Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NU mai pot edita postul de deaspura.

    Si acest Rombat este "fara intretinere" doar ca are dopuri care permit intretinerea, Varta Bosch capsulate sunt fara intretinere si fara dopuri.

    Ei bine asemanarea e ca ambele consuma apa/ electrolit si ambele sunt fara intretinere, numai ca la unele poti adauga apa la altele nu, ca sa fiu mai explicit.

    O varta silver de 74 Ah si 750 EN adica similara cu acest rombat e 370-380 ROn prin autovit si peste 400 prin magazine deci costa dublu si nu au cum sa tina dublu ca timp, nu o mai lalai ca ai inteles bine ce am vrut sa zic.

    PS Dacia nu am mai luat pentru ca nu imi permit o dacie noua care sa nu rugineasca in 5 ani.

    Kojakane - ceva argumente ontopic nu ai ? Pana acum una scriu eu si alta spui tu.
    La bascalie nu ma bag sa concurez cu tine ca ma bati de ma usuci.
    Last edited by Drogas; 23 September 2014, 11:19.

    Comment


    • drog ass, sa mor io daca comentam ceva la postu' tau daca n-o dadeai de gard cu "prefer sa sustin locuri de munca din RO."
      Lucru laudabil dealtfel, daca n-ar fi fost vorba de ipocrizie.
      Candidezi?

      Comment


      • Si ma rog de unde ai tras tu concluzia asta ?

        NU am voie sa mai cumpar baterii Rombat ? Da, la baterii prefer un raport calitate pret foarte bun( ca de altfel si la masini), am mai avut si alte masini straine si dupa ce imi picau bateriile cu care le achizitionam, ei bine tot Rombat puneam. Nu am cumparat nicidata alata marca de baterie.

        Traim intr-o ( intro) tara libera unde fiecare allege si face dupa capul lui si suporta consecintele.

        Vad ca tu tot comentezi ca merg eu cu anvelope premium de iarna tot anul, am comentat eu ceva ca tu pui anvelope premium pe logan ?

        Eu zic ca nu, asa ca te rog sa iti revii la o atitudine colegiala-constructiva. Daca tot nu ai nimic de spus ontopic te rog sa iti tii parerile pentru tine.
        Multumesc
        Last edited by Drogas; 23 September 2014, 11:30.

        Comment


        • Ti-am mai explicat...ce-i aia pica? Dupa cati ani? 4-5?
          Aia insemana ca pica? Da-o dracu, e mult juma de plin (cat ai dat tu pe rombat) de benzina la 1.8-u' tau o data la 4-5 ani? Atat "te usuca" la punga o baterie.
          Aia nu inseamana ca "pica" o baterie. Sa pice inseamana sa nu te tina nici 2 sau 3 ani.

          Ai masina vestica da' te lauzi cu conceptii de daciot de pe vremea lu' tatae. te incapatanezi cu incrancenare sa resuscitezi o baterie douaj de ani, redresoare, carat in casa, invelita in plapumioara etc. De ce?!
          Desi pare, nu fac bascalie.

          Originally posted by Drogas View Post
          Vad ca tu tot comentezi ca merg eu cu anvelope premium de iarna tot anul, am comentat eu ceva ca tu pui anvelope premium pe logan ?
          Pardon?! tu mergi cu anvelope (ce marca erau?) de iarna sehash.
          Io merg cu anvelope premium de vara, intre timp uzate, e adevarat. Schimbate fct. de sezon.
          Sesizezi diferenta?

          bre, io vreau sa te invat de bine, constructiv, cum spui tu...da' tu bat-man, bat-man!
          Last edited by Kojak; 23 September 2014, 11:36. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Bai omule da esti culmea, sa mor Yo( ca sa te citez)

            O baterie are rol de a produce curent prin reactii chimice, imi spui si mie ce fel de current iti produce tie o Varta de 400 de ron fata de un Rombat de 200 de ron ?
            Zici ca nu e vorba de acelasi curent, e un curent mai smecher ala din Varta decat ala din Rombat.

            Bateria banner nu am schimbat-o pentru ca iarna trecuta am abuzat de ea la drumuri scurte+ climatronic+ incalzire in scaune si am descarcat-o eu practic. Asadar ce e asa de rau sa o iau o singura data in casa sa o pun pe redresor si sa ii pun apa distilata ? Ai auzit de mentenanta acumulatorilor?

            Nu am voie sa fac experiente/ experimente ? Uite ca a mai dus 1 an Bannerul deci nu era chiar picat...si porneste foarte bine inca.

            Gata de azi , noroc ca m-ai luminat tu, diseara arunc redresorul si la prima cheie nereusita arunc si bateria. Cum face figuri ma duc si iau o baterie Start Stop AGM de la Varta ca sa nu mai zica loganistii ca nu e bun Rombatu'.
            Last edited by Drogas; 23 September 2014, 11:44.

            Comment


            • Unde am dat io bre 400 lei pe Varta?
              Da-mi link sa vad perla, si daca asa e, imi pun leocoplast pa gura de-acu' inainte.
              Daca nu, iti pui tu? si il dai jos maine!

              Am dat putin peste 300 pe varta silver de 63Ah, acum mai putin de 1 an.

              Ai tendinta sa exagerezi...daca te fac "lopatar", sigur te superi, deci te rog, revizuieste-ti atitudinea, vino cu ceva constructiv.

              Aceleasi drumuri scurte o sa le faci si-n iarna asta cu rombatu'.

              Comment


              • Iar spui ca esti atent si de fapt nu esti. Cand zic ca faci bascalie nu ma crezi.

                M-am luat eu de bateria ta cumva? NU am specificat clar ca Varta de 74 Ah si 750 EN e 370-380 ron ? deci dublu fata de 200 de ron Rombat de 70 Ah si 720 EN?


                Am comparat baterii de putere similara.

                Asadar cine e lopataru' ?

                Comment


                • Bine bre, impartim lopata...da-ti cedez tie jumatea mai mare.

                  Comment


                  • Bine, ramanem prieteni, iau eu jumatatea mai mare .

                    Uite o sa iti caut niste poze cu baterii fara intretinere care dupa 4 ani au dat chix si au fost gaurite pentru a se complete cu apa distilata.


                    Stiu ca tu nu te-ai mai fi complicat cu asa ceva insa iti arat ca sa nu mai lauzi teoria de "fara intretinere".

                    Comment


                    • Originally posted by Drogas View Post
                      -bateriile erau venite de saptamana trecuta de vineri, ( se si vede dupa curentul scos)
                      In afara de curentul scos, cine sau ce iti mai confirma treaba asta?
                      Nu vreau sa aud ca vanzatorul, doar din vorbe.

                      Originally posted by Drogas View Post
                      baterii fara intretinere care dupa 4 ani au dat chix si au fost gaurite pentru a se complete cu apa distilata.

                      Ok, accept asta, poate da chix si dupa 3 ani, nu musai 4.

                      N-am afirmat nici o clipa ca sunt mai bune / fiabile / durabile alea fara intretinere, reciteste ce am scris in ultimele posturi.
                      Am spus doar, d.p.m.d.v. ,daca moare dupa 3 ani, o dau la tomberon si gata, iau alta.
                      De-aia nu ma intereseaza alea cu intretinere la care completezi nivelu' electrolitului dupa o perioada si le pui pe redresor sa mai tragi de ele. Chestie de comoditate, atat. Stau destul cu ochii pe alte lichide. Daca in cazu' bateriei, se poate, de ce sa ma mai stresez si cu aia.
                      Last edited by Kojak; 23 September 2014, 12:04. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Uite aici :




                        Legat de data productiei am deslusit codul trecut pe baterie productie August 2014
                        Attached Files

                        Comment


                        • da bre, foarte colorate pozele, desi se mai poate lucra la nuante. mijto bormasina.

                          te-am mai intrebat, cine sau ce iti garanteaza data fabricatiei la rombatul achizitionat, in afara de vanzator?

                          unde e trecut codul? cum se identifica / citeste? fa si tu o poza si urc-o aici.
                          Last edited by Kojak; 23 September 2014, 12:13.

                          Comment


                          • E limpede ca o baterie auto care sta pe raft, in timp, invervine procesul de autodescarcare. Se recomanda ca o data la 6 luni sa fie reincarcate.

                            Bun, tinand cont ca pe baterie e o serie in care primele cifre sunt 814... nu mai tin minte continuarea( tre sa ma uit pe baterie) , tinand cont ca vanzatorul spune ( nu ma iau dupa el, ci doar dupa multimetru) ca baterie e productie August, ca a primit o serie de baterii vineri, ca se vinde foarte bine acest tip de baterie in ambele variante de putere iar la testul cu multimetrul arata 12.75 la mine si 12.72 pe Clamp Meter inseamna ca e o baterie fresh incarcata 100%.

                            Acum o sa spui ca mi-a dat-o el direct de pe redresor, ei bine la cate baterii vinde nenea ala si faptul ca are constant 50-100 de baterii in magazin/ depozitate pe afara , care se ruleaza la preturi bune, crezi ca noaptea sta sa incarce la ele?
                            O baterie care ar fi avut 12.4 sau 12.5 era suspecta si nu as fi cumparat-o nici cu mama certificatelor.

                            Practic prin baterie fresh tocmai asta am vrut sa evit ,o baterie statuta cu tensiune de 12.4 sau 12.5 .

                            Acuma cat duce o sa vedem. Dupa ce iese din garantie o sa completez cu apa si o sa o pun pe redresor inainte de iarna ( asa se face la orice baterie, stiu ca tu esti comod si nu ai face niciodata asa ceva).
                            Last edited by Drogas; 23 September 2014, 12:48.

                            Comment


                            • Nu zic ca ti-a dat tie rombatu' de pe redresor, zic doar ca varta si bosh nu "putrezesc" (asa cum ai afirmat tu) pe rafturi, se vand si alea foarte bine, foarte "proaspete", chiar.
                              Poate nu in vitan...

                              Comment


                              • Intr-o piata dominata de Rombat 60% e si normal sa mai auzi pe formuri ca nu e bun Rombatu' ca a picat repede, e si normal sa fie multi care se plang pentru ca multi au astfel de baterii etc.

                                40% din piata o au varta bosch si caranda, dar varta bosch nu mai sunt cele fabricate in Germania care tineau 6-10 ani, vorba de globalizare si costuri de productie, am auzit 4 variante Cehia, Spania, Turcia sau chiar Rombatu care le furnizeaza placile si varta pune doar carcasa.

                                Iar gama black de la ambele nu vad ce aduce in plus fata de un Rombat . Nu zic ca nu sunt bune luam si eu varta black 70Ah 640EN daca nu exista aceasta baterie puternica de la Rombat.


                                In orice caz mi-am dat seama de ceva: e bine de luat doar Rombat Varta bosch caranda si atat orice alta baterie e veche si sta mult pe stoc ( Banner, QWP, Exide, Tudor, ZAP ). Am vrut sa command un Banner online si am sunat vanzatorul sa intreb de baterii, mi-a spus ca a vandut 7-8 baterii in ultimul an, si de aici m-am lamurit ca nu gasesc fresh.


                                As fi frumos sa anunti magazinul ca vrei baterie, platesti un avans si sa toarne ei electrolitul in ea pe loc si sa o incarce si a doua zi vii si o ridici.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google