Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nenea iancu spunea ca va urma o rombat premier noua, la asta m-am referit. Eu am luat s3 de 56 ah si urmeaza sa pun aceeasi baterie pe un astra h 1.6, e suficienta pentru benzinar.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Pentru tine este suficientă, însă la un dCi un acumulator cu doar 56 Ah este cam puţin.
      Oricum poate alege şi altă marcă, nu neapărat Rombat Premier (de fapt asta cred că ai vrut să transmiţi).

      Comment


      • Nu mai pot da inapoi; deja am transmis mail catre serviciul aprovizionare. Va fi Premier de 75Ah.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Asta e, sper sa te tina macar 3-4 ani, ca din cate am inteles cam asta e speranta de viata la astea mai noi. La un mcv dci de serviciu o varta silver de ~70ah a inceput sa se cam chinuie si are abia 3 ierni...nu e ok pentru ca e varf de gama si masina ruleaza zilnic.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Cat o tine, asta e.
            Eu am incercat sa nu bag mana in visteria firmei, dar nu s-a putut. Oricum nu se pun nici un fel de probleme legate de cheltuielile cu intretinerea masinilor firmei.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Originally posted by IancuMIC View Post
              Oricum nu se pun nici un fel de probleme legate de cheltuielile cu intretinerea masinilor firmei.
              Chiar este de apreciat acest lucru, mai ales în condiţiile actuale.

              Comment


              • Originally posted by 827sam View Post
                Asta e, sper sa te tina macar 3-4 ani, ca din cate am inteles cam asta e speranta de viata la astea mai noi. La un mcv dci de serviciu o varta silver de ~70ah a inceput sa se cam chinuie si are abia 3 ierni...nu e ok pentru ca e varf de gama si masina ruleaza zilnic.
                Am mai spus-o pe acest topic daca un rombat tine 3-4 ani o varta silver la pret dublu cu aceleasi specificatii de putere e obligata sa tina 6-8 ani ca sa aiba aceiasi rentabilitate ca un rombat.... ceea ce vad ca nu se intampla.

                e vorba de rombat dacia 70Ah 720 EN 200 ron vs Varta silver 70Ah 750 EN care costa minim 370 ron.

                Preturile sunt din Autovit.


                Rombatul Dacia de 70 Ah si 720 En are 2 luni vechime si cu tot cu temperaturile reduse am senzatia ca pot sa merg direct pe baterie si electromotor... renunt la benzina )).
                Am multimetrul in masina si am mai masurat-o dupa ce a stat 4-5 zile ... 12.5 volti.
                Eu unul sunt multumit, vedem cat rezista in timp.

                Comment


                • E prost multimetrul, o baterie moto stata 1 luna avea 12,8 volti.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • depinde ce consum ai pe masina in repaus...

                    Comment


                    • Daca in 4 zile o duce la 12;5 volti e ceva in neregula acolo. Dar eu zic ca are mai mult, ca doar nu era bateria pilaf (asa gaseam rombat tornada dupa 5 ani, si era de 60 Ah).
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • O baterie aproape nouă, adică de 2 luni vechime cum este cea a colegului @Drogas, la temperaturile exterioare de acum şi după o pauză de 4-5 zile, ar trebui să aibă lejer undeva în jurul valorii de 12,7 Volţi.

                        Comment


                        • Originally posted by einstein1984 View Post
                          E prost multimetrul, o baterie moto stata 1 luna avea 12,8 volti.
                          1.28 g/cm3 inseamna ~12.72v.. 100% incarcare
                          1.24 g/cm3 ...............~12.48v....70% incarcare
                          1.20 g/cm3...............~12.24v....50% incarcare
                          1.15 g/cm3.............. ~ 11.94v...20% incarcare
                          __________________
                          Mai sa fie...
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Pentru informatia matale
                            A fully charged lead/acid battery of the flooded variety (free acid) should read 12.6 volts or slightly higher. A sealed battery (absorbed acid) should read at least 12.8 volts.
                            Eu am scris ca vorbesc de baterie moto http://www.yuasabatteries.com/electricity.php
                            Si tot pentru info matale, exista baterii tropicale sau temperate, cu densitati diferite de acid adaugate in ele (mai greu cu motorul iarna). Si evident ca au si tensiuni in gol diferite.
                            A colegului trebuia sa arate macar 12,7 V in situatia declarata.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Nenea IancuMIC...uite ce zic cei de la ROMBAT ....link
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • @einstein
                                E posibil sa-mi fi scapat din vedere ca vorbesti despre altfel de baterii. Scuze.
                                ...
                                Nu o sa gasiti decat in situatii foarte rare, baterii auto cu acid, care sa aiba 12.8v dupa cateva zile de stationare, cu atat mai mult in perioada rece. Daca ne luam dupa cei de la Rombat, majoritatea bateriilor sunt in stare de ...alerta.
                                Astazi cand ajung acasa o sa masor bateria de pe masina mea, care e nepornita de vreo 10 zile. Nu cred sa aba mai mult de 12.6v.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google