Originally posted by PCH
View Post
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
-
Originally posted by mariusnicolae View PostUita-te pe alternator: la mine are o eticheta pe care scrie 75A.
Eu unul cred ca o baterie de 74 e overkill pentru 1,4.
Una de 60 e arhisuficienta.
Diferenta intre cei 2 acumulatori este la timpul de incarcare, cea de 74Ah se va incarca intr-un timp mai mare decat cea de 60Ah.
Comment
-
Doar la incarcarea asistata, cu monitorizarea curentului e valabila treaba asta; pe masina, in mers, timpul de incarcare e dependent doar de gradul de descarcare al bateriei si mai putin de capacitatea acesteia.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by jeepers View PostMs. Deci sa inteleg ca nu are nimic daca montez bateria, nu am ce arde cin cauza capacitatii mai mari. Btw pe alternator am gasit inscris 98Ah, un alternator bosch.
Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
Comment
-
Salutari! Imi puteti spune si mie de ce nu-mi mai pleaca motorul cand pun contactul in conditiile in care bateria e cumparata de 3 luni (si e si in garantie, e un Rombat Premier)? Am incercat sa iau curent de la alta masina dar nimic, nu porneste deloc. Are asa un ticait scurt si-mi palpaie toti martorii din bord. E posibil sa fie de la baterie? Ca in mod normal ar fi trebuit sa porneasca daca luam curent de la alta masina, nu?
Merci anticipat!
Comment
-
Baterie pare incarcata, asta daca ne luam dupa martorul verde de pe ea. Am mai inteles de la cineva ca poate sa fie intrerupere in interiorul ei, la elementi si din cauza asta nu mai merge. O sa o iau de pe masina ca sa ma duc cu ea la garantie, as fi vrut sa ma duc cu ea pe masina ca sa fiu sigur ca toate-s ok dupa ce mi-o schimba.
Merci la toti de raspunsuri!
LE: Vorbesc cu aia de la garantie si cica sa ma uit mai degraba la electromotor, ca bateria e buna. Sa ma uit asa, de-amboulea, ca logic ca-mi prind mainile prin motor?! Pana la urma ma duc cu ea la ei ca sa o vada si sa o testeze. Pana atunci incerc sa fac rost de o alta baterie si sa vad daca merge masina.Last edited by Edy; 7 October 2013, 11:38.
Comment
-
Lasa discutiile la telefon si mergi la un Centru Garantii Rombat.
1.Se verifica stare incarcare.
2.Se scot dopurile si se masoara densitatea electrolitului din fiecare element.
3.Se pune pe redresor, pe incarcare rapida si se urmareste reactia electrolitului, din fiecare element.
Dupa toate acestea, vei avea un verdict.
Lasa martorul acela; poti avea un element mort, altul decat cel in care se afla acel indicator de stare.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by Edy View PostSalutari! Imi puteti spune si mie de ce nu-mi mai pleaca motorul cand pun contactul in conditiile in care bateria e cumparata de 3 luni (si e si in garantie, e un Rombat Premier)? Am incercat sa iau curent de la alta masina dar nimic, nu porneste deloc. Are asa un ticait scurt si-mi palpaie toti martorii din bord. E posibil sa fie de la baterie? Ca in mod normal ar fi trebuit sa porneasca daca luam curent de la alta masina, nu?
Merci anticipat!Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
Comment
Comment