Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Octavian View Post
    Nu am vazut in nici un fel justificat sa dau vreo 250-300 lei pe una straineza.
    repet, una e un 1,4 benzina si alta e un diesel. nu cred ca un cyclon ar avea aceeasi viata. nici rombaturile de prima echipare dacia nu se mai fac ca inainte.
    una de 60 Ah avea 600A descarcare la rece. acum am vazut ca au 540, daca nu ma insel.

    Comment


    • Doar bateriile de prima echipare mai respecta raportul 1Ah=10A EN. Ceea ce inseamna ca sunt mult mai atent lucrate fata de cele after.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Originally posted by B997NDL View Post
        Nici rombaturile de prima echipare dacia nu se mai fac ca inainte.
        una de 60 Ah avea 600A descarcare la rece. acum am vazut ca au 540, daca nu ma insel.
        Confirm ce spui, am văzut săptămâna trecută un Dokker Diesel cu baterie de 60Ah şi 540A, chiar m-am uitat de două ori la etichetă verificând astfel să nu-mi joace privirea vreo festă.

        Comment


        • nu ca n-ar fi suficient pentru pornire, dar vorba lui nenea Iancu, nu mai sunt lucrate la fel, si prin extensie nu cred ca mai au aceeasi viata.

          Comment


          • Cuvântul de ordine, tăieri de costuri peste tot

            Comment


            • Originally posted by Ampt View Post
              Confirm ce spui, am văzut săptămâna trecută un Dokker Diesel cu baterie de 60Ah şi 540A, chiar m-am uitat de două ori la etichetă verificând astfel să nu-mi joace privirea vreo festă.
              Pot confirma ca la diesel 1.5 90CP pe Stepway 2, achizitionata in noi 2014 bateria este de 60Ah/540A. Cu motorul pornit, faza mica, pornita navigatia, aeroterma de 1, fara dezaburirea pornita si cu avariile pornite imi apare fluctuatie pe lumina din habitaclu. NU stiu daca e din cauza bateriei sau a alternatorului. Mi se pare total subdimensionata bateria.

              Comment


              • Baterie de TCe
                Attached Files
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post
                  Baterie de TCe
                  mda... sa ma astept la urmatoarele modele scoase de Dacia la baterie de Trabant sau scuter.

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    Baterie de TCe
                    Pentru benzină este foarte bine.

                    Comment


                    • Ca idee pe X52 se montează 40Ah 50Ah 60Ah (funcție de echipare și motorizare); am văzut TCe cu 40Ah așa că...

                      @miyhai :"Pot confirma ca la diesel 1.5 90CP pe Stepway 2, achizitionata in noi 2014 bateria este de 60Ah/540A. Cu motorul pornit, faza mica, pornita navigatia, aeroterma de 1, fara dezaburirea pornita si cu avariile pornite imi apare fluctuatie pe lumina din habitaclu. "

                      Dacă ai căldura pornită și motorul rece, e normal, ai "calorifer" electric de aproape 1000w.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Presupun doar ca era cald motorul ca am observat asta dupa ce am mers vreo 15m cu masina si am tras pe dreapta sa astept pe cineva. In timpul asta am observat treaba cu palpaiala. Daca asa face acum, cand o sa i pun si incalzirea in scaune si reproduc scenariu de mai sus o sa tin piciorul pe acceleratie ca sa nu am strobo in masina.
                        Last edited by 77sky; 28 November 2014, 20:43.

                        Comment


                        • Originally posted by t0rquemada View Post
                          Dacă ai căldura pornită și motorul rece, e normal, ai "calorifer" electric de aproape 1000w.
                          Consumul generat de acest radiator electric este atât de mare, încât atunci când îl acţionezi turaţia motorului creşte până la vreo 900rpm, exact ca în timpul verii când funcţionează Aerul Condiţionat.
                          Chiar şi cu motorul încălzit, dacă afară este foarte frig şi de exemplu staţionezi cu maşina, după ceva timp turaţia la ralanti va creşte, tocmai pentru a putea face faţă acestui mare consumator.

                          Sunt detalii observate personal în cele 3 ierni parcurse cu maşina din semnătură, deci poţi conta liniştit pe veridicitatea informaţiilor.

                          Comment


                          • Originally posted by IancuMIC View Post
                            Doar bateriile de prima echipare mai respecta raportul 1Ah=10A EN. Ceea ce inseamna ca sunt mult mai atent lucrate fata de cele after.
                            Domnule moderator, uitati-va la cateva baterii din seria Premier de la Rombat sau Silver de la Varta si mai vorbim dupa aceea...

                            Asta cu "atent lucrate" este doar un argument auto-indus pentru a crede ceva ce auzi de la unul sau altul. Toata treaba se reduce la bani si la modul in care este facut contractul dintre producatorul de baterii si cel de autoturisme.

                            Originally posted by Ampt View Post
                            Consumul generat de acest radiator electric este atât de mare, încât atunci când îl acţionezi turaţia motorului creşte până la vreo 900rpm, exact ca în timpul verii când funcţionează Aerul Condiţionat.
                            Chiar şi cu motorul încălzit, dacă afară este foarte frig şi de exemplu staţionezi cu maşina, după ceva timp turaţia la ralanti va creşte, tocmai pentru a putea face faţă acestui mare consumator.

                            Sunt detalii observate personal în cele 3 ierni parcurse cu maşina din semnătură, deci poţi conta liniştit pe veridicitatea informaţiilor.
                            Daca tot ai 3 ierni cu masina din semnatura, iti recomand un test de diagnoza in care sa observi ca acea rezistenta de incalzire nu este actionata decat daca temperatura motorului scade sub o anumita valoare. Lucru care se intampla daca ai motorul cald si stationezi cu el pornit. Da, am zis foarte bine, chiar daca anterior ai avut motorul la temperatura de regim, daca te opresti sa-ti astepti nevasta "ca iese imediat de la coafor", vei observa ca temperatura scade.

                            Altfel, acea rezistenta s-ar constitui intr-un consumator de prisos. Lucru pe care nici macar frantuzul nu-l agreeaza.

                            Sau, este posibil ca acea rezistenta nici macar sa nu fie actionata, iar turatia sa fie reglata de ECU doar pentru ca a constatat scaderea temperaturii lichidului de racire.
                            Last edited by guido; 29 November 2014, 12:23. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Originally posted by guido View Post
                              ... sa observi ca acea rezistenta de incalzire nu este actionata decat daca temperatura motorului scade sub o anumita valoare. Lucru care se intampla daca ai motorul cald si stationezi cu el pornit. Da, am zis foarte bine, chiar daca anterior ai avut motorul la temperatura de regim, daca te opresti sa-ti astepti nevasta "ca iese imediat de la coafor", vei observa ca temperatura scade.
                              Observaţii perfect adevărate, constatate şi fără să-i fac vreo diagnoză.

                              Comment


                              • Originally posted by IancuMIC View Post
                                Doar bateriile de prima echipare mai respecta raportul 1Ah=10A EN. Ceea ce inseamna ca sunt mult mai atent lucrate fata de cele after.
                                Mare chestie si ATENTIA,aceasta...! O fi posibil sa li se deregleze,functie de anumite loturi...? Eu cred ca,pe muncitorul de pe linia de fabricatie,il doare-n cot,de beneficiarul lucrului sau...Adevarat,ca e doar o parere,imposibil de argumentat..!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google