If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Draga dragos firoiu eu sant constient de ce ai spus tu dar vad ca pe acest subiect discuta numai cei cu benzina ori cei cu motorina le este oare rusine sa scrie ca au schimbat bateria la doi ani jumatate .Cam asta era ideea nu ce concluzie ai tras tu si dupa cum spunea si darKsid3 era doar o logica nu o teorie .
A mea este din iulie 2006 (3 ani si 3 luni), a fost descarcata complet in primele 2 zile cand am luat masina, si mai nou asta vara de 2 ori am uitat luminile aprinse la interval de mai putin de 1 luna. Ultima oara (in august) mai avea in ea doar 9,5V. Bila de control era pe negru.... Acum Are 12,5V, bila este verde si merge fara probleme.
Am uitat sa specific: folosesc masina zilnic, bateria nu a fost pusa pe redresor niciodata.
Last edited by danielliviu; 11 November 2009, 14:36.
2004 septembrie - 2009 aprilie , bateria originala .
din 2009 aprilie pana acum si inca mai marge , am o baterie mai noname... +Aplus, destul de ieftina.. 300ron, dar important este ca pe ea scrie 88Ah/800A . inca nu am patit sa raman fara baterie, chiar si dupa o ora de ascultat muzica aproape de maxim cu motorul oprit .
off: Cat Tine Bateria La Logan? simplu, depinde de ce baterie ai .
azi dimineata mi-a murit.....bateria. Cred ca ii ajunge, iunie 2009 ,Rombat de 50 A.Din cate am citit, CARANDA e destul de buna si o sa iau si mai mare
Eu am avut Zap pe un diesel clasic si sunt bune, dar depinde ce model cumperi ca sunt mai multe tipuri chiar daca au acelasi amperaj, si mai important este curentul de rupere la pornire, 350 Ah sau chiar 600 Ah
curent de rupere?
si ce-ai zis tu e valabil cam la toti producatorii... ca sa nu mai zicem ca la unii conteaza si de "tara de provenienta" (a se citi "made in ").
iar amestecam rosii cu ananas...
capacitatea e amper x ora. curentul in sine, fara alte artificii, se masoara doar in amperi. daca vreunul dintre voi reuseste sa bage sub capota o baterie de 600Ah fara sa scoata motorul ca sa faca loc pt acumulatorul respectiv, sa puneti poza aici...
beso, cred ca se referea la curentul maxim ce-l poate debita bateria (curentul de scurt) si care uneori e confundat cu curentul necesar la pornire...desi nu cred ca un electromotor de masini de tuns iarba (1.2, 1.4, 1.5 si 1.6) o sa consume vreodata mai mult de 200A...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment