Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Seba View Post
    necesar la pornire...desi nu cred ca un electromotor de masini de tuns iarba (1.2, 1.4, 1.5 si 1.6) o sa consume vreodata mai mult de 200A...
    Eu stiam ceva in jur de 300 Ah.

    Comment


    • daca la 12V ar lua 300A, din nou, repet, A, nu Ah, electromotorul respectiv ar dezvolta vreo 5CP. din ce citisem eu, la benzinar ar fi de 1.x CP iar la dizal nu cred ca trece de 2-2.5CP. nu vreau sa vorbesc prostii, dar parca 1.5CP am vazut scris pe undeva ca ar avea puterea un demaror de logan. in fine, nu conteaza...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Mda, nici eu nu ma contrazic pentru ca nu stiu decat din auzite, este vorba de curentul din momentul alimentarii electromotorului pana acesta incepe sa se invarta.

        Comment


        • eu am bateria originala pusa de fabrica si inca nu are probleme deloc !! sunt mandru de ea!! bine si motorul merge ceas
          sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

          Comment


          • A mea(cea din fabrica) tocmai ce a facut 3 ani, si masina la fel. Inca merge bine, dar nu stiu cum se va descurca peste iarna la -20 grade. Sper sa ma treaca iarna asta.
            Urmatoarea baterie va fi Fulmen, fara discutie.
            Am avut pe vechea dacie pana prin 2001 un Fulmen de 70 A si m-a tinut exact 7 ani.
            Exceptionale acumulatoare, dar si foarte scumpe.

            Comment


            • sunt totusi putine situatiile cand tine atat un acumulator, probabil si pretul era dublu fata de bateriile rombat care tin in medie 3,5 ani. In final, poate ca tot acolo iesi la bani (si timp). Cati bani dai atata face... si cine stie asta mai bine decat un proprietar de Logan (si loganul e cazul fericit in care nu platesti si marca ;) )
              Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

              Comment


              • Originally posted by Revulsin View Post
                A mea(cea din fabrica) tocmai ce a facut 3 ani, si masina la fel. Inca merge bine, dar nu stiu cum se va descurca peste iarna la -20 grade. Sper sa ma treaca iarna asta.
                Urmatoarea baterie va fi Fulmen, fara discutie.
                Am avut pe vechea dacie pana prin 2001 un Fulmen de 70 A si m-a tinut exact 7 ani.
                Exceptionale acumulatoare, dar si foarte scumpe.
                daca te referi la dacia 1300 atunci poate tine 7 ani. eu am si acum o dacia 1300, am pe ea o baterie rombat de 70Ah de 6 ani, cea dinainte tot rombat m-a tinut 8 ani, cei drept spre final o mai bagam la redresor. pe logan din ce am vazut pe aici max 5 ani, iar ca medie undeva la 3.5 ani
                sigpic

                Comment


                • Si pe mine m-a tinut bateria de pe vechea 1310 sapte ani si jumatate, era bateria cu care a venit masina din fabrica, firma era coreeana, fara nume, de 55 Ah. Cred ca astia au vazut ca nu este rentabil sa scoata astfel de baterii si le-au stricat .

                  Comment


                  • Mai voi astia cu dacia 1310,ganditi-va ca acum are mult mai multi consumatori loganul decat vechea dacie.Incepand de la electromotor care trebuie sa porneasca un motor cu putere mai mare decat vechea dacie si pana la AC si alte dotari de care dispune acum loganul.
                    Toţi cei care folosesc strada poartă în memorie imaginea unui accident de drum impresionant.

                    Comment


                    • Care sunt simptomele care apar cand te lasa bateria ? Cand sa incep sa imi fac griji ? Eu am masina aproape de 2 ani bateria nu stiu cati ani are. Masina e din 02.2005 si repet, nu stiu daca e cea pusa de fabrica. Pana acum nu am avut nici un fel de problema cu ea, dar ma astept oricand mai ales ca a venit sezonul rece.

                      Comment


                      • Originally posted by amg View Post
                        Mai voi astia cu dacia 1310,ganditi-va ca acum are mult mai multi consumatori loganul decat vechea dacie.Incepand de la electromotor care trebuie sa porneasca un motor cu putere mai mare decat vechea dacie si pana la AC si alte dotari de care dispune acum loganul.
                        Asa este, nu exista termen de comparatie intre cele doua modele de masina, insa nici 3 ani nu este corect sa te tina o baterie. O exploatere corecta ar trebui sa duca viata acumulatorului la minim 4 ani. Cam in jurul acestei perioade este viata unui acumulator montat pe o masina cum este Logan si aici ma refer la consumatori si la tehnica montata pe acest model. O exploatare corecta presupune folosirea consumatorilor montati din fabrica si rularea autovehiculului frecvent si pe distante relativ lungi, adica sa nu existe porniri foarte dese.

                        Comment


                        • Revulsin de aceea am si trecut pe alta marca (bosch 12v-60Ah)sa vedem durata de viata fata de cea originala (rombat 12v-60Ah) care m-a tinut aprox. 4 ani.Dar sti ce este revoltator ca te lasa cand ti-e lumea mai draga adica deodata. Am vrut sa deschid masina din telecomanda de la alarma si nimic dupa care am incercat din telecomanda de la cheie si iar nimic dupa care am deschis cu cheia si sa vezi circ la 2 noaptea sa-ti porneasca alarma care facea aiurea rau de tot (nu mai avea curent destul)si punete si cauta pe bezna butonul de panica pe sub bord.Ce sa mai zica vecinii (hotii la masina!!!)Asta a fost patania mea si cred ca fiecare a avut un moment asemanator cu ce am patit eu.
                          Toţi cei care folosesc strada poartă în memorie imaginea unui accident de drum impresionant.

                          Comment


                          • are 4 ani jumate, tare m-as bucura sa ma tina si iarna asta, traiasca rombatu
                            sigpic

                            Comment


                            • Depinde si de cum o nimeresti din fabrica pentru ca este posibil sa aiba ceva ascuns care sa cedeze la un consum accidental(uitat de faruri aprinse).
                              Apropo, uitatul asta de faruri aprinse este fatal bateriei, daca se descarca total.
                              Intr-o atare situatie bateria se sulfateaza si din acel punct trebuie sa te pregatesti de una noua in cel mult 6 luni deoarece va incepe declinul accentuat.
                              Daca se descarca doar partial nu este nici o problema pentru ca isi revine la normal dupa incarcare.

                              Comment


                              • Originally posted by amg View Post
                                Mai voi astia cu dacia 1310,ganditi-va ca acum are mult mai multi consumatori loganul decat vechea dacie.Incepand de la electromotor care trebuie sa porneasca un motor cu putere mai mare decat vechea dacie si pana la AC si alte dotari de care dispune acum loganul.
                                A doua baterie m-a tinut 4 ani (caranda) si nu-mi aduc aminte ca intre timp sa fi montat pe 1310 aer conditionat, motoarele sunt de aceeasi putere, un plus pentru logan/sandero la pornire, pleaca la sfert indiferent de anotimp plus ca ventilatorul de pe 1310 avea un consum ceva mai mare. Asa este consumul conteza in durata de viata a unui acumulator dar nu este cazul intre 1310 si logan/sandero.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google