If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
La 190 cumperi doua, bine, nu simultan, ci la distanta de 5-6 ani.
Caranda Durabila 62Ah tocmai ce a facut 4 ani. E cu cativa franci mai scumpa vad, dar cam in aceeasi bani ca acum 4 ani.
asa si intre rombat premier de 55ah si de 72ah e de 13 lei... decat sa iti iei o baterie inferioara dar cu asa zisul curent maaare mai bine mai dai un ban si iei o baterie cu un curent la pornire maaare. ca idee daca tot discutam de baterii si facem curent pe aici degeaba, diferenta dintre calciu de 62 si premier de 55 e de 30 de amperi in favoarea premierului...
Probabil diferenta de 13 lei intre un RombatCa 55Ah si tot Ca de 62 Ah...intre Premier de 55 si 72 Ah(??) sa-mi arati si mie unde e diferenta de numai 13 lei.
30 amperi diferenta la curentul de demaraj se traduce intr-o diferenta de 4 procente in favoarea Premierului, adica un rahat pe bat si asta numai la curentul de pornire, ca in rest 62 Ah>55Ah.
Nu stiu de ce cautati un curent mare de pornire la benzinare, mai important e capacitatea ei, daca tot vreti sa stati cu avariile pornite prin parcari un Premier de 50 Ah e net mai slaba (adica o ia dracu mai repede) decat un Calciu de 62 Ah.
Diferenta intre un Rombat Calciu de 52 Ah si unul de 62Ah e de 15 lei. Ce sa zic, mult rau...
Corect, dar uite eu am vrut si Premier (adica am fost deschis la toate) si am vazut ca aia de 50Ah era cu 50 lei mai scumpa decat Cyclonu de 55Ah...adica aproape 230 ron vs 168 RON. Pt mine nu s-a justificat diferenta.
Last edited by Octavian; 19 May 2014, 23:51.
Reason: Automerged Doublepost
da am gresit am vrut sa scriu calciu de 72 dar am mancat cuvantul
preturi bune am gasit pe un site de piese auto. oricum eu am cautat preturi de curiozitate vazand discutiile pentru ca am ales oricum caranda de la ei din reprezentanta de vizavi de afi mall bucuresti.
Ieri seara am fost la electrician si mi-a dat verdictul de care eram 99% sigur, ma lasa bateria. In stand by avea ~12v dupa o noapte pe redresor si la pornire scadea pana la 10v; era un bosch s3 70ah.
Am cumparat in cele din urma tot un bosch s3 dar 56 ah si 480a, inainte sa o monteze pe masina a masurat-o in magazin si arata 14.6v si 493a, la relanti are 14.2 la incarcare fara consumatori si cu toti consumatorii porniti (dezaburire, ac, lumini) arata 13,2v. 2 ani garantie la 180 lei e un super pret, preturi foarte bune, daca sunteti interesati - idnes auto.
Si pe mine m-a lasat ieri, in parcarea magazinului, cu laptele si rosiile in soare. Aveam lumini, geamuri, tot, in schimb nu mai invartea nici d-a dracu. Nici cu cabluri n-a mai vrut. I-am schimbat bateria, ad hoc.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
:-))))
Era s3, varianta similara varta black, arata identic
Nu cred ca ar fi dat pe ea 500 lei cat ar fi un bosch s5 de 70 ah
A tinut 5.5 ani si dupa o noapte de redresor 2 zile a mers ceas dar n-am avut incredere sa o mai tin
Cica nici prea mare nu-i buna ca nu prea ai ce sa faci cu ea, nea k...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment