Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
AJUTOR!
Salutare tuturor, de 1 luna m-a lasat o bujie si dimineata pornea mai greu masina, de fapt tragea mai mult in fiecare dimineata pe baterie, fapt care m-a lasat bateria, nu mai era vlaguita, am verificat bateria si surpriza am detectat urme de calamina, unde am pierdut electrolit, am verificat fiecare rezervor(sase) al bateriei si primul rezervol de langa borna - era gol, zero electrolit . Am masurat-o si la relanti avea ~14,5 V iar cu motorul oprit avea ~13,5 V.
Bateria are 3,5 ani si este ROMBAT CALCIU 75 Ah.
Cu ce sa completez rezervorul bateriei? Este buna apa distilata? Altceva ce pot face?Last edited by RYCHY88; 30 November 2013, 20:03.sigpic
Comment
-
In general, apa din electrolit se evapora si nu acidul sulfuric, deci cu apa distilata ar trebui completat. Daca e bateria fisurata nu mai are rost sa completezi; ar trebui identificate cauzele ca au produs scaderea nivelului in mod asa drastic.
In tot cazul daca nu se identifica o anume cauza dupa ce se copleteaza nivelul, dupa o perioada in care bateria a fost incarcata, fie si pe masina, in mod obligatoriu verificare densitate; daca nu se obtin masuratorile ce situeaza bateria in parametrii acceptabili, atunci se pune probleme inlocuirii; element mort, sulfatat.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Daca elementul e gol golut nu mai are rost sa completez; daca bateria nu e fisurata nu are cum sa piarda si acidul sulfuric, care oricum e intr-o cantitate destul de mica in componenta electrolitului, ~35%. Eu spun sa pui doar apa si vezi dupa o perioada cum se prezinta nivelul.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment