Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kojak te-ai specializat in "baterii" auto?!
    Keep walking...

    Comment


    • Da, sa moara ciucanel, is tata lor.

      Comment


      • deci daca am nevoie de consiliere de specialitate...te caut!

        La mine acumulatorii au tinut de la 5-6 ani in sus! pe octavia a cazut dupa 7 ani...aia originala(nu mai stiu ce marka era...ceva cu K de la kojak :P)
        Keep walking...

        Comment


        • eu cred ca sintagma aia "fara intretinere" e gandita pe maxim 4 ani, dupa aia trebuie sa te cam uiti la ea, n-o sa tina o vesnicie electrolitul ala din baterie.
          In conditiile in care sistemul de incarcare, functioneaza in parametri (13,8v-14,4v),bateriile fara intretinere nu au nevoie de interventii. Scaderea nivelului se produce datorita evaporarii apei, prin supraincarcarea bateriei, adica tensiune de incarcare peste cea indicata de producator.
          Am avut pe doua masini Logan, baterii la care timp de 4 respectiv 5 ani, nu am pus nici un ml de apa.
          In mod preventiv, sigur ca puteti verifica nivelul in baterii, nu spune nimeni ca e interzis; in orice caz sulfatarea e un proces lent, chiar si in conditii normale de utilizare a bateriei, placile acesteia acoperindu-se cu un strat de sulfati.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Originally posted by jonnie007 View Post
            La mine acumulatorii au tinut de la 5-6 ani in sus! pe octavia a cazut dupa 7 ani...aia originala(nu mai stiu ce marka era...ceva cu K de la kojak :P)
            Karanda era!

            Comment


            • Originally posted by IancuMIC View Post
              In conditiile in care sistemul de incarcare, functioneaza in parametri (13,8v-14,4v),bateriile fara intretinere nu au nevoie de interventii. Scaderea nivelului se produce datorita evaporarii apei, prin supraincarcarea bateriei, adica tensiune de incarcare peste cea indicata de producator.
              Am avut pe doua masini Logan, baterii la care timp de 4 respectiv 5 ani, nu am pus nici un ml de apa.
              In mod preventiv, sigur ca puteti verifica nivelul in baterii, nu spune nimeni ca e interzis; in orice caz sulfatarea e un proces lent, chiar si in conditii normale de utilizare a bateriei, placile acesteia acoperindu-se cu un strat de sulfati.
              Sulfatarea se produce mai puternic daca bateria este pastrata mai multe luni descarcata? In acest caz (bateria descarcata) conteaza daca este pastrata la temperatura negativa sau pozitiva?

              Comment


              • Sulfatarea nu apare la baterii incarcate. O baterie descarcata poate ingheta si se crapa bacul. In concluzie bateriile se pastreaza la racoare (10-15 grade) si incarcate.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Originally posted by abc View Post
                  Sulfatarea se produce mai puternic daca bateria este pastrata mai multe luni descarcata? In acest caz (bateria descarcata) conteaza daca este pastrata la temperatura negativa sau pozitiva?
                  In situatia depozitării prelungite sau dacă folosiţi maşina mai rar, are loc o descarcare lenta; in acest caz se formează sulfaţi secundari care nu se mai înlătură de pe suprafaţa plăcilor.
                  Bateria începe să se sulfateze, in situatiile cand densitatea electrolitului scade sub 1,225g/cm3. In aceste conditii bateria nu se va mai putea încărca. Trebuie spus ca sulfatarea se instaleaza in diferite etape; in unele situatii, acumulatorul poate fi reconditionat intr-un procent oarecare, functie de gradul de instalare a acestui proces.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Multumesc pentru raspuns.

                    Originally posted by einstein1984 View Post
                    Sulfatarea nu apare la baterii incarcate. O baterie descarcata poate ingheta si se crapa bacul. In concluzie bateriile se pastreaza la racoare (10-15 grade) si incarcate.

                    Am intrebat deoarece in cazul meu bateria se descarca daca nu pornesc masina doua-trei saptamani. Am obosit sa folosesc redresorul dar nici alta baterie nu vreau sa cumpar deocamdata. Daca pornesc masina cel putin o data pe saptamana nu sunt probleme. Din pacate nu sunt acasa permanent.
                    Last edited by 77sky; 13 December 2013, 09:18. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Cel mai bine dai bateria jos de pe masina. Daca nu, incuie masina fara alarma, scoate siguranta de la radio ca sa reduci la maxim consumatorii (ramane UCHul). Asa macar bateria o sa stea mai mult incarcata.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Se da urmatoarea situatie:

                        Baterie prima echipare VW-Audi 70Ah, 640EN, marca Banner, 5 ani vechime, a stat 7 zile nepornita masina in parcare si a pornit greu cu ABS aprins si eroare de ABS pe BC ( ceea ce inseamna ca a scazut sub 10 volti bateria). Am pornit si am facut in weekendul trecut 50km prin Bucuresti. Dupa care pornita in fiecare zi 5 minute dimineata 5 seara, cand am masurat-o cu multimetru acum 2 zile avea 11.98-12.04 deci descarcata, alternatorul incarca 14.38 fara consumatori si 14.28 cu consumatori deci e in regula.

                        Bun am luat-o si am pus-o pe redresor ( e foarte puternic incarca cu 16.5 volti), in 2 minute fierbea, am lasat-o 30 minute sa fiarba si la decuplare avea 12.9 , dupa o ora avea 12.4 am pus-o pe masina aseara si dimineata avea 12.05.

                        Motorul porneste la sfert si dimineata si seara.

                        Initial stiu de ce am descarcat-o : drumuri scurte, frig afara, pornit climatronicul si incalzirea in scaune imediat la pornire.

                        Am pus bani deoparte pentru baterie, dar mi-e sa nu ma oftic ca mai merge 1 an.

                        Acum daca vine un ger de -20 de grade sunt constient ca ingheata, dar la -5, -8 noaptea imi porneste bine dimineata.
                        Last edited by Drogas; 13 December 2013, 11:00.

                        Comment


                        • Bateria masinii, originala, din fabrica este un Banner, asa-i? Astia echipeaza din fabrica Audi, BMW, VW, Chrysler, Porsche, Mercedes iar romanashul se bate pe varta si bosch!

                          Comment


                          • Drogas, un sfat prietenesc...schimb-o!

                            Nu te mai chinui cu porniri dimineata si seara, redresor etc.
                            Cu aia nu mai treci de iarna asta. Are totusi 5 ani.
                            Daca tot ai pus bani deoparte...go for it!

                            Comment


                            • Originally posted by PCH View Post
                              Bateria masinii, originala, din fabrica este un Banner, asa-i? Astia echipeaza din fabrica Audi, BMW, VW, Chrysler, Porsche, Mercedes iar romanashul se bate pe varta si bosch!
                              Sunt la fel de scumpe, iar Johnson controls sunt si ei un jucator mare in piata mondiala a bateriilor SLI. Exide le facea pentru renault.
                              Last edited by einstein1984; 13 December 2013, 11:26.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • @ PCH

                                Da e Banner si echipeaza cum ai zis si tu VW, Audi, Seat , Skoda o baterie buna zic eu, acum nu stiu ce sa zic de BAnner din comert. Asta e baterie prima echipare

                                Baterie Varta Silver are batranu' din februarie 2013 si zice ca invarte mai greut acum iarna...pe zafira 2.0 DTI baterie de 680 EN 74 AH, o sa o masor cu multimetru si va spun dar tere imi e ca doar numele e de Varta, in Autovit nimeni nu recomanda Varta black desi au asa ceva la vanzare

                                @Kojak

                                Masina o pornesc de nevoie 5 minute dimineata 5 seara sa il duc pe fimiu la cresa. In ideea in care iau alta o termin iarna in ritmul meu de mers...

                                Eu planuiesc sa mai "trag" de ea atat timp cat porneste. Oricum e un mare pain in the ass de scos bateria la un Audi e sub parbriz si e incomd rau de umblat. Nu ii mai fac nici o redresare merg cu ea la 12 volti pana nu mai porneste
                                Last edited by Drogas; 13 December 2013, 11:24.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google