Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai completat vreodata cu apa distilata pana acum?(a fost necesar?)

    Comment


    • Originally posted by galeo View Post
      Bateria mea are aproape 6ani si porneste ireprosabil pe temperaturile astea scazute desi masina a avut vreo 5 perioade de cate 3 luni in care masina a stat in parcare si bateria s-a descarcat total.
      Iarna e durere mare daca ramane descarcata, iar vara pericolul il reprezinta scaderea nivelului; conteaza foarte mult si regimul de mers al masinii, in viata unei baterii.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Salut, as avea si eu o intrebare... pe frigul asta este normal sa scada voltajul dupa o zi doua nepornita la 12.4- 12.5? ms.

        Comment


        • @Khaymera, nu stiu cat e de normal...ca fix valorile astea le am si eu de pe o zi pe alta, mai mult spre 12.40v. De aia ma si gandesc s-o dau afara si sa iau alta.

          Vad ca se tot discuta doar de Rombat si Varta.
          Dar de Bosh, ce parere aveti, sunt peste Varta? La pret vad ca se-nvart cam tot p-acolo.

          Comment


          • Bosch nu e o firma specializata pe ceva, asa cum e Varta pe baterii, de exemplu. Bosch are contracte cu foarte multe firme, le cumpara patentul de fabricatie si isi pune eticheta cu brandul sau. Filtre de aer/ulei Bosch - contract cu Mann, placute de frana - contract cu Brembo, fise Bosch - contract cu Beru. S.a.m.d.

            Bosch si Varta sunt fix una si aceeasi baterie.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • @vitriol, ai dreptate, mersi ptr. explicatii.

              Comment


              • Originally posted by Khaymera View Post
                Salut, as avea si eu o intrebare... pe frigul asta este normal sa scada voltajul dupa o zi doua nepornita la 12.4- 12.5? ms.
                Da.....autodescarcarea e un proces normal.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Ti se pare ca e vreo diferenta intre astea doua? Sunt identice incepand cu forma si terminand cu specificatiie tehnice.

                  Poti luat oirice baterie de la Varta si sigur ii vei gasi corespndent la Bosch.
                  Attached Files
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • Mi se pare ca ambele sunt fabricate de exide. Kojak, vezi si la norauto, bateriile cu marca lor au garantie 3 ani.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Exide sunt cu Tudor. ;)

                      Comment


                      • Am vazut ca si bateriile ENERGIZER au tot 3 ani garantie.

                        Comment


                        • Asta e, vedem in timp daca am avut sau nu dreptate!
                          Bateriile le aveau in stoc de ceva timp, la masuratori aveau in jur de 12,4 si 660-690 curent pornire(ceea ce m-am gandit eu ca-i ok, restul bateriilor de 70 Ah au 600 sau 640 in specificatii, probabil la masuratori directe au si mai putin)....Am factura si garantie, deci le dau cu firma in cap...daca am probleme.
                          Cum spuneam...timpul o sa-mi demonstreze daca mi-am luat teapa sau nu!
                          Oricum, preturile la Vitan sunt mult mai mici decat in alta parte (Un premier de 75 este 270 lei, caranda de 70 este 210 , Rombat Calciu 72 Ah 200,varta 70 este 230 , etc)....imi vine greu sa cred ca toate sunt facaturi (majoritatea au reduceri mari datorita cantitatilor mari pe care le cumpara,restul magazinelor au doar cateva sau aduc pe comanda).
                          Last edited by Leon_Bogdan; 10 December 2013, 15:13.

                          Comment


                          • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                            Exide sunt cu Tudor. ;)
                            My bad, varta si bosch sunt Johnson controls, exide a dat faliment.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Hai ca am schimbat si io azi intr-un final acumulatoru'.

                              Castigator a iesit Varta Silver Dynamic 63Ah.

                              Achizitia am facut-o de la baietii astia (luati random dupa net, ca si celelalte 2 linkuri pe care le-am postat in urma cu 2 pagini):


                              Foarte promti, la 11 i-am sunat si la 14 aveam montata bateria pa masina in locatia aleasa de mine, cu toate actele, factura, chitanta, certif. de garantie si bonul cu valorile verificate.

                              Data fabr.: oct. 2103 (exista un cod stantat de producator atat la partea superioara a bateriei cat si la partea inferioara)

                              Extras din bonul (test report) cu valori masurate:
                              12.77v - la rece
                              14.30v - motor pornit + consumatori (faruri + proiectoare + lampa ceata + aeroterma + dezaburire + plafoniere + stergatoare + MP3 palyer)
                              EN664A - curent de pornire (in specif. tehnice valoarea trecuta ptr. tipu' asta de baterie este de EN610A)
                              State of health: 100%
                              State of charge: 100%

                              Comment


                              • Originally posted by Cromatic View Post
                                Ai completat vreodata cu apa distilata pana acum?(a fost necesar?)
                                Nici nu am verificat daca e nevoie, ar trebui?
                                E baterie calciu fara intretinere

                                Originally posted by IancuMIC View Post
                                Iarna e durere mare daca ramane descarcata, iar vara pericolul il reprezinta scaderea nivelului; conteaza foarte mult si regimul de mers al masinii, in viata unei baterii.
                                Am avut-o iarna trecuta, a stat in parcare din 5 ianuarie pana in mai, au fost aproape 5 luni. Prostia mea e ca am lasat si alarma pornita pe masina, asa ca a consumat tot curentul din baterie. Atunci cand am ajuns in mai acasa si am incercat sa o pornesc nici inchiderea centralizata nu mai mergea, ba chiar nici nu se mai aprindea vreun led in bord, bacteria era pe 0. Ei bine am pornit-o cu cabluri, si dupa vreo 20 minute de mers cu ea pornea fara probleme.

                                Am avut si perioade de vreo 2 luni jumate dar nu iarna, si masina a pornit atunci la prima cheie fara probleme.

                                Bateria mi-a murit doar la perioade mai mari de 3 luni, iarna, cand am lasat alarma pornita.
                                Last edited by galeo; 10 December 2013, 19:54. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google