Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa poti sa spui si de Rombat ....
    Stii care e cea mai tare "afacere" facuta de ei ? Banuiesc ca nu.
    Bateriile pentru motociclete .
    Un nene, sef la ei, s-a gandit sa minimizeze niste costuri si au dat comanda de carcase in ... China. Toate bune si frumoase pana au ajuns carcasele in Romania. Chinezul a facut matrita cu sintagma "Made in China" turnata direct, la vedere, si implicit pe toate bateriile Rombat pentru motorete apare falnic acel "Made in China", asta pana or termina stocul de carcase. Sa vezi ce hazos e cand trebuie sa le explici clientilor ca doar carcasa e chinezeasca nu toata bateria in sine.
    Last edited by ady_p; 10 February 2014, 12:40.
    sigpic
    Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

    Comment


    • De rombat nu pot spune asta pentru ca fac placi la noi, fac si carcase. Alea de motocileta sunt volum mic si atipice, le convine sa rebranduiasca, cum fface si caranda laalea moto punind eticheta pe alea chinezesti.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Apropo de ofertele pe care le gasiti online, sunt multe site-uri ce vand, chipurile, Rombat dar habar n-au ca unele modele nu mai exista de luni bune. Ma refer la gama Calciu, la gama Pilot. Astea sunt baterii mici, pentru motoare de pana-n 1000 cc, cu amperaje de 30 - 60ah. In continuare gasesti pe multe site-uri, spre exemplu, Rombat Pilot de 35Ah desi modelul asta nu se mai fabrica de vreo 6-7 luni, daca tin minte bine.
        sigpic
        Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

        Comment


        • cum pentru motoare pana in 1000 cmc, cand toate loganurile au din fabrica calciu 60 Ah ?!
          si normal ca, daca varta si rombat costa la fel, o sa iau varta.
          tu ai zis ca s-au scumpit...
          si rombat calciu am vazut o gramada prin magazine.
          cum nu se mai fac ?

          Comment


          • Da stii una si buna cu bateria ta de 60 A, eu am DCI din 2007 cu baterie rombat de 70 A, socrul meu are DCI din 2006 cu baterie rombat de 70 A, asa au venit din fabrica. Nu prea inteleg logica celor de la Dacia, de ce au pus baterii de 60 A pe motoare diesel, dar asta este o alta discutie.
            PS: asta este continuarea la alta discutie avuta cu tine, as dori si parerea altor colegi cu DIESEL-dci. Cu ce baterii au venit masinile din fabrica ?
            Last edited by 77sky; 10 February 2014, 18:49.

            Comment


            • Logan Diesel martie 2011, baterie Rombat Calciu 60 Ah!

              Că s-au montat baterii de 70 Ah pe Logan Diesel în 2006 sau 2007 nu contestă nimeni, de altfel tot în perioada aceea şi scaunul şofer avea suport lombar!

              Se numeşte simplu Cutting Costs (tăiere de costuri)!
              Attached Files

              Comment


              • stai tu linistit ca au venit si cu baterii de 45 Ah (benzinare). mai intreaba lumea pe aici.

                Originally posted by valentin2005 View Post
                Da stii una si buna cu bateria ta de 60 A, eu am DCI din 2007 cu baterie rombat de 70 A, socrul meu are DCI din 2006 cu baterie rombat de 70 A, asa au venit din fabrica. Nu prea inteleg logica celor de la Dacia, de ce au pus baterii de 60 A pe motoare diesel, dar asta este o alta discutie.
                PS: asta este continuarea la alta discutie avuta cu tine, as dori si parerea altor colegi cu DIESEL-dci. Cu ce baterii au venit masinile din fabrica ?
                uitasem sa trec destinatarul. sa nu inteleaga Ampt ca am ceva cu el...
                Last edited by B997NDL; 10 February 2014, 19:14. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Hai sa lamurim lucrurile, daca se pot retine cateva informatii bune din acest forum ,haideti sa o facem, as fi putut acum sa ma contrazic cu tine si nu as fi rezolvat nimic ,oricum am observat ca nu ai cunostinte despre mecanica auto si modul de functionare al motoarelor diesel. Am sa atasez cu ajutorul lui copy paste un material, sa nu intelegi ca as fi scos eu teoriile astea ,sursa nu pot sa o atasez ,pentru a nu se considera reclama .

                  Curentul de pornire:
                  Curentul de pornire determină dacă maşina va porni sau nu.
                  Majoritatea producătorilor specifică capacitatea de pornire conform standardului EN. Valoarea curentului de pornire necesar pentru maşină este cea mai importantă informaţie privind acumulatorul. Dacă acumulatorul nu oferă curent destul de mare la pornire (din cauza unei deficienţe de încărcare sau pentru că acumulatorul nu este potrivit pentru maşină), maşina nu va porni.
                  Curentul de pornire necesar pentru maşina dumneavoastră depinde de capacitatea cilindrică a motorului (cm3) şi de tipul combustibilului folosit (benzină sau motorină). Un motor pe benzină funcţionează cu un curent de pornire mult mai slab, decât un motor diesel. Motoarele diesel de obicei funcţionează cu acumulatori de 72, 80 sau 100Ah, în funcţie de capacitatea cilindrică şi echiparea maşinii.
                  Motoarele pe benzină necesită un curent de pornire între 35-100Ah, dar un acumulator de 100Ah poate porni un motor mai mare dacă acesta este pe benzină decât dacă este unul diesel.

                  Comment


                  • tu ce vrei sa ma convingi acum ?! ca dieselul nu vine din fabrica cu rombat 60 Ah ?! sau ca n-au venit 1,4 mpi cu baterii de 45 Ah ?! las-o asa...

                    Comment


                    • Nici eu nu am inteles ce a vrut sa ne comunice si nici n-am inteles ce legatura are textul ala inept, scris de unu' care habar n-are, cu subiectul dezbatut aici?

                      "Motoarele pe benzină necesită un curent de pornire între 35-100Ah, dar un acumulator de 100Ah poate porni un motor mai mare dacă acesta este pe benzină decât dacă este unul diesel."

                      Fraza de mai sus pe buna pe sectiunea perle. I se limbă plimba-n gură si-a uitat ce-a vrut să spună.

                      P.S. Am facut si o rima. Pam-pam!

                      P.S. 2 Sa revenim la subiect.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • cati amperi la pornire are bateria ta ndl-ule?

                        Comment


                        • @vitriol: a stiut el ce a vrut sa spuna, dar nu s-a exprimat corect: Ah≠A.(Ah=Amperi * ora)
                          A vrut sa spuna ca un motor pe benzina are nevoie de 35-100A ceea pt un acumulator cu o capacitate de 100Ah(care suporta pana la ~800A instant) pe cand un diesel are nevoie de mai multi amperi la o pornire! Iar referitor la ce motor poate porni un acumulator de 100Ah e cam asa: poate duce un benzinar de 6 litri sau un diesel de pana in 3 litri.
                          Poti verifica pe site-ul Rombat la ALEGE BATERIA!

                          Comment


                          • Originally posted by B997NDL View Post
                            cum pentru motoare pana in 1000 cmc, cand toate loganurile au din fabrica calciu 60 Ah ?!
                            si normal ca, daca varta si rombat costa la fel, o sa iau varta.
                            tu ai zis ca s-au scumpit...
                            si rombat calciu am vazut o gramada prin magazine.
                            cum nu se mai fac ?
                            Vorbim impreuna si ne intelegem separat. Din categoria respectiva, Calciu, nu se mai fabrica cea de 60Ah, spre exemplu. Au ramas doar Rombat Calciu 12v 42Ah, 52Ah, 62Ah si 72Ah. Cele de 40, 50, 60 si nu mai retin care, nu se mai fabrica. Apropo de Varta pe care o vrei, mult succes. Eu nu incercam sa te fac sa cumperi Rombat sau altceva. Incercam sa-i fac sa inteleaga pe toti cei care discuta despre ofertele gasite online ca pe net unele oferte de care vorbesc nu mai sunt valabile, nu mai exista fizic in realitate si discutiile pe marginea lor n-ar avea finalitate, in sensul achizitionarii acelei baterii, plus preturile care, in cazul multor magazine online, nu mai sunt actualizate.
                            sigpic
                            Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                            Comment


                            • Originally posted by tavinush View Post
                              cati amperi la pornire are bateria ta ndl-ule?
                              a mea e custom... cat are un calciu de 60 Ah ?!
                              parca vreo 480-500 A
                              ideea e ca a trecut de a patra iarna si sigur apuca iunie,
                              cand va avea 5 ani. asa subdimensionata cu e... si fac preponderent drumuri relativ scurte.

                              @ ady p
                              pai eu pe aia de 60 Ah n-am vazut-o pe piata.
                              stiam ca se face doar pentru dacia.
                              Last edited by B997NDL; 10 February 2014, 21:58.

                              Comment


                              • deci la a mea cu 65 Ah si 640 A, recent achizitionata, pot sa stau fara morcov in..
                                la service-ul dacia, unde am intrebat de baterii, erau ingroziti mecanicii de bateriile motrio. mi-au recomandat altceva ce aveau pe stoc...bosch.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google