La baterii, nu marimea conteaza
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
14,30 cu motorul pornit
13,8 cu faruri pornite,proiectoare/lumini de ceata,aeroterma treapta a4a,dezaburire,casetofon pornit
13,23 cu motorul oprit de aprox. o ora
acumulator Rombat premier de 60A din iulie 2011
se pare ca ar fi ok...acum sa vad dimineata la rece cum e...
Comment
-
-
Intreba si la Rombat si la partenerii Rombat (macar la cei din judetul in care locuiesti si din judetele limitrofe). Adrese gasesti pe www.rombat.ro
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostMultimetrele astea au din nastere abatere de +/- 0,1 chiar 0,2 V, sunt foarte putine care sa afiseze valoarea reala exacta, doar cele de calitate/alea profi care costa o lopata de bani si sunt etalonate iti spun corect ce ai acolo.
Pocnitorile astea sunt doar sa-ti faci o idee, cu sau fara baterie noua tot pocnitori sunt.
Ce m-a surprins: cu bateria veche, consumata, a multimetrului, exista o diferenta intre masuratori de cca 0.5, aceasta aparand doar in momentul iluminatului activ al display-ului (atunci aparea avertismentul de schimb al B.).
Asadar colegii care au semnalat aceasta problema, au avut dreptate.
Acum m-ai facut curios de altceva si, drept urmare, saptamana viitoare voi reveni cu poze comparative, intre valori masurate cu o pocnitoare si cu un aparat verificat, certificat metrologic.
Sa vedem ce obtinem, cat de mult ne-am putea baza pe o "pocnitoare"
In alta ordine de idei: ieri am rulat cu masina peste 70 km, in dimineata asta, noapte calda, indica cca 12.63 (nu imi plac valorile astea oscilante ale Premierului...)Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Originally posted by excentric View PostBuna ziua,am un ROMBAT PREMIER de 65,iar codul inscriptionat este : 14510k5 . Imi poate spune si mie cand este fabricata ? Din topicul lui IancuMic nu se poate elucida misterul bateriei mele intrucat am o cifra in plus . Multumesc frumos !
Pentru seria scrisa de tine este asa:
1-linia de fabricatie
45-saptamana din an
10-anul 2010
k -schimbul
5-ziua din saptamana
sper sa te ajute.
Comment
-
Originally posted by 77sky View Post.................
Acum m-ai facut curios de altceva si, drept urmare, saptamana viitoare voi reveni cu poze comparative, intre valori masurate cu o pocnitoare si cu un aparat verificat, certificat metrologic.
Sa vedem ce obtinem, cat de mult ne-am putea baza pe o "pocnitoare"
........................
Mizez pe un +/- 0,1V diferenta. Ideea e ca poti regla (din ce am vazut eu in int.) pocnitoarea sa arate dupa multimetru adevarat.
Comment
-
Originally posted by 77sky View PostAcum m-ai facut curios de altceva si, drept urmare, saptamana viitoare voi reveni cu poze comparative, intre valori masurate cu o pocnitoare si cu un aparat verificat, certificat metrologic.
Sa vedem ce obtinem, cat de mult ne-am putea baza pe o "pocnitoare"
Avem 3 aparate.
Unul - pocnitoarea, UNI-T UT33C
Al doilea-aparat profi, CHAUVINARNOUX CA 5205
Al treilea-aparat profi, KYORITSU 2056 R (verificat metrologic).
Primele trei poze sunt cu pocnitoarea si aparatul profi, necalibrat.
Ultimele trei poze sunt cu toate 3 aparatele, inclusiv cu cel calibrat.
Concluziile vi le las voua in seama...Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment