Originally posted by marcoos
View Post
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Asa am patit si eu, mai nou bateriile nu se mai strica la modul ca raman fara curent ci intra in scurt doua placi si atunci va avea tensiune oscilanta, daca ai norocul sa o prinzi in 12V+ va porni, daca nu, ghinion.
Cand s-a stricat bateria mea am pornit-o de vreo 3 ori pur si simplu tinand pe automat si asteptand sa-i vina curentul .Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Pai din cauza faptului ca raman fara curent se intampla asta. Adica se sulfateaza, iar puntile de sulfat de plumb in combinatie cu niscaiva plumb desprins din vibratii sunt cai foarte bune de transmitere a curentului electric. Si asa te trezesti ca, in loc de 6 elementi, bateria ta mai are, de fapt, 5 sau 4 ...
Comment
-
"Praf"ciudat La Borna Bateriei
Salut. Azi am completat cu lichid de spalat parbrizul si cand m-am uitat la baterie, am vazut asa ceva la borna + a bateriei. De la ce sa fie oare ? Postez pozele atasat.
Bateria are in jur de 7 ani, nu mi-a facut probleme niciodata. E cazul sa ma ingrijorez sau e ceva normal (desi nu cred)....? Nu ma pricep asa bine, deci nu aruncati cu rosii in mineLast edited by blanarucristi; 2 September 2014, 20:05.Logan Ambition 1.6 8V
Comment
-
E un "proces" normal care apare in special la borna + a acumulatorului; nu are sens sa intram in detalii despre cauze.
Desfa ambele borne, uda cu apa din abundenta, curata ce n-a reusit sa faca apa, aplica vaselina pentru contacte (merge si obisnuita, daca nu ai pe baza de CU), stringe bine bornele si aia e.
LE.
Sa ai in vedere o "vizita" la un magazin specializat in desfacerea acumulatorilor.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by blanarucristi View PostE cazul sa ma ingrijorez sau e ceva normal (desi nu cred)....? Nu ma pricep asa bine, deci nu aruncati cu rosii in mine
Stiu suna arogant, cinic chiar, dar atata timp cat exista baterii care nu fac asta nici dupa 10 ani, chiar nu vad normalitatea in felul asta.
Comment
-
-
Salutare.
Am nevoie de un sfat: trebuie sa cumpar astazi un nou acumulator pentru Logan 1,5 dci. Vechiul era Rombat calciu 640A de 12V-70Ah.
Acum eu nu stiu daca pot creste peste 640A sau peste 70Ah. Nu stiu ce sa urmaresc la achizitie ca sa nu gresesc.
Multumesc.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postpai, din cate stiu, toate preturile afisate sunt cu baterie la schimb.
nimeni nu vrea sa sperie clientii.
eu eram curios de unde crezi ca iau aia din vitan bateriile, de-si permit sa le dea cu 230. si dacia are preturi mari, dar nici chiar asa.
mai gaseste pe net o baterie de 70Ah cu 230 lei, la ce reprezentanta vrei tu.
eu vorbeam de reprezentata rombat, nu dacia. adica, fabricantii. ei vand la pretul asta ?
-baterie varta black 70ah 640 EN 230 de ron- stoc vechi din 2013 a recunoscut vanzatorul -zice ca toata lumea le are vechi
-baterie auto Dacia 70Ah 720 EN 220 ron ( tentatia mea) dar are dopuri care se desfac cu cheie speciala nu cu surubelnita
-baterie Calciu 72AH 600 EN 200 ron -dopuri care merg cu surubelnita desfacute
-baterie Calciu 62 AH 510 EN 180 de ron -dopuri care se desfac usor
Per ansamblu m-as descurca si cu Calciu de 62 AH la 1.8 T, dar daca vreu sa folosesc incalzirea in scaune iarna la drumuri scurte atunci imi trebuie ceva mai mare gen Bateria auto Dacia la 220 ron
Cea intermediara Calciu de 72 ah nu merita din 2 motive, e cu doar 20 de ron mai ieftina decat cealalata Dacia puternica si cu doar 20 de ron mai scumpa decat cea Calciu standard.
Toate spun vanzatorii ca nu au cum sa duca mai mult de 3- 4 ani, 5 maxim in cazuri speciale.
Per ansamblu daca as gasi Calciu de 62 AH la 170 ron ( diferenta 50 de ron fata de bacteria Dacia) o iau pe asta pentru ca ma pot descurca cu ea dar oscilez si la bateria dacia
Comment
-
Originally posted by madi View PostDaca ai RadioCD Blaupunkt din fabrica cu fata detasabila nu ai nevoie de cod. La radiocasetofonul din fabrica ai nevoie de cod atunci canad schimbi bateria (sau orice alt aparat care are cod de siguranta ).
Ma puteti lamuri si cu:daca vechea baterie are 640A de 12V-70Ah sub ce nu pot scadea: sub 640A sau 70Ah?
Comment
Comment