Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by PCH View Post
    Nu ai cum sa pui Calciu nici macar pe Ford Focus datorita sistemului de încărcare, alternatorul este mai "puternic", incarca rapid bateria iar un calciu se duce naibii, scrie si la cartea masinii.
    Alternatorul, nu incarca o baterie in raport cu puterea pe care o debiteaza; crezi ca daca e de 120A, va strica mai repede o baterie de 45Ah? Regulatorul este cel care gestioneaza tensiunea de incarcare a unei baterii.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Originally posted by mariusnicolae View Post
      Uita-te pe alternator: la mine are o eticheta pe care scrie 75A.
      Eu unul cred ca o baterie de 74 e overkill pentru 1,4.
      Una de 60 e arhisuficienta.
      N-are nici-o treaba capacitatea bateriei cu_curentul nominal al generatorului.

      Diferenta intre cei 2 acumulatori este la timpul de incarcare, cea de 74Ah se va incarca intr-un timp mai mare decat cea de 60Ah.

      Comment


      • Doar la incarcarea asistata, cu monitorizarea curentului e valabila treaba asta; pe masina, in mers, timpul de incarcare e dependent doar de gradul de descarcare al bateriei si mai putin de capacitatea acesteia.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Da, corect spus, mersi de completare.

          Comment


          • Ms. Deci sa inteleg ca nu are nimic daca montez bateria, nu am ce arde cin cauza capacitatii mai mari. Btw pe alternator am gasit inscris 98Ah, un alternator bosch.

            Comment


            • Daca incape in locul destinat bateriei pune-o linistit ca nu e nici-o problema.

              Comment


              • Originally posted by jeepers View Post
                Ms. Deci sa inteleg ca nu are nimic daca montez bateria, nu am ce arde cin cauza capacitatii mai mari. Btw pe alternator am gasit inscris 98Ah, un alternator bosch.
                Exact, asa stiam si eu, alternatorul de Logan duce pana la 100 ah.

                Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                Comment


                • Pe alternator scie cati amperi poate debita, care sunt diferiti de Amperii x ora ai bateriei....
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Salutari! Imi puteti spune si mie de ce nu-mi mai pleaca motorul cand pun contactul in conditiile in care bateria e cumparata de 3 luni (si e si in garantie, e un Rombat Premier)? Am incercat sa iau curent de la alta masina dar nimic, nu porneste deloc. Are asa un ticait scurt si-mi palpaie toti martorii din bord. E posibil sa fie de la baterie? Ca in mod normal ar fi trebuit sa porneasca daca luam curent de la alta masina, nu?
                    Merci anticipat!

                    Comment


                    • Sigur e de la baterie. Fugi cu ea la garantie.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • E posibil sa fie bateria praf. Cel mai probabil...

                        Comment


                        • Baterie pare incarcata, asta daca ne luam dupa martorul verde de pe ea. Am mai inteles de la cineva ca poate sa fie intrerupere in interiorul ei, la elementi si din cauza asta nu mai merge. O sa o iau de pe masina ca sa ma duc cu ea la garantie, as fi vrut sa ma duc cu ea pe masina ca sa fiu sigur ca toate-s ok dupa ce mi-o schimba.

                          Merci la toti de raspunsuri!

                          LE: Vorbesc cu aia de la garantie si cica sa ma uit mai degraba la electromotor, ca bateria e buna. Sa ma uit asa, de-amboulea, ca logic ca-mi prind mainile prin motor?! Pana la urma ma duc cu ea la ei ca sa o vada si sa o testeze. Pana atunci incerc sa fac rost de o alta baterie si sa vad daca merge masina.
                          Last edited by Edy; 7 October 2013, 11:38.

                          Comment


                          • Este de la demaror (electromotor)da scurt pe instalatie dute cu ea la verificat (nu te lega degeaba de baterie ca nu are nimic o pereche de carbuni si gata

                            Comment


                            • Lasa discutiile la telefon si mergi la un Centru Garantii Rombat.
                              1.Se verifica stare incarcare.
                              2.Se scot dopurile si se masoara densitatea electrolitului din fiecare element.
                              3.Se pune pe redresor, pe incarcare rapida si se urmareste reactia electrolitului, din fiecare element.
                              Dupa toate acestea, vei avea un verdict.
                              Lasa martorul acela; poti avea un element mort, altul decat cel in care se afla acel indicator de stare.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Originally posted by Edy View Post
                                Salutari! Imi puteti spune si mie de ce nu-mi mai pleaca motorul cand pun contactul in conditiile in care bateria e cumparata de 3 luni (si e si in garantie, e un Rombat Premier)? Am incercat sa iau curent de la alta masina dar nimic, nu porneste deloc. Are asa un ticait scurt si-mi palpaie toti martorii din bord. E posibil sa fie de la baterie? Ca in mod normal ar fi trebuit sa porneasca daca luam curent de la alta masina, nu?
                                Merci anticipat!
                                Asa ceva am patit eu,la verificare aveam 10v,nici cu cabluri nu a pornit..martorii erau morti demult..Curent nu fura,cu motorul pornit.Nu mi dau seama de la ce a murit..Nu am lasat pozitiile aprinse,nu am improvizatii pe ea..asta la o skoda.Am lasat o la incarcat la ei si acum e ok..tot premier de 75AH.
                                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google