Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by marcoos View Post
    ieri m-am trezit din senin ca nu mai porneste. Dupa ce am chinuit-o vreo 5 min, a luat-o dar e clar ca e cazul sa o inlocuiesc.
    S-ar putea sa aiba si alte probleme motorul daca spui ca a pornit dupa vreo 5 min. de incercari. Nu este doar vina bateriei, care cu siguranta era mai descarcata dupa 5 min de incercari decat a fost la prima cheie.

    Comment


    • Asa am patit si eu, mai nou bateriile nu se mai strica la modul ca raman fara curent ci intra in scurt doua placi si atunci va avea tensiune oscilanta, daca ai norocul sa o prinzi in 12V+ va porni, daca nu, ghinion.

      Cand s-a stricat bateria mea am pornit-o de vreo 3 ori pur si simplu tinand pe automat si asteptand sa-i vina curentul .
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • Pai din cauza faptului ca raman fara curent se intampla asta. Adica se sulfateaza, iar puntile de sulfat de plumb in combinatie cu niscaiva plumb desprins din vibratii sunt cai foarte bune de transmitere a curentului electric. Si asa te trezesti ca, in loc de 6 elementi, bateria ta mai are, de fapt, 5 sau 4 ...

        Comment


        • "Praf"ciudat La Borna Bateriei

          Salut. Azi am completat cu lichid de spalat parbrizul si cand m-am uitat la baterie, am vazut asa ceva la borna + a bateriei. De la ce sa fie oare ? Postez pozele atasat.
          Bateria are in jur de 7 ani, nu mi-a facut probleme niciodata. E cazul sa ma ingrijorez sau e ceva normal (desi nu cred)....? Nu ma pricep asa bine, deci nu aruncati cu rosii in mine
          Attached Files
          Last edited by blanarucristi; 2 September 2014, 20:05.
          Logan Ambition 1.6 8V

          Comment


          • E un "proces" normal care apare in special la borna + a acumulatorului; nu are sens sa intram in detalii despre cauze.
            Desfa ambele borne, uda cu apa din abundenta, curata ce n-a reusit sa faca apa, aplica vaselina pentru contacte (merge si obisnuita, daca nu ai pe baza de CU), stringe bine bornele si aia e.
            LE.
            Sa ai in vedere o "vizita" la un magazin specializat in desfacerea acumulatorilor.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Originally posted by blanarucristi View Post
              E cazul sa ma ingrijorez sau e ceva normal (desi nu cred)....? Nu ma pricep asa bine, deci nu aruncati cu rosii in mine
              Da, este cazul sa te ingrijorezi si sa scapi mai repede de bateria aia.

              Stiu suna arogant, cinic chiar, dar atata timp cat exista baterii care nu fac asta nici dupa 10 ani, chiar nu vad normalitatea in felul asta.
              Last edited by IancuMIC; 3 September 2014, 12:47. Reason: off

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                ...aplica vaselina pentru contacte (merge si obisnuita, daca nu ai pe baza de CU), stringe bine bornele si aia e.
                Da' ceara de albinutze, e buna?
                Salcam ori poliflora?
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • domnilor am nevoie de o baterie NOua pt masina unchiului un tico....ceva oferte pe un site ati vazut ..am gasit ceva la carrefour la 144 ron marca ZIPP ...sau ceva de genul asta se numea bateria...
                  ceva micut de 40 ah este suficient

                  Comment


                  • Salutare.
                    Am citit undeva ca dupa ce se schimba bateria la logn ai nevoie de cod CD (ce este acesta? sau facea misto)?

                    Comment


                    • Daca ai RadioCD Blaupunkt din fabrica cu fata detasabila nu ai nevoie de cod. La radiocasetofonul din fabrica ai nevoie de cod atunci canad schimbi bateria (sau orice alt aparat care are cod de siguranta ).

                      Comment


                      • Salutare.
                        Am nevoie de un sfat: trebuie sa cumpar astazi un nou acumulator pentru Logan 1,5 dci. Vechiul era Rombat calciu 640A de 12V-70Ah.
                        Acum eu nu stiu daca pot creste peste 640A sau peste 70Ah. Nu stiu ce sa urmaresc la achizitie ca sa nu gresesc.

                        Multumesc.

                        Comment


                        • Originally posted by B997NDL View Post
                          pai, din cate stiu, toate preturile afisate sunt cu baterie la schimb.
                          nimeni nu vrea sa sperie clientii.
                          eu eram curios de unde crezi ca iau aia din vitan bateriile, de-si permit sa le dea cu 230. si dacia are preturi mari, dar nici chiar asa.
                          mai gaseste pe net o baterie de 70Ah cu 230 lei, la ce reprezentanta vrei tu.

                          eu vorbeam de reprezentata rombat, nu dacia. adica, fabricantii. ei vand la pretul asta ?
                          Nedelescu- am fost in Autovit sa prospectez piata si lucrurile stau asa :

                          -baterie varta black 70ah 640 EN 230 de ron- stoc vechi din 2013 a recunoscut vanzatorul -zice ca toata lumea le are vechi

                          -baterie auto Dacia 70Ah 720 EN 220 ron ( tentatia mea) dar are dopuri care se desfac cu cheie speciala nu cu surubelnita
                          -baterie Calciu 72AH 600 EN 200 ron -dopuri care merg cu surubelnita desfacute
                          -baterie Calciu 62 AH 510 EN 180 de ron -dopuri care se desfac usor

                          Per ansamblu m-as descurca si cu Calciu de 62 AH la 1.8 T, dar daca vreu sa folosesc incalzirea in scaune iarna la drumuri scurte atunci imi trebuie ceva mai mare gen Bateria auto Dacia la 220 ron

                          Cea intermediara Calciu de 72 ah nu merita din 2 motive, e cu doar 20 de ron mai ieftina decat cealalata Dacia puternica si cu doar 20 de ron mai scumpa decat cea Calciu standard.

                          Toate spun vanzatorii ca nu au cum sa duca mai mult de 3- 4 ani, 5 maxim in cazuri speciale.

                          Per ansamblu daca as gasi Calciu de 62 AH la 170 ron ( diferenta 50 de ron fata de bacteria Dacia) o iau pe asta pentru ca ma pot descurca cu ea dar oscilez si la bateria dacia

                          Comment


                          • Originally posted by madi View Post
                            Daca ai RadioCD Blaupunkt din fabrica cu fata detasabila nu ai nevoie de cod. La radiocasetofonul din fabrica ai nevoie de cod atunci canad schimbi bateria (sau orice alt aparat care are cod de siguranta ).
                            Am radiocasetofon din fabrica. De unde se ia acel cod?
                            Ma puteti lamuri si cu:daca vechea baterie are 640A de 12V-70Ah sub ce nu pot scadea: sub 640A sau 70Ah?

                            Comment


                            • Cred ca de mai jos, probabil nu esti in posesia documentelor cu care a iesit masina din fabrica, dupa cum intrebi.

                              Comment


                              • Daca ai toate actele codul ar trebui sa-l gasesti in manualul de utilizare al radiocasetofonului, daca nu, solutia este linkul lui @mr.k.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google