Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Kojak View Post
    Extras din bonul (test report) cu valori masurate:
    12.77v - la rece
    14.30v - motor pornit + consumatori (faruri + proiectoare + lampa ceata + aeroterma + dezaburire + plafoniere + stergatoare + MP3 palyer)
    EN664A - curent de pornire (in specif. tehnice valoarea trecuta ptr. tipu' asta de baterie este de EN610A)
    State of health: 100%
    State of charge: 100%
    Nu i-ai pus sa faca un test report pe bateria veche? Sa te convingi si sa stai cu inima impacata ca nu arunci o baterie buna.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • galeo, in mod normal nu, insa eu cred ca sintagma aia "fara intretinere" e gandita pe maxim 4 ani, dupa aia trebuie sa te cam uiti la ea, n-o sa tina o vesnicie electrolitul ala din baterie.

      Comment


      • Pai nu ar trebui sa se vada pe ochiul magic al bateriei?
        Daca e verde inseamna ca are si electrolit si apa distilata atat cat este nevoie.
        Apa distilata i-as pune, dar decat sa ma bag sa-i pun electrolit mai bine iau alta.
        Oricum, daca la temperaturile actuale porneste fara probleme nu are de ce sa o verific.
        Cand va pica voi cumpara alta si gata, si-a facut datoria pe deplin
        Last edited by 77sky; 10 December 2013, 20:03.

        Comment


        • Originally posted by vitriol View Post
          Nu i-ai pus sa faca un test report pe bateria veche? Sa te convingi si sa stai cu inima impacata ca nu arunci o baterie buna.
          Uite ca fiind incantat de asta noua, mi-a scapat din vedere sa-l pun p-ala sa-mi faca un test report si pe vechiu' Rombat. Probabil ca m-as fi enervat, fiind inca buna sau p-aproape.

          Asta e...mi se pusese pata s-o schimb si am schimbat-o...buna, rea...fuse si se duse.

          Daca e inca buna aia veche, o curata, o reeticheteaza, o baga oleaca pa redresor si RAUS! pa tejghea in magazin, la vanzare.

          Uitasem de un aspect, la completarea formularului de garantie, a trecut ala si nr. de km ai masinii. Ca justificare, cica in caz de probleme, daca masina a zacut, sa zicem, 6 luni in parcare nemiscata, s-ar putea sa nu o schimbe in garantie.
          Last edited by Kojak; 10 December 2013, 20:02.

          Comment


          • Originally posted by galeo View Post
            Apa distilata i-as pune, dar decat sa ma bag sa-i pun electrolit mai bine iau alta.
            verific.
            Nu strica totusi sa te uiti la nivelul electrolitului (15mm deasupra placilor). Daca e necesar, se completeaza doar cu apa distilata bineinteles.

            Comment


            • Originally posted by Kojak View Post
              Uitasem de un aspect, la completarea formularului de garantie, a trecut ala si nr. de km ai masinii. Ca justificare, cica in caz de probleme, daca masina a zacut, sa zicem, 6 luni in parcare nemiscata, s-ar putea sa nu o schimbe in garantie.
              Nu pentru asta, pentru ca nu esti obligat sa circuli frecvent cu masina, iar in caz de baterie descarcata nu ai garantie si platesti si reincarcarea, ci pentru a verifica daca nu faci taxi cu masina, caz in care ai doar 6 luni garantie.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Rombat EFB

                Ce pareri aveti despre Rombat EFB?

