Originally posted by vdingo11
View Post
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Last edited by abc; 4 September 2014, 13:14.
-
Va multumesc pentru lamuriri.
Am luat un Rombat Dacia de 70Ah cu 720A, am montat-o si totul este ok (din fericire merge si radiocasetofonul fara sa pun nici un cod)
Mai am doua nelamuriri:
1. eu am conectat firele la borne fara sa le ung cu nimic. Este ok asa sau trebuie unse cu ceva. Cineva mi-a spus ca pot pune vaselina din aceea care se pune la suruburi sa u rugineasca dar ma indoiesc.
2. vechea baterie avea piciorusele pentru manere dar acestea din urma erau scoase. Trebuiesc scoase manerele de pe noua baterie (cred ca este o intrebare hilara dar daca nu stiu intreb ca nu imi explic de ce vechea baterie nu are)
Multumesc.
Comment
-
vdingo11,
1. Cea mai recomandata este vaselina pentru contacte electrice, dar in lipsa acesteia poti lua niste miere de albine din bucatarie si sa mozolesti bornele cu ea. Stiu ca suna amuzant, dar te asigur ca sunt serios cand spun asta.
2. Toate bateriile OEM au venit fara manarele acelea. La cea noua nu este nevoie sa le scoti, ba chiar iti recomand sa le pastrezi pentru ca o poti manevra mai usor.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postcat ai dat pe ea si de unde ?
Originally posted by vitriol View Postvdingo11,
1. Cea mai recomandata este vaselina pentru contacte electrice,
Si inca o intrebare: daca bateria este noua este normal sa nu imi afiseze nici o liniuta in bord dimineata inainte de pornire. Dupa 2 km (cat am facut cu ea pana la serviciu) imi arata acum 2 liniute.
Comment
-
Originally posted by adrianmar View PostAm un logan 16 16v si , dupa 2 ani si jumatate , bateria a cedat...
Am vazut ca era de 43 Ah (cea din fabrica )
Intrebarea mea este , voi ce baterie aveti , mie mi se pare prea mica
Motrio 60Ah montata in noiembrie, nivelul electrolitului este corect.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
-
Si eu am avut cam aceleasi probleme ca mai sus .
Bateria originala 5 ani si jumatate.
Ilocuit cu baterie Romabt Tornada 60 AH 2012 august 08/09 ca zi si pe
12 august 2014 moarta subit in parcare la Auchan ...... masurat tensiune pe ea 10 V ( elemnt mort undeva ) .
De voie de nevoie am luat din supermarchet un Romant Full option de 62 A (Calciu) fabricata pe 18 iulie din certificatul de garantie .
Sper sa fie mai buna asta decat precedenta .
Comment
-
Originally posted by aliuta2000 View PostSi eu am avut cam aceleasi probleme ca mai sus .
Bateria originala 5 ani si jumatate.
Ilocuit cu baterie Romabt Tornada 60 AH 2012 august 08/09 ca zi si pe
12 august 2014 moarta subit in parcare la Auchan ...... masurat tensiune pe ea 10 V ( elemnt mort undeva ) .
De voie de nevoie am luat din supermarchet un Romant Full option de 62 A (Calciu) fabricata pe 18 iulie din certificatul de garantie .
Sper sa fie mai buna asta decat precedenta .
Zici ca sunt facute expre legaturile dintre placi ca sa pice repede dupa garantie.
De cateva zile ma uit la saracia asta de Banner 5 ani si 10 luni ( cei care urmaresc acest topic stiu povestea si poate au de invatat din ea..) are in fiecare dimineata maxim 12.05 volti si i-o da lui 1.8 de nu se vede. Daca nu puneam voltmetrul nu imi dadeam seama ca e intr-o stare de descarcare sulfatare continua. Cu toate astea legaturile dintre placi rezista eroic.
Ce a avut de demonstrat acest Banner a demonstrat, nu mai are rost sa o tin pe masina de dragul de vedea cand pica, cine stie pe unde pot fi si ajung sa platesc un pret umflat fata de autovit, si prin urmare in maxim o luna iau alta baterie.
Va ajunge la un amarat la tara( care nu are curent) care o va reincarca la mine acasa si o va folosi sa alimenteze beculete din propria locuinta.
Ca si conluzie recomand bateriile Banner care costa similar cu Varta Silver.
Are rost o baterie mai slaba dar din gama premium cu un curent de descarcare sufficient sau una puternica gama low cost black ?
Last edited by Drogas; 10 September 2014, 14:52.
Comment
Comment