sal
salutari, cer si eu cateva info de la cei mai cu experienta si rog sa comenteze cei care intr-adevar au avut de a face cu asa ceva; am 1.5dci 50kw din decembrie 2007, un rombat care vad ca inca ma duce cine stie pana cand;
am pe masina alternatorul Valeo, 2 amplificatoare si vreau sa mai pun inca unul, ma intereseaza ce solutii as avea viabile
1 amplificator Kicker monobloc clasa D Dx 1000.1 3siguranta 3x30A -nu stiu cat curent trage
2 lea amplificator Helix HXA 400 clasa AB, 2 sigurante 2x25A -nici acesta nu stiu cat curent trage
3 o sa iau inca un amplificator pe 2 sau 4 canale tot clasa AB pentru difuzoare de medii asta in functie de solutiile pentru curent
kitul de amplificare e 4AWG o sa l schimb cu 0AWG 50mm2
ma intereseaza ce ar trebui sa fac sa am curent cu motorul pornit, nu as vrea sa mi cedeze amplifuri, difuzoare, cu stima! astept solutii
salutari, cer si eu cateva info de la cei mai cu experienta si rog sa comenteze cei care intr-adevar au avut de a face cu asa ceva; am 1.5dci 50kw din decembrie 2007, un rombat care vad ca inca ma duce cine stie pana cand;
am pe masina alternatorul Valeo, 2 amplificatoare si vreau sa mai pun inca unul, ma intereseaza ce solutii as avea viabile
1 amplificator Kicker monobloc clasa D Dx 1000.1 3siguranta 3x30A -nu stiu cat curent trage
2 lea amplificator Helix HXA 400 clasa AB, 2 sigurante 2x25A -nici acesta nu stiu cat curent trage
3 o sa iau inca un amplificator pe 2 sau 4 canale tot clasa AB pentru difuzoare de medii asta in functie de solutiile pentru curent
kitul de amplificare e 4AWG o sa l schimb cu 0AWG 50mm2
ma intereseaza ce ar trebui sa fac sa am curent cu motorul pornit, nu as vrea sa mi cedeze amplifuri, difuzoare, cu stima! astept solutii
Comment