Nu premier. Parerea mea e ca nu-si merita diferenta de pret fata de alt rombat obisnuit. Am premier pe amandoua masini si mai stiu inca 2 prieteni cu premier care la fel is dezamagiti de ele.
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Cu toate astea, la 1.5dci cu AC si pompa de servo electrohidraulica, iarna la turatia de ralenti alternatorul de 125A poate sa nu acopere toti consumatorii simultan si atunci diferenta o ia in baterie. Nu am valorile exacte insa rezistentele de incalzire suplimentara cer 40A; farurile + ceata + pozitii 30A, pompa de servo 60A + alte acareturi depasesc cei 50A pe care ii poate da la turatia respectiva alternatorul. Diferenta vine din baterie. Daca e prea mica ca si capacitate nominala s-ar putea sa nu tina prea mult. Calculele s-au facut din fabrica, asa ca, la schimbarea bateriei iei una cel putin egala cu cea din echiparea initiala.
Ex.far+ceata+pozitii, adica 110w+110w+20w=~20A.
De unde stii ca generatorul de 125A, debiteaza doar 50A la relanti?
Dupa parerea mea alternatoarele sunt calculate sa acopere in general majoritatea consumatorilor inca de la turatia de relanti. Uitati-va la acul turometrului atunci cand conectati o sarcina; ECU creste usor turatia tocmai pentru a compensa cererea de putere.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by Kojak View Post@octav007, pai atunci ar trebui sa fie inca in mintile ei. Teoretic.
cam asa ar trebuii kojak,dar na...
tin sa precizez ca am avut si un incident,ma lasase alternatorul (mai bine zis "carbunii" aia) cu ea in drum...am mers pe baterie pana s-a oprit masina, apoi a fost incarcata bateria pe un redresor )
Comment
-
Originally posted by Kojak View PostMai nou, toate loganele, atat benzinarele cat si diesel-lele vin cu acumulatoare de capacitate mai redusa decat veneau la logan 1, bineinteles fct. de dotarile suplimentare care exista sau nu pe fiecare model.
Exemplu concret:
logan 1 (benzina) faza 1 "chel" - echipat din fabrica cu acumulator de 45Ah
logan 2 (benzina) "chel" - echipat din fabrica cu acumulator de 40Ah
Nu stiu care e rationamentu' lor (n.r uzinei), probabil si din motive ecologice.
Originally posted by darksid3 View PostDin motive de economie, este clar. Problema e ca unii cred, ca o baterie de capacitate mai mare, dureaza mai mult, ceea ce este fals.
Durata de viata a unei baterii este direct proportionala cu calitatea ei nu cu capacitatea si bineinteles cu modul de utilizare.
Totusi o baterie cu capacitate mai mare iti ofera o rezerva suplimentara de curent. Spre exemplu poti sa ti mai mult timp aparatul de radio deschis sau alarma (semnalizarea) pornita avand motorul oprit dupa care sa pornesti masina fara probleme.
Comment
-
Originally posted by abc View PostLoganul meu 1.4 Ambiance fabricat in 2007 are din fabrica Rombat Calciu de 40 Ah.
Eu as alege o baterie care are capacitatea cat mai apropiata (dar cel putin egala) cu bateria originala.
Durata de viata a unei baterii este direct proportionala cu calitatea ei nu cu capacitatea si bineinteles cu modul de utilizare.
Totusi o baterie cu capacitate mai mare iti ofera o rezerva suplimentara de curent. Spre exemplu poti sa ti mai mult timp aparatul de radio deschis sau alarma (semnalizarea) pornita avand motorul oprit dupa care sa pornesti masina fara probleme.
exact abc....are avantajele ei si capacitatea mai mare a bateriei
Comment
-
Da, la magazinul ala rombaturile sunt vandute mai scump decat varta, asta nu inseamna ca romabtul e mai scump in genral cum zici tu. Incearca cu compari.ro sau shopmania.ro sa vezi diferenteintre varta si rombat, la mai multe magazine.
Mai termina cu tonul asta de sus, ca nu esti in stare sa-ti argumentezi plauzibil un punct de vedere.Last edited by einstein1984; 16 December 2013, 10:27.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Ala este al meu, anul trecut (cand a cumpărat si Vitriol bateria) eram sub piață, alea sunt preturile de anul trecut. Acum nu am mai promovat combinatia si de aici preturile colosale.
Deci offside ))
Sent from my GT-I9300 using Forum RunnerLast edited by 77sky; 16 December 2013, 23:26.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostCifrele sunt "umflate"
Ex.far+ceata+pozitii, adica 110w+110w+20w=~20A.
De unde stii ca generatorul de 125A, debiteaza doar 50A la relanti?
Dupa parerea mea alternatoarele sunt calculate sa acopere in general majoritatea consumatorilor inca de la turatia de relanti. Uitati-va la acul turometrului atunci cand conectati o sarcina; ECU creste usor turatia tocmai pentru a compensa cererea de putere.
La mine (logan 1.4 ambiance) am observat ca atunci cand motorul este la ralanti si pornesc instalatia pentru dezaburirea lunetei turatia motorului creste putin iar cand o opresc turatia revine la valoarea initiala.
Comment
Comment