Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • poate am retinut gresit 14,04 cred
    verific maine inca o data

    Comment


    • kojac eu iti zic ca mai merge bateria aia a ta. Sa ai 12.4 dimineata e bine. porneste si la 12.0 un benzinar. E pacat de cheltuiala inutila.
      Totusi daca e sa cumperi si diferenta de pret nu-i problema ia varta. Rombat premier l-a dezamagit pe un prieten cu diesel...
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • Acum, cand avem temp. pozitive in Bucale am 12.40v...cand da inghetu' posibil stop joc.
        Si 12.40-u' asta e de pe o zi pe alta. Mie nu imi e ca ma lasa dimineata cand sa plec cu ea din parcare, ar fi lux...mi-e ca ma lasa undeva prin tara, pe la munte eventual cand mi-e lumea mai draga, departe de orice magazin auto...ca mai umbla lumea si iarna
        Last edited by Kojak; 29 November 2013, 00:32.

        Comment


        • Bre nea' Kojak, eu nu stiu de ce te arunci tu la sume d-astea "exotice". Ia nene o Varta Black 56AH la 200 de lei si o schimbi ca pe ulei, preventiv, o data la 3 ani, decat sa dai 350 de lei si sa te lase dupa 3 ani.

          Cat te-a costat Premier-ul ala acum 3 ani? 240-270?
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • 280lei m-a costat Premieru' luat de la "reprezentanta" lor dupa Buc., in linku pe care l-am pus mai sus.
            Esti tu sigur ca Varta Bleack tine soto 3 ani?
            Si 56Ah e cam putin...din fabrica a venit cu 60Ah. Parca si a ta la fel ca tot Laureate e.
            In fine, posibil sa se preteze f. bine si asta.

            Da bre, da' daca iau Varta Silver, adica premium quality, am pretentia sa ma tina pana ajunge sa curga tabla de pe logan si sa-mi intre pumnu' prin lonjeron de rujinit ce e, deci clar peste 3 ani.
            Doar din considerentu' asta as alege Varta, sa ma tina peste 3 ani.
            Last edited by Kojak; 29 November 2013, 01:11.

            Comment


            • Varta din 2006 schimbata anul anul asta in primavara din cauza ca uneori imi pornea la a 2-a sau a 3-a cheie. Nu invartea motorul deloc. Am crezut ca este de vina electromotorul , am fost la service si mi-au data vestea buna. P.S. era de 72 sau 76 Ah , poate din cauza asta a fost asa de durabila!

              Comment


              • 72 sau 76Ah, banui ca e diesel.
                Varta din 2006? A avut vreodata loganu' Varta echipare din fabrica...sau nu vb. de logan?
                Ca si contraexemplu, avem colegi pe forum cu Rombat de 7-8 ani pe masina.
                Poate tinea si a mea (aia de echipare initiala) 6-7 ani...da' dupa 4 ani juma am dat-o afara si am schimbat-o "preventiv ca pe ulei".
                Last edited by Kojak; 29 November 2013, 01:19.

                Comment


                • 56AH e cam putin pentru ce? Daca aveai diesel intelegeam ca voiai sa fie acolo, ca e mai complicat decat la benzinare, dar in conditiile in care poti sa mergi linistit si cu 40AH, problema nu e decat de ordin psihologic.

                  Eu voaim sa pun de 45AH da' nu m-a lasat PCH. A zis "du-te dreacu' de nebun ca iti aduc una de 56AH si nu e decat cu 20 de lei mai scumpa".

                  P.S. Scuza-ma ca am gresit suma! Nu e 200 de lei, ci 185 lei.

                  Eu zic sa te mai gandesti.

                  Intreaba-l pe PCH cu ce baterie a venit Ford-ul lui de 1.6, cu mai multa electornica decat ascutitoarele noastre de 1.4.
                  Last edited by vitriol; 29 November 2013, 01:20.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • Interesant ce spui, e o alternativa demna de luat in considerare...si la 185 lei nu e nici pe macar un plin de benzina. Intra si montaju' in pretu' asta? Garantia o face tot el (PCH)? Da' mai bine las' c-o sa-l intreb io daca ma hotarasc.

                    Aia cu 40Ah macane rau...las-o drecu ca 40Ah nu pui nici pe pe logan chel (din fabrica cred ca aveau chiar 45Ah) fara AC, servo, MP3, etc. Aia e buna doar ptr. becuri si atat...si cu o dezaburire + stergatoare + faruri s-ar putea s-o omori.
                    Last edited by Kojak; 29 November 2013, 01:35.

                    Comment


                    • la mine la sareta e de 40! deci sa nu ma risc sa merg cu dezaburire luneta si pozitie concomitent?!
                      Keep walking...

                      Comment


                      • Zau??! Asa s-au chitrosit astia de la Dacia si au pus de 40Ah pana la urma?
                        Io zic sa meri cu emotie in suflet cand functionesc concomitent farurile (cu pozitiile ai voie sa mergi) + dezaburirea + stergatoare.
                        Ai putea sa nu mai franezi (faci doar frana de motor), ca iti mai consuma si stopurile alea ceva.

                        Comment


                        • 43Ah au bateriile cu care vin Ford-urile. Cel putin Focus-ul lu' PCH si Mondeo-ul 1.8i al unui prieten, asa au venit.

                          Daca merg alea cu 43Ah, sa fii convins ca si motoarele Hemi de pe Logan pot fi "satisfacute" de un amperaj asa mic.
                          Last edited by vitriol; 29 November 2013, 01:48.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • oferte baterii.JPG de oferta asta ce spuneti? preturile sunt in euro si includ tva. hobby&legno italia. au si bosch de 54ah la 60 euro. am avut pe o masina mai veche ursus de 80 si dupa mai multe descarcari totale si incarcari doar cu alternatorul, fara redresor merge inca perfect. in romania nu se gasesc ursus? doar bere? Amperajul e bine sa fie cat mai mare. cu cat e mai mare amperajul, cu atat mentine tensiunea mai bine in timp(daca masina nu e pornita cu saptamanile sau lunile, mai ales iarna).

                            Comment


                            • Teoretic (nush, poate gresesc) astea cu amperaj mai mic se si incarca (in mers) mai repede, dar pe de alta parte se si descarca mai rapid.
                              Astealalte cu amperaj mai mare au putere / rezerva de stocare mai buna dar odata descarcate se incarca mai greu mai ales la drumuri urbane, scurte.
                              Avantaje si dezavantaje in ambele situatii.

                              Noi sa fim sanatosi si in final alternatoru' sa duca!

                              Comment


                              • am umblat si cu laguna 1.9 dci cu baterie de 45 si mergea perfect. nu era nici noua baterie. se poate,insa nu e indicat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google