti singur.
Premierul e cea mai scumpa, acum ramane de vazut daca diferenta de calitate de la un calciu se justifica. Durata de viata raportata ramane pe la 5 ani.
In acest caz diferenta de calitate poate sa fie justificata sau nu.
Eu consider ca e de preferat sa alegi cel mai bun raport calitate-pret si chiar cea mai buna calitate atunci cand vorbim de sume de bani relativ mici.
Mare atentie de unde cumperi: in primul rand la conditiile de depozitare, la data fabricatiei si la pretul de vanzare in comparatie cu alte locuri.
Last edited by abc; 1 October 2013, 10:40.
Reason: Automerged Doublepost
Si bateria mea a implinit in februarie 2013 6 ani si inca isi face treaba.
Este Rombat Calciu 40Ah.
S-a descarcat o singura data, anul acesta in luna martie, dupa o luna de zile in care motorul nu a fost pornit.
De atunci pornesc motorul la max. doua saptamani.
Din luna octombrie o sa reduc intervalul la max. o saptamana.
Sper sa trec iarna cu ea.
Daca se mai descarca odata, o schimb.
BATERIE AUTO VARTA BLACK 56 Ah ~ 210 lei
Acumulator auto Caranda Durabila 12V-55Ah~ 215 lei
Rombat Calciu 52 Ah~ 200,00
N-as plati mai mult pentru o baterie. Mai poti pune inca 20-25 de lei la pret si cumperi varianta de 60-62 Ah, desi la 1.4 mpi ajunge si una de 45-50Ah.
calciu e 220 de lei dar la 62 Ah, la 52 nu stiu daca mai fac.
Last edited by einstein1984; 2 October 2013, 13:47.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Si bateria mea a implinit in februarie 2013 6 ani si inca isi face treaba.
Este Rombat Calciu 40Ah.
S-a descarcat o singura data, anul acesta in luna martie, dupa o luna de zile in care motorul nu a fost pornit.
De atunci pornesc motorul la max. doua saptamani.
Din luna octombrie o sa reduc intervalul la max. o saptamana.
Sper sa trec iarna cu ea.
Daca se mai descarca odata, o schimb.
Daca vrei sa treci iarna cu ea nu o mai porni saptamanal, pentru a o mai incarca trebuie sa rulezi 40-50 de km altfel mai rau o descarci.
Ai doua posibilitati, ori o bagi in casa, ori o scoti la drum lunar cate 50-100 km pentru a o mai resuscita.
Sau a treia alternativa, foloseste-o zilnic
eu am un bosch de 60 ah parca, fara intretinere si are deja 5 ani trecuti bine peste ea, conteaza foarte mult si cum utilizezi masina insa nici nu ma gandesc sa nu ma mai tina 2,3 ierni in conditiile in care pe o supernova am folosit 7 ani un rombat, baterie cu care am si vandut masina
Dupa pornire e nevoie de mers cca.9km, pentru a se recupera energia pierduta.
Cel putin 9 km, apoi daca si bateria e deja pe duca e nevoie de un rulaj mai mare. Ce vroiam eu sa-i transmit este ca nu e bine doar s-o pornesti si s-o tii pe loc 10 minute, mai rau faci daca nu rulezi.
Pentru ca o masina pornita dar nerulata consuma energie din baterie dar alternatorul nu o incarca la loc, sau cel putin pe loc incarca foarte foarte putin in timp ce merge la relanti.
In mers alternatorul o incarca.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment