If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu am vazut in nici un fel justificat sa dau vreo 250-300 lei pe una straineza.
repet, una e un 1,4 benzina si alta e un diesel. nu cred ca un cyclon ar avea aceeasi viata. nici rombaturile de prima echipare dacia nu se mai fac ca inainte.
una de 60 Ah avea 600A descarcare la rece. acum am vazut ca au 540, daca nu ma insel.
Nici rombaturile de prima echipare dacia nu se mai fac ca inainte.
una de 60 Ah avea 600A descarcare la rece. acum am vazut ca au 540, daca nu ma insel.
Confirm ce spui, am văzut săptămâna trecută un Dokker Diesel cu baterie de 60Ah şi 540A, chiar m-am uitat de două ori la etichetă verificând astfel să nu-mi joace privirea vreo festă.
Confirm ce spui, am văzut săptămâna trecută un Dokker Diesel cu baterie de 60Ah şi 540A, chiar m-am uitat de două ori la etichetă verificând astfel să nu-mi joace privirea vreo festă.
Pot confirma ca la diesel 1.5 90CP pe Stepway 2, achizitionata in noi 2014 bateria este de 60Ah/540A. Cu motorul pornit, faza mica, pornita navigatia, aeroterma de 1, fara dezaburirea pornita si cu avariile pornite imi apare fluctuatie pe lumina din habitaclu. NU stiu daca e din cauza bateriei sau a alternatorului. Mi se pare total subdimensionata bateria.
Ca idee pe X52 se montează 40Ah 50Ah 60Ah (funcție de echipare și motorizare); am văzut TCe cu 40Ah așa că...
@miyhai :"Pot confirma ca la diesel 1.5 90CP pe Stepway 2, achizitionata in noi 2014 bateria este de 60Ah/540A. Cu motorul pornit, faza mica, pornita navigatia, aeroterma de 1, fara dezaburirea pornita si cu avariile pornite imi apare fluctuatie pe lumina din habitaclu. "
Dacă ai căldura pornită și motorul rece, e normal, ai "calorifer" electric de aproape 1000w.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Presupun doar ca era cald motorul ca am observat asta dupa ce am mers vreo 15m cu masina si am tras pe dreapta sa astept pe cineva. In timpul asta am observat treaba cu palpaiala. Daca asa face acum, cand o sa i pun si incalzirea in scaune si reproduc scenariu de mai sus o sa tin piciorul pe acceleratie ca sa nu am strobo in masina.
Dacă ai căldura pornită și motorul rece, e normal, ai "calorifer" electric de aproape 1000w.
Consumul generat de acest radiator electric este atât de mare, încât atunci când îl acţionezi turaţia motorului creşte până la vreo 900rpm, exact ca în timpul verii când funcţionează Aerul Condiţionat.
Chiar şi cu motorul încălzit, dacă afară este foarte frig şi de exemplu staţionezi cu maşina, după ceva timp turaţia la ralanti va creşte, tocmai pentru a putea face faţă acestui mare consumator.
Sunt detalii observate personal în cele 3 ierni parcurse cu maşina din semnătură, deci poţi conta liniştit pe veridicitatea informaţiilor.
Doar bateriile de prima echipare mai respecta raportul 1Ah=10A EN. Ceea ce inseamna ca sunt mult mai atent lucrate fata de cele after.
Domnule moderator, uitati-va la cateva baterii din seria Premier de la Rombat sau Silver de la Varta si mai vorbim dupa aceea...
Asta cu "atent lucrate" este doar un argument auto-indus pentru a crede ceva ce auzi de la unul sau altul. Toata treaba se reduce la bani si la modul in care este facut contractul dintre producatorul de baterii si cel de autoturisme.
Consumul generat de acest radiator electric este atât de mare, încât atunci când îl acţionezi turaţia motorului creşte până la vreo 900rpm, exact ca în timpul verii când funcţionează Aerul Condiţionat.
Chiar şi cu motorul încălzit, dacă afară este foarte frig şi de exemplu staţionezi cu maşina, după ceva timp turaţia la ralanti va creşte, tocmai pentru a putea face faţă acestui mare consumator.
Sunt detalii observate personal în cele 3 ierni parcurse cu maşina din semnătură, deci poţi conta liniştit pe veridicitatea informaţiilor.
Daca tot ai 3 ierni cu masina din semnatura, iti recomand un test de diagnoza in care sa observi ca acea rezistenta de incalzire nu este actionata decat daca temperatura motorului scade sub o anumita valoare. Lucru care se intampla daca ai motorul cald si stationezi cu el pornit. Da, am zis foarte bine, chiar daca anterior ai avut motorul la temperatura de regim, daca te opresti sa-ti astepti nevasta "ca iese imediat de la coafor", vei observa ca temperatura scade.
Altfel, acea rezistenta s-ar constitui intr-un consumator de prisos. Lucru pe care nici macar frantuzul nu-l agreeaza.
Sau, este posibil ca acea rezistenta nici macar sa nu fie actionata, iar turatia sa fie reglata de ECU doar pentru ca a constatat scaderea temperaturii lichidului de racire.
Last edited by guido; 29 November 2014, 12:23.
Reason: Automerged Doublepost
... sa observi ca acea rezistenta de incalzire nu este actionata decat daca temperatura motorului scade sub o anumita valoare. Lucru care se intampla daca ai motorul cald si stationezi cu el pornit. Da, am zis foarte bine, chiar daca anterior ai avut motorul la temperatura de regim, daca te opresti sa-ti astepti nevasta "ca iese imediat de la coafor", vei observa ca temperatura scade.
Observaţii perfect adevărate, constatate şi fără să-i fac vreo diagnoză.
Doar bateriile de prima echipare mai respecta raportul 1Ah=10A EN. Ceea ce inseamna ca sunt mult mai atent lucrate fata de cele after.
Mare chestie si ATENTIA,aceasta...! O fi posibil sa li se deregleze,functie de anumite loturi...? Eu cred ca,pe muncitorul de pe linia de fabricatie,il doare-n cot,de beneficiarul lucrului sau...Adevarat,ca e doar o parere,imposibil de argumentat..!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment