If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
fix verde era ochiul cand bacteria si-a dat duhul.. cu tensiune buna cica, doar ca pornea motorul la prima cheie, dar nu la sfert..
acum ca mai sunt si erori d-astea, ata ete, am fost eu ghinionist..
Sent from the Middle Ages using witchcraft!
"Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@
lasa ca am mers si eu cu una zap pe alta masina, a stat vreun an degeaba si cand am pus-o pe masina a mers fara probleme aproape un an si a murit subit in vara cand am oprit masina in timpul zilei. nu a mai pornit nici cu cabluri, nici cu acatiste, decat putin impinsa. bateria moarta fara drept de apel...dar a murit verde
Cand m-am dus la Dacia sa schimb bateria )aprs 1 luna) am fost hotarat pe Caranda, nenea de la receptie imi spuse ca n-au avut cu nicicare probleme (Caranda sau Rombat) doar ca in caz de doeamne fere la Caranda e o mica problema de reprezentante, mult mai putine ca la Rombat, in cazu Rombat daca pica mi-o schimba imediat, in cazul Caranda durand ceva mai mult (reprez doar la Timisoara cel mai aproape).
Ma rog nu e un considerent decisiv, dar mi-am schimbat asa pe loc decizia (aveam deja filme urate in cap) si am pus Rombat (cea mai ieftina Cyclon).
Premier e mult mai scumpa la aceeasi capacitate de stocare.
Am Caranda Durabila de 62, e la a 4-a iarna, a prins niste geruri si de - 25 de grade acum 2 ani pe timp de 3 saptamani, anul asta -20 de grade, porneste fara figuri.
Cyclon-ul ala o sa-si faca treaba la fel de bine, pe o masina pe care o pornesti zilnic.
Salut.Am cumparat anul trecut un acumulator Premier de 60Ah .Azi am observat ca acel ochi care indica daca bateria e incarcata(culoarea verde) nu mai e verde.Masina insa porneste la prima cheie ,am masurat si tensiunea la borne:12,06V .Care o fi problema de acel ochi nu mai e verde?Ma gandesc ca daca ar fi descarcata as avea probleme la pornire..etc
Am Caranda Durabila de 62, e la a 4-a iarna, a prins niste geruri si de - 25 de grade acum 2 ani pe timp de 3 saptamani, anul asta -20 de grade, porneste fara figuri.
Cyclon-ul ala o sa-si faca treaba la fel de bine, pe o masina pe care o pornesti zilnic.
Eu am rombatul calciu la a 6-a iarna, si porneste la prima cheie pe -25 grade fara figuri.
Salut.Am cumparat anul trecut un acumulator Premier de 60Ah .Azi am observat ca acel ochi care indica daca bateria e incarcata(culoarea verde) nu mai e verde.Masina insa porneste la prima cheie ,am masurat si tensiunea la borne:12,06V .Care o fi problema de acel ochi nu mai e verde?Ma gandesc ca daca ar fi descarcata as avea probleme la pornire..etc
merci anticipat.
In acel ochi se afla 3 bile cu densitati diferite. Bila verde are densitatea cea mai mare si iti indica ca acumulatorul este incarcat. Acum sa nu crezi ca sistemul e foarte precis, eu zic ca e mai mult orientativ insa tinand cont ca tensiunea masurata de tine este 12,06 V si luand in considerare si eroarea aparatului de masura eu cred ca ai o baterie descarcata 70% sau/si nivel scazut al electrolitului, n-ar strica sa verifici si tensiunea de incarcare.
Salut.Am cumparat anul trecut un acumulator Premier de 60Ah .Azi am observat ca acel ochi care indica daca bateria e incarcata(culoarea verde) nu mai e verde.Masina insa porneste la prima cheie ,am masurat si tensiunea la borne:12,06V .Care o fi problema de acel ochi nu mai e verde?Ma gandesc ca daca ar fi descarcata as avea probleme la pornire..etc
merci anticipat.
12.06V inseamna ca e descarcata! acel ochi probabil e negru! daca e alb/transparent inseamna ca trebuie completat cu apa distilata si pusa pe redresor!
acel ochi magic e un densimetru!
pune-o pe redresor! din cauza frigului din ultimile zile s-a descarcat! o baterie buna ar trebui sa aiba peste 12.5v, dar poti porni si la 12.0v!
Salut.Am cumparat anul trecut un acumulator Premier de 60Ah .Azi am observat ca acel ochi care indica daca bateria e incarcata(culoarea verde) nu mai e verde.Masina insa porneste la prima cheie ,am masurat si tensiunea la borne:12,06V .Care o fi problema de acel ochi nu mai e verde?Ma gandesc ca daca ar fi descarcata as avea probleme la pornire..etc
merci anticipat.
Ochiul magic de pe baterie, este un densimetru in miniatura; culoarea acestuia difera in functie de distantala care se gaseste la un moment dat fata de punctul maxim al inaltimii bateriei.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
In acel ochi se afla 3 bile cu densitati diferite. Bila verde are densitatea cea mai mare si iti indica ca acumulatorul este incarcat. Acum sa nu crezi ca sistemul e foarte precis, eu zic ca e mai mult orientativ insa tinand cont ca tensiunea masurata de tine este 12,06 V si luand in considerare si eroarea aparatului de masura eu cred ca ai o baterie descarcata 70% sau/si nivel scazut al electrolitului, n-ar strica sa verifici si tensiunea de incarcare.
tensiunea de incarcare a releului am masurat-o si e 14.3V...deci in parametrii normali.
12.06V inseamna ca e descarcata! acel ochi probabil e negru! daca e alb/transparent inseamna ca trebuie completat cu apa distilata si pusa pe redresor!
acel ochi magic e un densimetru!
pune-o pe redresor! din cauza frigului din ultimile zile s-a descarcat! o baterie buna ar trebui sa aiba peste 12.5v, dar poti porni si la 12.0v!
Am pus-o pe redresor.Chiar inainte de a o pune pe redresor,am mai masurat tensiunea la borne si crescuse la 12.26V.Acum cam dupa o ora de incarcare a ajuns la 12.93V.Mentionez ca ochiul ala tot nu s-a facut verde.S-o mai las la incarcat?
Last edited by optimus; 8 February 2014, 21:33.
Reason: Automerged Doublepost
Daca nu aveai ochiul ala magic la baterie, nu-ti faceai nicio problema. O baterie nu pica dupa 12 luni, decat daca e defecta din fabricatie.
Dupa un drum mai lung probabil ca se va incarca. Sau o pui pe redresor, dar sa o desfaci, sa o aduci sus... prea mult efort cand tie masina iti porneste, iar temperaturile din perioada urmatoare se anunta destul de mari. Benzinarul nu are nevoie de mult curent la pornire.
Altadata ia Rombat Calciu, sa scapi de stresul ochiului magic. E si mai ieftina. Deocamdata, o ai pe asta in garantie.
Daca nu aveai ochiul ala magic la baterie, nu-ti faceai nicio problema. O baterie nu pica dupa 12 luni, decat daca e defecta din fabricatie.
Dupa un drum mai lung probabil ca se va incarca. Sau o pui pe redresor, dar sa o desfaci, sa o aduci sus... prea mult efort cand tie masina iti porneste, iar temperaturile din perioada urmatoare se anunta destul de mari. Benzinarul nu are nevoie de mult curent la pornire.
Altadata ia Rombat Calciu, sa scapi de stresul ochiului magic. E si mai ieftina. Deocamdata, o ai pe asta in garantie.
Yep.Puii mei.Asta e deocamdata.Da,masina porneste,n-am probleme dar acu daca tot am adus-o sus o incarc.Dar nu stiu cam cat s-o mai las.Am masurat tensiunea la borne la un prieten care are acelasi tip de baterie ca a mea si la el arata cam 13.7V fara motor pornit.
A mea din fabrica nu avea. Astea noi, habar n-am. Au? Daca au, foarte bine. Cateodata e bun si hidrometrul ala, sau cum i-o fi zicand.
La o Varta Blue 74Ah pe care am montat-o saptamana trecuta, nu am vazut vreun indicator de incarcare.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment