In ce sens nu e indicat? Dezvolta putin.
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Aha! Iar daca sta montata pe o masina care are un motor pe benzina, nu se descarca.
Treaba este ca dieselul mananca mai multi amperi la pornire, fiind un motor mai comprimat si cu o pornire ceva mai grea iarna. Ca un exemplu: daca benzinarul de 1.4 mananca 80A la pornire, dieselul va manaca 150A. De asta se recomanda ca motoarele diesel sa fie echipate cu un curent de descarcare la rece ceva mai mare.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
E adevarat si asta,insa e totusi bine sa fie mai mare bateria ca sa tina mai mult. Eu sub 60 nu as pune pe nicio masina. Cu baterie de 80 sau 100 poti lasa avariile pana faci cumparaturi sau muzica 2 zile, frigider de masina cateva ore si nu are nimic.
Comment
-
bine , noi vorbim de logane nu de frigidere ...
chiar daca unii le mai zic frigidere asa in gluma.
macar fa testul cu 10 minute kojak. lasi luminile aprinse 10 min cu motorul oprit. apoi le opresti si lasi masina 10 min fara consumatori. daca porneste dupa te mai tine o iarna. numai s-o lasi 30 min pornita dupa.
sau daca ai aparat de masura : testare-baterie auto/Last edited by Costi-bc; 29 November 2013, 04:16.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Originally posted by Costi-bc View Postmacar fa testul cu 10 minute kojak. lasi luminile aprinse 10 min cu motorul oprit. apoi le opresti si lasi masina 10 min fara consumatori. daca porneste dupa te mai tine o iarna. numai s-o lasi 30 min pornita dupa.
Comment
-
Originally posted by Costi-bc View Postbine , noi vorbim de logane nu de frigidere ...
chiar daca unii le mai zic frigidere asa in gluma.
macar fa testul cu 10 minute kojak. lasi luminile aprinse 10 min cu motorul oprit. apoi le opresti si lasi masina 10 min fara consumatori. daca porneste dupa te mai tine o iarna. numai s-o lasi 30 min pornita dupa.
sau daca ai aparat de masura : testare-baterie auto/
am bagat-o la 2 m in parcare am scrasnit din dinti si l-am injurat pe ala ca din cauza lui am lasat farurile aprinse sa ne vedem si plm ...
am pus bateria pe redresor a 2-a zi, si a mai dus lejer 2 ierni si ceva, o iarna gandeste-te ca am lasat masina aia neatinsa si nepornita din august pana in ianuarie in parcare
iarasi cu o reancarcare dupa atata timp am scapat
si la 8 ani i-am zis pa, ma mai tinea dar nu mai aveam incredere, nu mai arata decat 14 si 2 parca la rece
si-am luat alta bacterie cu calciu​​​​​​
Comment
-
Azi (de fapt ieri) dupa un drum extraurban de fo 200km, aveam 14.20v-14.23v la relanti fara consumatori. Cu, consumatori (lumini, proiectoare, avarii, ceata, plafoniere, mp3, dezaburire, climatizare...mi-a scapat ceva?) in jur de 13.96v-14.0v. Deci alternatoru' incarca beton.
Bineinteles ca initial inainte de plecare, la rece, aveam la borne 12.40v (unde 12.80v reprezinta incarcare 100%), ultima pornire fiind ieri (alaltaieri)! Dar parca a pornit ceva mai bine, a invait mai putin. Intotdeauan la prima cheie, chiar si cand invarte mai mult.
Densitatea electrolituli n-am cum s-o verific, e capsulata bateria.
Facand abstractie de mas. densit. electrolitului, cu 12.40v asta ma situez undeva intre "alerta" si "risc", conform specif. Rombat:
Nu stiu ce sa fac, s-o mai tin...sa n-o mai tin, m-o duce si iarna asta?Last edited by Kojak; 30 November 2013, 02:32.
Comment
-
Aia initiala din fabrica avea 60Ah.
Deja asta existenta acu' e cu 5Ah peste ce a prevazut fabrica.
65Ah sunt arhisuficienti, in nici un caz n-as pune mai mare de atat...poate mai putin.
70-72Ah se preteaza doar la dieseluri, la logan cel putin, chiar si 65Ah.
Spunea chiar aici pe topicu' asta un coleg cu logan 2 benzinar, echipare stock (chel) ca masina a venit cu baterie de 40Ah.
Intre timp, postu' lui a fost sters, nu cunosc cauza.Last edited by Kojak; 30 November 2013, 03:01.
Comment
Comment