Ma copii!
Deci nimeni nu a zis pana acum ca de fapt aia 60 Ah sunt defapt amperi/ora (o masura a sarcinii electrice). Defapt si de drept, pe langa ce e cu scris mare pe acumulator ca sa-ti ia ochii (ex. 80 Ah), mai e un scris destul de mic pentru a nu fi observat, 600 A, adica curentul debitat. Seba, stai acolo in colt si razi de noi ah?
Pe acumulatorul de la masina mea scrie asa: Rombat, 60 Ah, 620 A. Tata imi povestea ca acum 20 de ani in urma gaseai acumulatori cu 80 Ah dar cu 300 A (scris mic, normal) si imi mai zicea ca a avut el un acumulator Chloride de 45 Ah care avea 500 A.
Octaviane, ma astept sa ma lase bateria iarna asta, vorba aia: "Hoping for the best but expecting the worst". In caz ca ma lasa, sa stiu exact unde gasesc.
Si una peste alta, ca sa ma conving, am deschis capota la un Golf 4 1.6 16v si cand am vazut acolo... sa-mi vina rau! 44 Ah si 440 A. Am continuat "risarciul" si am sunat alti prieteni, BMW 320i E 46 2.2 cu 170cp (la asta nu am deschis capota, ci portbagajul ), "suprize" 65 Ah si 630 A. Seat Leon FR, 2.0 turbo, 200cp, 60 Ah si 550 A. Sunt oare nemtii aia din Wurzburg mai prosti decat aia din Munchen? Sau chiar nu este nevoie de mai mult?
Deci nimeni nu a zis pana acum ca de fapt aia 60 Ah sunt defapt amperi/ora (o masura a sarcinii electrice). Defapt si de drept, pe langa ce e cu scris mare pe acumulator ca sa-ti ia ochii (ex. 80 Ah), mai e un scris destul de mic pentru a nu fi observat, 600 A, adica curentul debitat. Seba, stai acolo in colt si razi de noi ah?
Pe acumulatorul de la masina mea scrie asa: Rombat, 60 Ah, 620 A. Tata imi povestea ca acum 20 de ani in urma gaseai acumulatori cu 80 Ah dar cu 300 A (scris mic, normal) si imi mai zicea ca a avut el un acumulator Chloride de 45 Ah care avea 500 A.
Octaviane, ma astept sa ma lase bateria iarna asta, vorba aia: "Hoping for the best but expecting the worst". In caz ca ma lasa, sa stiu exact unde gasesc.
Si una peste alta, ca sa ma conving, am deschis capota la un Golf 4 1.6 16v si cand am vazut acolo... sa-mi vina rau! 44 Ah si 440 A. Am continuat "risarciul" si am sunat alti prieteni, BMW 320i E 46 2.2 cu 170cp (la asta nu am deschis capota, ci portbagajul ), "suprize" 65 Ah si 630 A. Seat Leon FR, 2.0 turbo, 200cp, 60 Ah si 550 A. Sunt oare nemtii aia din Wurzburg mai prosti decat aia din Munchen? Sau chiar nu este nevoie de mai mult?
Comment