Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu premier. Parerea mea e ca nu-si merita diferenta de pret fata de alt rombat obisnuit. Am premier pe amandoua masini si mai stiu inca 2 prieteni cu premier care la fel is dezamagiti de ele.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • cica premierul e cel mai bun din gama rombat...
      eu acum am un premier de 60 si nu prea is multumit de el,cat timp are bateria nuj,pentru ca am de un an de zile masina si era echipata deja cu ea...

      Comment


      • Pai cauta data stantata pe baterie si vezi de cand e .
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • si acea data stantata unde ar fi?
          in partea superioara a bateriei...

          Comment


          • Da, la partea superioara, e un cod din mai multe cifre si ceva litere.
            Printre ele se identifica si luna si anu' de fabricatie a bateriei.

            Comment


            • acum am fost si am verificat
              daca e asa cum zice acolo,inseamna ca ar avea 2 ani jumate

              Comment


              • ie clar. Mergi si ia alta baterie
                Uite de-aia ziceam NU premier, ca tot asa similar patise si cineva de pe-aici de curand
                ​​​​​​

                Comment


                • @octav007, pai atunci ar trebui sa fie inca in mintile ei. Teoretic.

                  Comment


                  • Cu toate astea, la 1.5dci cu AC si pompa de servo electrohidraulica, iarna la turatia de ralenti alternatorul de 125A poate sa nu acopere toti consumatorii simultan si atunci diferenta o ia in baterie. Nu am valorile exacte insa rezistentele de incalzire suplimentara cer 40A; farurile + ceata + pozitii 30A, pompa de servo 60A + alte acareturi depasesc cei 50A pe care ii poate da la turatia respectiva alternatorul. Diferenta vine din baterie. Daca e prea mica ca si capacitate nominala s-ar putea sa nu tina prea mult. Calculele s-au facut din fabrica, asa ca, la schimbarea bateriei iei una cel putin egala cu cea din echiparea initiala.
                    Cifrele sunt "umflate"
                    Ex.far+ceata+pozitii, adica 110w+110w+20w=~20A.
                    De unde stii ca generatorul de 125A, debiteaza doar 50A la relanti?
                    Dupa parerea mea alternatoarele sunt calculate sa acopere in general majoritatea consumatorilor inca de la turatia de relanti. Uitati-va la acul turometrului atunci cand conectati o sarcina; ECU creste usor turatia tocmai pentru a compensa cererea de putere.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by Kojak View Post
                      @octav007, pai atunci ar trebui sa fie inca in mintile ei. Teoretic.



                      cam asa ar trebuii kojak,dar na...
                      tin sa precizez ca am avut si un incident,ma lasase alternatorul (mai bine zis "carbunii" aia) cu ea in drum...am mers pe baterie pana s-a oprit masina, apoi a fost incarcata bateria pe un redresor )

                      Comment


                      • Originally posted by Kojak View Post
                        Mai nou, toate loganele, atat benzinarele cat si diesel-lele vin cu acumulatoare de capacitate mai redusa decat veneau la logan 1, bineinteles fct. de dotarile suplimentare care exista sau nu pe fiecare model.
                        Exemplu concret:
                        logan 1 (benzina) faza 1 "chel" - echipat din fabrica cu acumulator de 45Ah
                        logan 2 (benzina) "chel" - echipat din fabrica cu acumulator de 40Ah

                        Nu stiu care e rationamentu' lor (n.r uzinei), probabil si din motive ecologice.
                        Loganul meu 1.4 Ambiance fabricat in 2007 are din fabrica Rombat Calciu de 40 Ah.

                        Originally posted by darksid3 View Post
                        Din motive de economie, este clar. Problema e ca unii cred, ca o baterie de capacitate mai mare, dureaza mai mult, ceea ce este fals.
                        Eu as alege o baterie care are capacitatea cat mai apropiata (dar cel putin egala) cu bateria originala.

                        Durata de viata a unei baterii este direct proportionala cu calitatea ei nu cu capacitatea si bineinteles cu modul de utilizare.

                        Totusi o baterie cu capacitate mai mare iti ofera o rezerva suplimentara de curent. Spre exemplu poti sa ti mai mult timp aparatul de radio deschis sau alarma (semnalizarea) pornita avand motorul oprit dupa care sa pornesti masina fara probleme.
                        Last edited by abc; 16 December 2013, 00:45. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Originally posted by abc View Post
                          Loganul meu 1.4 Ambiance fabricat in 2007 are din fabrica Rombat Calciu de 40 Ah.



                          Eu as alege o baterie care are capacitatea cat mai apropiata (dar cel putin egala) cu bateria originala.

                          Durata de viata a unei baterii este direct proportionala cu calitatea ei nu cu capacitatea si bineinteles cu modul de utilizare.

                          Totusi o baterie cu capacitate mai mare iti ofera o rezerva suplimentara de curent. Spre exemplu poti sa ti mai mult timp aparatul de radio deschis sau alarma (semnalizarea) pornita avand motorul oprit dupa care sa pornesti masina fara probleme.



                          exact abc....are avantajele ei si capacitatea mai mare a bateriei

                          Comment


                          • Originally posted by vitriol View Post
                            Asa merge? Rombat si Varta

                            Chiar te rog sa nu te mai bagi in discutiile oamenilor mari, pentru ca poluezi inutil.
                            Ai gasit si tu un magazin unde bateriile Rombat sunt cu 20 de lei mai scumpe decat la toata piata si ai zis ca ai apucat pe dumnezeu de picior. Cyclon nu e cea mai ieftina baterie Rombat (calciu e aia, cum e si varta black) si se gaseste si mai ieftin http://www.f5auto.ro/articol-nou/126...clon_55ah.html si uite varta http://www.f5auto.ro/articol-nou/135...amic_53ah.html
                            Da, la magazinul ala rombaturile sunt vandute mai scump decat varta, asta nu inseamna ca romabtul e mai scump in genral cum zici tu. Incearca cu compari.ro sau shopmania.ro sa vezi diferenteintre varta si rombat, la mai multe magazine.
                            Mai termina cu tonul asta de sus, ca nu esti in stare sa-ti argumentezi plauzibil un punct de vedere.
                            Last edited by einstein1984; 16 December 2013, 10:27.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Ala este al meu, anul trecut (cand a cumpărat si Vitriol bateria) eram sub piață, alea sunt preturile de anul trecut. Acum nu am mai promovat combinatia si de aici preturile colosale.

                              Deci offside ))

                              Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                              Last edited by 77sky; 16 December 2013, 23:26.

                              Comment


                              • Originally posted by IancuMIC View Post
                                Cifrele sunt "umflate"
                                Ex.far+ceata+pozitii, adica 110w+110w+20w=~20A.
                                De unde stii ca generatorul de 125A, debiteaza doar 50A la relanti?
                                Dupa parerea mea alternatoarele sunt calculate sa acopere in general majoritatea consumatorilor inca de la turatia de relanti. Uitati-va la acul turometrului atunci cand conectati o sarcina; ECU creste usor turatia tocmai pentru a compensa cererea de putere.

                                La mine (logan 1.4 ambiance) am observat ca atunci cand motorul este la ralanti si pornesc instalatia pentru dezaburirea lunetei turatia motorului creste putin iar cand o opresc turatia revine la valoarea initiala.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google