Tie nu-ti "bazaie" nimic dupa ce ai oprit motorul si ai deschis usa cu vreo lumina uitata aprinsa ?
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Originally posted by Octavian View PostLa baterie (la toate) tensiunea de repaus masurata in conditii normale (nu frig extrem, repaus de 16 ani etc) este un indicator de stare, n-o mai suciti.
Interesati-va cum este diagnosticata o baterie (care sunt masuratorile), in reteaua service-garantii Rombat, sau care vreti voi si mai vorbim.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Tensiunea in repaos e ok ca info, insa mult mai importanta e la cat scade tensiunea in sarcina. Ia rugati voi pe cineva sa filmeze voltmetru cand dati la automat dupa 3 zile de stat in frig si sunt -11 grade dimineata. Asa si bateria mea veche avea 12,5 V dimineata dar aprindea matrorul abs la 0 grade dupa demaraj, asta noua si la -11 grade cat erau dimineata, desi a invartit mai greu la inceput nu a aprins vreun martor sau sa fi palpait luminile in bord, deci tensiunea a fost ok, peste 10V .Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Da, cand se aprinde becul de la ABS atunci ai sub 10 volti in instalatie electrica. ABS nu functioneaza sub 10 volti.E un semna ca bateria nu mai are capacitate sa retina curentul in ea, e posibil sa fie sulfatata partial.
On topic
Azi, maine bag Bannerul in casa pentru 1 luna de zile unde o sa vada caldura si redresor . A pornit "greoi" la -14 grade zilele trecute, dar am pornire de pe o zi pe alta... fara mesaj pe bord de ABS deci ea nu scade sub 10 volti la pornire desi dimineata la rece are 11.98-12.05 volti. Nu are nici un element intrerupt pentru ca pe bord mi-ar fi aratat martorul de baterie.
Probabil mai duce pana iarna viitoare cand va avea 6 anisori.Last edited by Drogas; 3 February 2014, 16:17.
Comment
-
Drogas, cel mai sigur ar fi sa te duci la baietii care se ocupa cu acumulatori auto si ii rogi sa o masoare asa cum iti masoara bateria noua, si iti scot biletelul ala in care iti arata ca bateria e ok.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
@Vitriol nu ma mai complic sa dau banii la altii ca am 2 multimetre acasa( iar bateria are 5 ani totusi, daca avea 3 ani poate mai incercam ceva)... stiu ca nu masor capacitatea ei, dar ce ma face sa o tin in continuare e faptul ca porneste de pe o zi pe alta si la -14 grade fara bec de ABS in bord.
Ea nu mai poate tine curentul in ea pentru ca e posibil sa fie partial sulfatata.
Am dezvoltat o teorie : In iarna in care bateria face figuri, atunci daca treci de iarna respectiva bateria aia tine inca 1 an. O teorie care a tinut la mai multe persoane si diferite baterii.
O sa incerc in perioada asta sa cumpar niste sare amara ( Epsom salt google) cica e sulfat de magneziu care ar mai ajuta la desulfatarea ei.
Acum totul depinde de gradul de uzura al placilor.
Va tin la curent cum s-ar ziceLast edited by Drogas; 3 February 2014, 16:55.
Comment
-
Ah, tu mai sus intrebai?
Daca da, atunci da, bateria nu prea mai duce curentul cerut de demaror si scade tensiunea cam mult. ai grija sa fie totusi incarcata. .
drogas, vezi mitul 3 http://www.dunedingoescarting.com/ba...battery-myths/Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment