Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme...
    Ce credeti ca am eu in casa acum ?!?
    Bateriaaa
    In dupa-amiaza asta, cand sa plec, nema! In fiecare zi pornita, verificat si incarcare si cat de incarcata este dimineata, dupa 12 ore pauza, culmea, pornit si panarama de U650 (doar ea!) pe 16 Martisor (destul de rece era), invartit energic
    Acum, nimic! Face precum pomul de Craciun bordul, nu aveam claxon (nici un geamat) nici o flama in becurile de drum, palpaia inclusiv pafloniera. Nu mai incape vorba de invartit, precum mi s-a intamplat cand a cazut anterioara
    Masina ruleaza in fiecare zi, nu am avut niciodata vreun semn de slabiciune. Ce ma intriga, este tensiunea de...12.8V!
    Dupa vreo 3 ore, ma duc inapoi la masina (lasata la medic, in oras).
    Acum avea claxon, lumini etc, insa pentru o scurta perioada. Am pus un bec direct pe borne, cand lumina, cand palpaia (la intervale de timp diferite)

    Asta ma mira, simptomele astea si ea indica valoarea asta.
    Maine o trimit la garantie, inca o mai am valida cca o luna.
    Sper sa fie ea de vina, indiciile mele duc la ea. Sa fie si altceva in joc ?
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • eu zic ca ai in scurt un element din baterie... cand e in sarcina pica.

      Comment


      • sky parca aveai un premier nu?

        si eu zic tot element in scurt...

        de aia nu imi vine sa renunt la bannerul de 5 ani jumate... de care uni au ras pe aici si care sta la 12.4 maxim dar tot porneste fara probleme.

        Comment


        • D-aia e bun un voltmetru legat mereu la masina. Eu l-am legat la bricheta pe accesorii și vad mereu incarcarea și tensiunea. Când stau oprit cu muzica pornita știu cât pot asculta.

          Temperatura vine ca bonus. și pentru a lungii viata bateriei urmează sa montez un desulfator sa stea mereu legat la borne. Trebuie sa caut unul care decuplează după ce scade tensiunea.
          Attached Files
          Last edited by 77sky; 13 May 2014, 08:18.

          Comment


          • Drogas sunt detaliile achizitiei in link-ul inserat la postul 4247.
            O am in traista acum. Sa vedem ce vor spune service-ul batariilor, ma intereseaza numarul de astfel de cazuri.
            Tatal meu are una similara, mai batrina cu vreo 6 luni. A vazut aia nenumarate porniri de aceeasi panarama U650. Nu cracneste
            L3on_rgby te pipi pe el de voltmetru! Tu citesti ce am scris? Am verificat-o de mi s-a acrit (stiind ca sunt probleme cu modelul asta). Nici un simptom de slabiciune, nici de incarcare a alternatorului, starea bateriei OK, dupa 12 ore de pauza! Nici un semn de slabiciune pana acum...
            Last edited by 77sky; 13 May 2014, 08:17.
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • @77sky: Din câte observ la tine lunile "periculoase" pentru baterie sunt Mai şi Iunie. Să ne comunici te rog frumos răspunsul celor de la service.
              Baftă!

              P.S Era marca mea de baterie favorită (inclusiv ca număr de Ah) pentru un viitor schimb.

              Comment


              • Evident, veneam si cu rezolutia

                Iat-o: punte intrerupta...Am baterie noua, acum. Dupa ce isi face verificarile, inclusiv cu rezistenta aia "mica" da verdictul: kaput! Mergem in magazin, se intomesc actele si eu il intreb pe tip: cat iti indica? El...9.5V. Eu: Cuuum?
                Punem amandoi aparatele de masura. Aceleasi valori. O scutura, indica cand 9V, cand 12.8.
                Nu ma gandeam la baterie in scurt, date fiind simptomele.
                Acum, macar sa ma tina inca 3 ani.
                Maaare noroc: si in interiorul termenului de garantie si in orasul meu (puteam fi oriunde).
                Offf, incepusem a ma gandi si la defectiuni diverse, ale instalatieii electrice, insa nu se pupau informatiile.
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • Până la urmă tot răul a fost spre bine, când practic ai din nou baterie "proaspătă" pe maşină şi probabilistic vorbind este greu de crezut să păţeşti acelaşi lucru şi cu aceasta.

                  Comment


                  • bai, deci ziceti ca la benzinar e suficienta o baCterie de 56 ah ?
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • unele guri zic ca si una de 44-45Ah ar fi suficienta.
                      Last edited by Kojak; 16 May 2014, 10:51.

                      Comment


                      • Pentru cativa franci in plus, mai buna una de 62Ah.

                        Comment


                        • Originally posted by 827sam View Post
                          bai, deci ziceti ca la benzinar e suficienta o baCterie de 56 ah ?
                          Liniştit

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            Pentru cativa franci in plus, mai buna una de 62Ah.
                            Dar cu ce te ajuta la un 1.4 sau 1.6...?

                            Comment


                            • Sa fie, poate in timp ii scade puterea, precum benzinei cifra octanica.

                              Luati-o cu umor

                              62 Ah mi se pare f mult, pentru un benzinar, atat timp cat "ii arati cheia", fara sa invarta cine stie ce, e arhisuficient si un 45-50.
                              Vad diferenta la pornire, acum-destul de cald fiind, intre cele 2 pe care le am: benzinarul 1.6 si magarushii din 1.5. La benzinar doar ating, aproape instant "o ia". La diesel, invarte putin (porneste fara probleme).

                              Incomparabil si iarna, asa ca...pastrati-va banii pentru altceva
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • Originally posted by 77sky View Post
                                Sa fie, poate in timp ii scade puterea, precum benzinei cifra octanica.
                                Luati-o cu umor
                                Eu o iau chiar in serios, de aceea vreau sa va spun ca, capacitatea unei baterii, adica mai pe romaneste, marimea sarcinii electrice stocate, scade proportional cu varsta bateriei.
                                Asadar, calculati si dvs. curentul de descarcare diminuat cu 30%, la doua baterii ce au 390 A EN (Cyclon 44Ah), respectiv 510A EN. (Calciu de 62Ah).
                                La bateriile cu capacitate mica, trebuie evitat "luxul" de a merge un timp doar pe baterie; pornire si atat
                                De aceea voi recomanda intotdeauna baterii avand capacitati cuprinse intre 55-65 Ah, pentru benzinare.
                                Last edited by IancuMIC; 16 May 2014, 19:50.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google