                Comment


                • Loganul nu beneficiaza de tehnologia start-stop, asa ca sunt bani aruncati, pentru o baterie peste necesitati.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Originally posted by IancuMIC View Post
                    Nu pentru asta, pentru ca nu esti obligat sa circuli frecvent cu masina, iar in caz de baterie descarcata nu ai garantie si platesti si reincarcarea, ci pentru a verifica daca nu faci taxi cu masina, caz in care ai doar 6 luni garantie.
                    Adica cum, io daca ma deplasez sa zicem mult cu masina (din varii motive, personale sau profesionale) si bag zeci de mii de km pa an, gata, astia o incadreaza la "taxi" cu 6 luni garantie in loc de 2 ani?
                    Plus ca, sa nu uitam, ca a face km extraurbani la greu cu regim de functionare indelungat al bateriei (deci practic incarcare permanenta 100% a acumulatorului), reprezinta cu totu' altceva decat frecus de taxi sau scoala, cu mers din aproape-in-aproape, distante scurte si porniri f. dese.
                    Mi se pare abuziva treaba daca e asa cum zici, atat timp cat se poate constata foarte usor la momentu' montajului daca masina este sau nu Taxi sau Scoala.

                    In final, raman la ideea mea initiala.
                    Last edited by Kojak; 10 December 2013, 23:11.

                    Comment


                    • E o parere personala; e posibil sa nu fie asa, dar nu vad altfel rostul acestei evidentieri a nr. de km.parcursi, la momentul cumpararii.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Pe toti ii cenzurat grijea cati km avem in bord, cati km facem pa an, etc.

                        Servisuri, soc. de asigurari si acu', mai nou si astia cu acumulatori auto.

                        Daca la primii se justifica oarecum (garantii, istoric, posibile fraude), la ultimii, io unu' nu gasesc o justificare pertinenta.


                        Si cu toate astea, in anunturile de vanzari auto, avem rubrica "km reali"
                        Last edited by Kojak; 10 December 2013, 23:46.

                        Comment


                        • http://www.dacia.ro/servicii-post-va...date/index.jsp preturi la baterii motrio in reteaua Dacia/renault.
                          Kojak, sa inteleg ca mai tii 4 -5 ani masina de ai cheltuit atat pe baterie? Un calciu de 62Ah era 200 de lei, premieru era 275.
                          Last edited by einstein1984; 11 December 2013, 10:53.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Pai o tin dom'le, cat o duce (tabla).
                            Deocamdata nu ma gandesc s-o schimb, e buna, imi fac treaba cu ea.
                            N-ai ce vinde de o dacie euro 3 din 2006 cu destui km...asa ca ori ramne in familie masina "de tavaleala", ori ajunge la Remat.
                            Sa vedem, poate la anu' ii bag un gaz.
                            Last edited by Kojak; 11 December 2013, 11:02.

                            Comment


                            • Eu zic ca a notat nr de km ca in caz ca ai probleme si nu ai facut km multi, o sa ti-o bage pe aia ca ai lasat masina in parcare cu nemiluita nepornita, bateria s-a descarcat si s-a sulfatat. si gata PA!!!

                              @Kojak parca ai dat multi bani pe o bacterie din aia, eu sunt in convalescenta cu a mea. Vad ca porneste binisor, desi a facut figuri cand a stat 5 zile pe dreapta masina.
                              Pana nu ma lasa nu o las nici eu. Daca scap iarna asta mai duce un an... la fel ca Premierul ala pe care l-ai dat inapoi.

                              In locul tau gaseam cu 180-200 de ron o baterie Rombat cu acelasi specificatii ca acest Varta pe care l-ai luat.

                              Comment


                              • Originally posted by Drogas View Post
                                Eu zic ca a notat nr de km ca in caz ca ai probleme si nu ai facut km multi, o sa ti-o bage pe aia ca ai lasat masina in parcare cu nemiluita nepornita, bateria s-a descarcat si s-a sulfatat. si gata PA!!!
                                De aceeasi parere sunt si io.

                                Originally posted by Drogas View Post
                                In locul tau gaseam cu 180-200 de ron o baterie Rombat cu acelasi specificatii ca acest Varta pe care l-ai luat.
                                De 65Ah? Ma-ndoiesc...

                                Poate doar la "baieti" in Vitan...nu mersi.
                                Din Vitan, iau doar spray vopsea de masina, chiplinguri, braduti, suroafe...kkturi de-astea, in rest nu ma risc la altceva.
                                Last edited by Kojak; 11 December 2013, 11:38. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google