Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • venea loganul din fabrica cu baterie de 70Ah ?! in ce an. a mea e din 2009 si avea 62Ah. si nu porneste de mult la sfert. poate un diesel sa porneasca ca un benzinar ?
    la sfert, vrea sa zica ca doar ii atingi cheia si a luat-o.
    probabil mergeti mai mult in afara. e fac drumuri relativ scurte. ca pentru o masina de oras.

    Comment


    • Originally posted by Leon_Bogdan View Post
      Tot Rombat o sa iau (Calciu sau Tornada).
      Am gasit Calciu la 260 si Tornada la 270 lei (ambele de 70 Ah) cu transport si montare inclus (in vederea acordarii garantiei).

      Are cineva vreun pont mai ieftin ?
      Un pont mai ieftin nu am dar am alt pont pentru alta baterie mai buna la aceiasi bani.

      Piese auto si service dedicat. Magazin piese auto online.


      Baterie Bosch sau Varta sau Exide in gama 70ah dar curent de pornire mai mare 640 EN, pretul intre 262( Varta/ Bosch) si 283( Exide).

      Rombatul calciu de 72 Ah scoate 600 EN curent de pornire.

      Deci la aceiasi bani o baterie mai puternica de la un brand teoretic mai bun. Acum depinde si de noroc, rombat'urile de prima echipare sunt mai bune decat aceleasi baterii rombat dar din comert.

      Comment


      • "Deci la aceiasi bani o baterie mai puternica de la un brand teoretic mai bun. Acum depinde si de noroc, rombat'urile de prima echipare sunt mai bune decat aceleasi baterii rombat dar din comert."
        @drogas
        De unde stii ? Ai hartii, vorbe, spuse, demonstrezi cu ceva ?
        Eu am avut de fabrica si pe logan si pe supernova baterii rombat, pe sn nu a mai pornit dupa 2 ani, iar pe logan dupa 3. Cea de supernova luata in 2002 a picat in 2004 toamna cand a dat frigul, am schimbat-o tot cu un rombat de acelasi amperaj, in 2011 cand am vandut masina nici nu gandeam sa nu mai tina inca o iarna si-o vara, pornea fara niciun fel dee greutate.
        In 2005 loganul a venit cu rombat care a picat dupa 3 ani; a fost inlocuita cu un bosch s3 de 70 ah (dupa spusele lui pch care vinde asa ceva este aceiasi baterie cu rombat premier), baterie pe care mizez cel putin 2 ierni de aici inainte, ca si rulaj pentru ca are importanta 50% din km efectuati sunt in oras restul extern
        Last edited by 827sam; 4 December 2013, 14:19.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • Nu e cazul sa incepem un sir de controverse.

          Pe loganul pe care l-am avut, am avut rombat de 62Ah 510 EN din 2008 martie fabricata masina iar bateria era fabricata octombrie 2007, aceiasi baterie e si acum pe masina.

          Socrul meu 1.4 chel, baterie de 44 Ah a tinut 7 ani si sunt multe exemple si aici pe forum de 7-8 ani la un rombat de prima echipare+ cazuri de baterii rombat care au tinut doar 2-3 ani vezi @Kojak, si chiar si eu ma pot declara nefericit de o baterie rombat Pilot diesel de 77Ah care dadea semne de oboseala dupa 3 ani.

          Acum dupa cum spus depinde de noroc, iar Varta si Bosch nu stiu daca sunt una si aceiasi baterie sau daca sunt mai durabile, teoretic ar fi dar si aici mai sunt cazuri nefericite.

          Eu acum as vrea sa incerc altceva: varta /bosch.
          Last edited by Drogas; 4 December 2013, 14:34.

          Comment


          • cred ca depinde si de utilizator, am vazut foarte multi pornind masina dupa ce au aprins farurile, nu e in regula
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Farurile aprinse inainte de a porni motorul activeaza chimic acumulatorul. Bine, acumulatorul sa nu mai aiba doar o suflare.

              Comment


              • Eu am schimbat bateria de la Logan dupa fix 4 luni de la achizitionarea masinii, adica in iunie 2007, masina fiind feb. 2007. A fost schimbata pe Garantie....iar cea care a fost pusa atunci a tinut pana in februarie 2011. Nu mai stiu ce era, Rombat Calciu parca....sper sa nu ma insel.

                Comment


                • Şi la mine bateria este din iunie 2008, de când am primit maşina, iar aceasta a fost fabricată în Mai 2008. Merge de parcă abia am cumpărat-o! Cred că depinde şi de modul cum foloseşti bateria, nu doar de noroc! Oricum, părerea mea este că tot ce este pus în fabrică nu se compară calitativ cu ceea ce găseşte la raft în magazine şi chiar la reprezentanţe!
                  Last edited by sci_fi_ro; 4 December 2013, 15:39. Reason: Completare

                  Comment


                  • clar, piesele premium aftermarket de pe piata sunt net superioare celor de fabrica
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • Baterie premium veche vs baterie standard proaspata.... as alege varianta a 2-a.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • De fo' saptaman va tot zapacesc cu bateria asta a mea si cu valorile ei.
                        Azi dimineata, la prima ora...surpriza, aveam la rece 12.62v-12.64v, dupa ce zile la rand am avut doar 12.40v. Deci cca. 80% incarcata, adica f. bine

                        Cum dracu vine asta...ca parca azi dimineata a fost mai frig ca zilele trecute, nu mai inteleg nimic.

                        Multimetru e bun, l-am verificat si pe alta masina, chiar am masurat valoarea si cu alt multimetru.

                        E drept ca ieri am facut un drum mai lung prin oras cu fo 5-10km fata de cat merg de obicei, insa nu cred ca e de acolo, sunt prea putini km in plus.

                        Comment


                        • Originally posted by 827sam View Post
                          clar, piesele premium aftermarket de pe piata sunt net superioare celor de fabrica
                          Da-mi un exemplu de baterie premium aftermarket (acida) care a tinut 7-8 ani.

                          Comment


                          • Originally posted by sci_fi_ro View Post
                            Oricum, părerea mea este că tot ce este pus în fabrică nu se compară calitativ cu ceea ce găseşte la raft în magazine şi chiar la reprezentanţe!
                            Pentru că şi caietele de sarcini sunt mult mai stufoase la piesele de primă echipare !

                            Comment


                            • Originally posted by Kojak View Post
                              De fo' saptaman va tot zapacesc cu bateria asta a mea si cu valorile ei.
                              Azi dimineata, la prima ora...surpriza, aveam la rece 12.62v-12.64v, dupa ce zile la rand am avut doar 12.40v. Deci cca. 80% incarcata, adica f. bine
                              Ar trebui sa verifici ca dupa o pornire, tensiunea sa nu scada semnificativ; in functie de valoarea tensiunii masurate, poti avea cat de cat o imagine a starii acesteia; bateria trebuie sa aiba putere, deci si curent I, pe langa tensiune U.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Originally posted by Kojak View Post
                                Cu motor pornit am 14.05v-14.07v, atat pe bornele bateriei cat si pe alternator, deci aici ar fi ok. Cu consumatori, am undeva pe la 13.90v-13.97v.
                                Te referi la ce am scris aici?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google