Ne injura moderatorii...da' ne multumesc ciorditorii.
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Originally posted by vitriol View PostCa sa ma manifest in acelasi registru cu Ainştain: mie imi place cafeaua cu frisca.
Daca nu ai ceva concret de spus, mai bine nu mai spui nimic.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Daca vom merge pe acest principiu, atunci niciodata nu vom putea inchega nimic constructiv.
Chiar eram curios sa vad cum iti sustii opozitia, fata de cele exprimate de Vitriol, poate mai invatam si noi cate ceva.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Dar el cu ce sustine afirmatia?
Un alternator la 750 rot/min motor debiteaza vreo maxim 40A daca ii dai excitatie maxima, la 3000 rot/min motor poate debita nominal vreo 90-100A. In ce conditii il arzi, cand functioneaza asa cum a fost proiectat (incarcare mare, turatie mare) sau cand e la sarcina mare si regim mic? La regim mare are si ventilatie mai buna.
Am pornit vreo 3 masini cu a mea, la ralanti nu o lua neam, la 3000 de ture se poticnea putin dar pornea, si nu s-a ars nimic.
Asa cu povesti din batrani gen las-o pornita 5 ore dupa blana ca se coxeaza uleiul desi e sintetic si masina nu e turbo nu mai facem nimic cu masina.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Acest subiect s-a tot discutat pe acest thread, dar, din pacate, nu am timp sa caut si sa vad exact unde.
Ideea era ca alternatorul celui care da curent genereaza curent la turatie, iar motorul "bonlav", atunci cand porneste, are nevoie de o intensitate a curentului foarte mare.
Orice alternator are o punte cu diode (parca asa ii spune), care, impreuna cu releul, regleaza intensitatea cu care incarca acumulatorul.
Concluzia era ca la pornirea celui care primeste curent, se poate arde blocul de diode de la alternatorul celui care da curent pentru ca diferenta de intensitate este foarte mare intr-un timp foarte scurt.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Puntea de diode redreseaza, nu regleaza nici o tensiune. Curentul rezulta din sarcina pe alternator, care incearca sa mentina o tensiune constanta intr-o anumita plaja. Variatia brusca n-a omorat pe nimeni, ci doar valoarea maxima.
Cum ziceam, povesti din batrani.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Nu se poate intampla nimic daca dai curent altei masini sa porneasca. Consultati o schema de functionare a unui alternator si va veti lamuri.
Ideea este sa nu legi borna minus direct la masina care primeste, ci motor sau caroserie si sa lasi un pic sa se incarce si bateria fara curent.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Legat de problema mea, cu bateria care a murit subit, fiind veche de 3 luni si in garantie: am reusit cu chiu cu vai sa o pornesc (bateria pe masina) ca nu mergea de la alta masina sa iau curent, am gasit pe la 9 dimineata un nene intr-un service cu o baterie disponibila pentru ajutor, dupa ce am impins la masina vreo 500 de metri, dar e bine asa pe dimineata putin sport.
Am fost la serviceul Rombat din Jilava si mi-au inlocuit instant bateria, lotul din care facea parte a avut la multe baterii probleme si ce mi-a zis omul de acolo ca e scandal mare la Bistrita din aceasta cauza.
In concluzie sunt linistit acum ca nu am avut alte probleme ca electromotorul de exemplu, oricum de ***** situatia, daca as fi fost in concediu, poate afara din tara, cum ar fi fost?!
Comment
-
Originally posted by Edy View PostLegat de problema mea, cu bateria care a murit subit, fiind veche de 3 luni si in garantie: am reusit cu chiu cu vai sa o pornesc (bateria pe masina) ca nu mergea de la alta masina sa iau curent, am gasit pe la 9 dimineata un nene intr-un service cu o baterie disponibila pentru ajutor, dupa ce am impins la masina vreo 500 de metri, dar e bine asa pe dimineata putin sport.
Am fost la serviceul Rombat din Jilava si mi-au inlocuit instant bateria, lotul din care facea parte a avut la multe baterii probleme si ce mi-a zis omul de acolo ca e scandal mare la Bistrita din aceasta cauza.
In concluzie sunt linistit acum ca nu am avut alte probleme ca electromotorul de exemplu, oricum de ***** situatia, daca as fi fost in concediu, poate afara din tara, cum ar fi fost?!
pote face parte din acelasi lot !!
Comment
-
Originally posted by Edy View PostAm fost la serviceul Rombat din Jilava si mi-au inlocuit instant bateria, lotul din care facea parte a avut la multe baterii probleme si ce mi-a zis omul de acolo ca e scandal mare la Bistrita din aceasta cauza.
Sa-i muste cainii! (eu as fi zis altfel, da' suntem pe un forum public)sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
Comment