If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Daca pune vaselina pe borna nu opreste scurgerea aia de acid (vapori)pe care o are acolo. Plumbul nu oxideaza verde....
Baterie neetansa se schimba daca nu vrei sa iei foc.
sa fie cumva fisurata pe langa borna si sa piarda pe acolo acid??? si de aici oxidarea aceea. prima data a oxidat alb inchis spre gri, dupa curatari si dat cu vaselina a oxidat albastrui spare verde,m-am gandit ce o fi ceva reactii cu vaselina respectiva..
incarcarea este sub 14.2, incarca intre 13.4 si 14.2 in functie de turatie si consumatori. o sa verific nivelul electrolitului de la elementul respectiv, banuiesc ca, in cazul in care rasufla, sa fie sub nivel elementul e la borna de "+", asa gandesc eu la cat ma pricep.
intre timp o sa ii mai dau o curatare si vaselina. )
incearca cu miere de albine in loc de vaselina... spala bine cu apa borna, pune miere si strange cu simt de raspundere... ar trebui sa nu mai oxideze...
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
cu cablul ala impuscat as zice sa il schimbati imediat pentru ca e un cablu care sia marit rezistenta interna si curentul din alternator nu mai incarca suficient bateria ... "fura curent"
Treaba asta a patit-o tata la zafira... avea incarcare de 13 volti in loc de 14-14.4
Multumesc pt. sugestie, azi am dat si bateria jos, am inspectat mai cu atentie, am dat cu vaselina, am izolat momentan borna cu " - ". Concluzia este ca e doar deformata zona aia(nu e chiar o impuscatura) si ca era "ros" cablul prin frecarea cu coltul bateriei. In locul ala "ros" nu stiu din ce motiv aveam aceeasi pasta verde-albastruie. Concluzia mai trista e ca am mai gasit "ros" in alte 2 locuri pana se vedeau firele ba chiar si unde se atinge cablul jos cu furtunul de jos de la radiator. Deci aviz celor cu diesel ph1, ati putea verifica si voi acest aspect sa nu aveti surprize. De altfel la diesel sunt destule cabluri(electrice/alimentare) care se "rod" de la vibratii doar nu nu le da lumea importanta.
Banuiesc ca ar trebui sa iau un cablu nou dar mai intai o sa fac verificarea alternatorului si a bateriei.
bateria mea de pe logan in aceasta dimineata dupa aproape 7 ani de utilizare am avut neplacuta surpriza sa vad ca a dat ortu.totul a inceput undeva sambata seara,audio mp-3 ul nu mai primea cd-ul intr-un final nu mai pornea deloc dar in schimb motorul pornea,ca dupa trei zile de nefolosinta a masinii sa vad ca bateria e goala de curent,intr-adevar si-a facut datoria mult peste termenul preconizat,dar ma gandesc ca mp-3-ul ar putea fi un "hot de curent"pt ca m-am gandit ca el s-ar fi stricat si am zis sa-l scot sa vad ce are,poate s-ar fi ars siguranta, dar ba,insa cand am pus mana pe el partea din spate a mp-3-ului era calda undeva in jur de 40 de grade ,deci nu fierbinte.intrebarea e ca, se poate ca mp3-ul sa-mi fi golit bateria,pe care acum nu mai am ce face decat sa o schimb si daca in timpul cat o schimb faptul ca masina ramane cu tensiune zero afecteaza cu ceva partea electrica a masinii?mp3-ul e standard de pe masina blaupunkt,s-ar putea sa fie si el defect?
Am pus la ambele masini, dar si la tractoare si nu am nici pic de calamina sau altceva...
Nici eu nu am pus nimic la vreo 3 vehicule si 4 baterii si nu am avut nici o "oxidare" la borne.
calamina ar fi fost chiar dubios sa ai pe baterie,aia apare prin motor de la rasinile din ulei.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
bateria mea de pe logan in aceasta dimineata dupa aproape 7 ani de utilizare am avut neplacuta surpriza sa vad ca a dat ortu.totul a inceput undeva sambata seara,audio mp-3 ul nu mai primea cd-ul intr-un final nu mai pornea deloc dar in schimb motorul pornea,ca dupa trei zile de nefolosinta a masinii sa vad ca bateria e goala de curent,intr-adevar si-a facut datoria mult peste termenul preconizat,dar ma gandesc ca mp-3-ul ar putea fi un "hot de curent"pt ca m-am gandit ca el s-ar fi stricat si am zis sa-l scot sa vad ce are,poate s-ar fi ars siguranta, dar ba,insa cand am pus mana pe el partea din spate a mp-3-ului era calda undeva in jur de 40 de grade ,deci nu fierbinte.intrebarea e ca, se poate ca mp3-ul sa-mi fi golit bateria,pe care acum nu mai am ce face decat sa o schimb si daca in timpul cat o schimb faptul ca masina ramane cu tensiune zero afecteaza cu ceva partea electrica a masinii?mp3-ul e standard de pe masina blaupunkt,s-ar putea sa fie si el defect?
Schimba bateria, dupa 7 ani de zile cred ca a ajuns la odihna vesnica.
Asa e cald de obicei player-ul.
Nici eu nu am pus nimic la vreo 3 vehicule si 4 baterii si nu am avut nici o "oxidare" la borne.
calamina ar fi fost chiar dubios sa ai pe baterie,aia apare prin motor de la rasinile din ulei.
oxidare am vrut sa scriu....
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
depinde pe mine m-a tinut 5 ani bateria Rombat cea "originala" cu care am achizitionat masina...pe scur cea care o ai pe masina din fabrica doar acuma 3 zile m-a lasat si am masina din 2009....
pe mine nu m-a lasat nici acum, si e din 9 iunie 2009 luata masina. porneste si acum f bine, fara vreun semn de oboseala si e dci. ce-i drept n-am avut niciodata alti consumatori decat cei din fabrica. sa zic ca playerul e ceva mai puternic decat cel din fabrica.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment