Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ Einstein Pe youtube sunt zeci de demonstratii in care se ia o baterie veche de 10-15 ani care indica 1-2 volti, se goleste de lichid se baga sare Epsom sau o solutie de apa cu aluminiu pe post de electrolit, si se incarca pe redresor... si dupa cica merge.

    Acum ce sa zic, chiar in video spun ca rata de succes e undeva la 50% si sa nu speri la mai mult de 1an dupa, iar faza nu merge decat o singura data.

    @ All - nici mie nu imi place Premierul, are nenea Iancu unul de 4 luni vechime care arata 12.3 volti=adica descarcata dupa 1 saptamana de stat in frig. O fi frig nu zic , dar parca nu trebuia sa scada atat de mult.

    Treaba e ca putina lume stie ca de fapt au acumulatorii descarcati pe masini, omu zice ca daca porneste bateria e buna ....

    Porneste si cu 11 volti pe baterie scade la 10 volti si se aprinde becul de ABS ....asta nu inseamna ca bateria e buna
    Last edited by Drogas; 3 February 2014, 17:36.

    Comment


    • poate nu s-a incarcat la capacitate maxima.am mers numai prin oras cu consumatori aeroterma,dezaburire,lumini,porniri dese,sau poate chiar este pe moarte.numai este rom..ce a fost odata

      Comment


      • Si cand se incarca fierbe intr-o veselie ca i-ai scazut rezistenta interna.
        Ma rog, e bateria ta si faci ce vrei cu dansa, eu insa zic ca daca asta mai necesita si inlocuirea de acid dupa, e prea mult de munca pentru cat costa o baterie buna in care poti avea incredere.
        Last edited by einstein1984; 3 February 2014, 17:41.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Originally posted by Drogas View Post
          nici mie nu imi place Premierul, are nenea Iancu unul de 4 luni vechime care arata 12.3 volti=adica descarcata dupa 1 saptamana de stat in frig. O fi frig nu zic , dar parca nu trebuia sa scada atat de mult.
          Originally posted by IancuMIC View Post
          In general da. Ultimul a fost pe 19 la Bucuresti, dupa care am miscat foarte putin masina; o pornire de cateva minunte, relocare in parcare si cam astea au fost miscarile.
          Daca citesti cu atentie, vezi ca bateria a stat fara sa fie incarcata, cam 12 zile; pornirea acea pentru un loc de parcare, n-a facut decat sa ia ceva curent din baterie, fara sa fie pus inapoi.

          Originally posted by einstein1984 View Post
          Tensiunea in repaos e ok ca info, insa mult mai importanta e la cat scade tensiunea in sarcina. Ia rugati voi pe cineva sa filmeze voltmetru cand dati la automat dupa 3 zile de stat in frig si sunt -11 grade dimineata. Asa si bateria mea veche avea 12,5 V dimineata dar aprindea matrorul abs la 0 grade dupa demaraj, asta noua si la -11 grade cat erau dimineata, desi a invartit mai greu la inceput nu a aprins vreun martor sau sa fi palpait luminile in bord, deci tensiunea a fost ok, peste 10V .
          Ei bine ca va spuneam; nu tensiunea din baterie este singurul reper in vederea diagnosticarii.
          La mine desi avea 12,3v, a invartit fara ezitari si nu s-a aprins nici un martor; pornire perfecta.
          1. O baterie cu 12,5v nu poate porni o masina, pentru ca in timpul pornirii, tensiunea acesteia scade la 9,3v.
          2. O baterie cu 12,2v poate porni masina din cazul de mai sus; in timpul pornirii tensiunea scade pana la 10,8v.
          Concluzia? Bateria e o sursa care genereaza putere; P=U*I. In cazul nostru I conteaza foarte mult.

          Adevaratul test al unei baterii se face totusi nu cu voltmetru ci cu ajutorul unui cleste ampermetric, care simuleaza testul in conditii de sarcina reala.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Ce pareri aveti de acumulatorii auto Exide ? Ceva experiente horror cu acest brand ?
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Originally posted by VIORE_L View Post
              hai ca m-ati pus pe ganduri cu becul de la abs,bateria este rombat calciu 72 ah 640 la pornire cred, pe benzinar 1,6 o am din 2011 sa cada asa repede??
              si mie mi se aprindea uneori martorul abs cand poneam dar se stingea destul de repede.
              azi masina a pornit dupa o saptamana de stat si cu gerul care a fost.
              dar lasasem special zapada pe ea, ca sa o tina mai calda.
              a invartit cam lung, dar nu lent, si a luat-o. bateria e din mai-iunie 2009 si a mea e diesel. merg numai in 99% in bucuresti cu drumuri scurte, si la 2 zile dus-intors cam de 13-15 km. tot prin bucuresti (militari - dna ghica)
              sper sa ma duca si poate s-o schimb la iarna.

              Comment


              • pai becul de la abs s-a aprins exact cand a pornit motorul.a invartit si a pornit nu la sfert ca vara.sper sa mai tina cel putin 1 an...

                Comment


                • eu zic ca mai tine linistit. vezi daca incarca bine alternatorul.
                  dac la mine se aprindea in noiembrie si a stat o saptamana pe gerul ala...+ dci + 4 1/2 ani = calciu (nu premier).4-5 porniri pe zi...

                  Comment


                  • e tot calciu 72 ah. La ultima verificare in 2011 cand am facut certifîcatul de garantie a masurat in ralanti 13,7 fara consumatori.Am inteles acum ca e putin ca trebuie 14.0-14.4V

                    Comment


                    • Iancule, clestele ampermetric masoara un curent fara sa deschida circuitul, prin inductie. Ce zici tu acolo e un tester de baterii cu rezistor, ala masoara tot tensiune si e mai precis decat masuratul tensiunii in gol.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Nu domnule eu vorbesc de acel cleste care pune in scurt, prin intermediul unei rezistente, cele doua borne ale acumulatorului.
                        Cei care au lucrat acu; ceva ani in statiile de acumulatori stiu desigur despre ce vorbesc.
                        Aparatul are un cadran rotund, gradat pe zone, galben, verde, rosu; masurarea nu trebuie sa depaseasca cateva secunde, deoarece acumulatorul se poate supraincalzi; aia este o simulare in sarcina.
                        Nu-i asa ca n-ai auzit despre asta?
                        Acum, desigur sunt aparate moderne, dar fac acelasi lucru; nu de clesti ce masoara curentul prin inductie vorbeam, la care trebuie sa ai consumator, altfel n-ai ce sa masori.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Nu e asa, am si folosit unul in facultate si insista ca masura tensiune, nu amperi! Mai modern e sa masori rezistenta interna cu un midtronics. Prin cleste ampermetric inteleg asa asa ceva
                          http://www.motociclism.ro/forum/inde...rantie-24luni/ Drogas tata, ia una repede ca e bun pretul!
                          Last edited by einstein1984; 5 February 2014, 18:10.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • De fapt clestele respectiv era destinat in special sa masoare tensiunea pe element dar cum de foarte mult timp nu se mai fac puntile in exteriorul acumulatorului, clestele nu se mai foloseste.

                            Comment


                            • Domnilor, cam asa arata acel cleste. Pe ala de-l stiu eu nu l-am gasit.

                              Uitati si ceva legat de acel faimos cleste.
                              Putem afla informaţii despre starea acumulatorului şi cu ajutorului cleştelui de ampermetru, dar testarea nu poate dura mai mult de 10s, pentru că acumulatorul se supraîncălzeşte în cursul testării. Înainte de testarea în sarcină putem afla tensiunea acumulatorului. Dacă tensiunea măsurată este mai mică decât 12,4V, încărcaţi acumulatorul (încărcarea este recomandată şi dacă tensiunea este 12,6V). Cleştele redă valoarea capacităţii de pornire în sarcină de 100A. Dacă acumulatorul este complet încărcat, acul aparatului va indica zona verde. Dacă indică zona galbenă, acumulatorul nu este suficient de încărcat sau este defect. Dacă indică zona roşie sau valoarea afişată scade, acumulatorul trebuie încărcat. Dacă acumulatorul este complet încărcat, dar aparatul nu poate măsura curentul nominal de pornire cu sarcină simulată, acumulatorul este defect.
                              Sursa.
                              Attached Files
                              Last edited by IancuMIC; 5 February 2014, 19:45.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Acum e clar la ce cleste te referi pentru ca eu si aproape sigur si einstein ne refeream la alt tip de cleste. Eu unul recunosc ca nu stiam de tipul asta de aparat de masura.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google