Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sal

    salutari, cer si eu cateva info de la cei mai cu experienta si rog sa comenteze cei care intr-adevar au avut de a face cu asa ceva; am 1.5dci 50kw din decembrie 2007, un rombat care vad ca inca ma duce cine stie pana cand;
    am pe masina alternatorul Valeo, 2 amplificatoare si vreau sa mai pun inca unul, ma intereseaza ce solutii as avea viabile
    1 amplificator Kicker monobloc clasa D Dx 1000.1 3siguranta 3x30A -nu stiu cat curent trage
    2 lea amplificator Helix HXA 400 clasa AB, 2 sigurante 2x25A -nici acesta nu stiu cat curent trage
    3 o sa iau inca un amplificator pe 2 sau 4 canale tot clasa AB pentru difuzoare de medii asta in functie de solutiile pentru curent
    kitul de amplificare e 4AWG o sa l schimb cu 0AWG 50mm2
    ma intereseaza ce ar trebui sa fac sa am curent cu motorul pornit, nu as vrea sa mi cedeze amplifuri, difuzoare, cu stima! astept solutii

    Comment


    • Bun si care-i legatura cu subiectul topicului, ca asta nu inteleg.

      Asta cu "atent lucrate" este doar un argument auto-indus pentru a crede ceva ce auzi de la unul sau altul. Toata treaba se reduce la bani si la modul in care este facut contractul dintre producatorul de baterii si cel de autoturisme.
      Mare chestie si ATENTIA,aceasta...! O fi posibil sa li se deregleze,functie de anumite loturi...? Eu cred ca,pe muncitorul de pe linia de fabricatie,il doare-n cot,de beneficiarul lucrului sau...Adevarat,ca e doar o parere,imposibil de argumentat..!
      Nici unul n-ati inteles, desi as fi as fi avut aceasta pretentie.
      "Atent lucrate" in sensul ca aceste baterii sunt unele de top, comandate de ce cei de Dacia-Renault si care indeplinesc normele de calitate impuse de acestia, in spiritul "piese de origine"
      Am Premier de 65Ah pe masina, dar are 640A si nu 650.
      Imposibil de argumentat?
      Exemplu; Rombat Calciu 60Ah cu 600A. Unde gasim in comert asa ceva? Si musai aceste baterii porta sigla DACIA-RENAULT. De ce? Va las sa ghiciti.
      Alt argument; unele baterii "de origine" au tinut cate 6-7 ani, sa nu spun 8; cate baterii aftermarket tin atat de mult?
      Last edited by IancuMIC; 29 November 2014, 21:31.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Stimate domnule Moderator, bateria aceea Dacia este in tehnologie Calciu, nicidecum Rombat Calciu. Iar aftermarket Rombat face pana si Premier-ul tot in tehnologie Calciu. Dupa cum spuneam, totul se reduce la termenii contractului. Nu este vorba nicidecum de "atent lucrate". Daca termenii contractului cu Dacia le permit celor de la Rombat sa foloseasca nu stiu ce placi sau nu stiu ce gratare si totusi sa iasa pe "plus" la vanzare, o vor face, daca nu, nu. Este atat de simplu.

        O parte foarte importanta in ecuatie este problema garantiei, care este cu mult mai atent studiata decat credeti dumneavoastra.

        Cate baterii aftermarket tin atat de mult ? Alea care inca nu sunt foarte cunoscute pe piata romaneasca. Rombat-ul face o serie de exceptie numita premier (am pe o alta masina din familie baterie din vara 2009 inca perfect functionala si testata), sau mai sunt marci asa zis exotice de gen Exide, Moll si altele care, chiar daca nu cad pe paritatea dvs. cu amperii de descarcare, tin foarte mult.

        Acuma, ce sa zic, am pe masina personala baterie "de origine" de 70Ah 720A EN. Stiu, nu bate nicicum pe ce discutam noi, dar nici pretul n-a fost prea mic. Cred ca numai din TVA-ul asteia luam o baterie aftermarket. Oricand as fi optat pentru o marca din cele mentionate de mine mai sus in locul asteia.

        Comment


        • vad ca esti guru al bateriilor auto. spue-mi tu una care tine cat cea din fabrica, si pe aia o iau, sa mor eu.
          daca ma tine 5 ani, desi a mea face 6 in iunie (daca mai apuca ) o iau ORICAT ar costa.

          Comment


          • Tot ce înseamnă piesă pentru echiparea de origine beneficiază de un caiet de sarcini mult mai "stufos", tocmai din pricina garanţiei invocate două post-uri mai sus.

            Comment


            • Originally posted by IancuMIC View Post

              Nici unul n-ati inteles, desi as fi as fi avut aceasta pretentie.
              "Atent lucrate" in sensul ca aceste baterii sunt unele de top, comandate de ce cei de Dacia-Renault si care indeplinesc normele de calitate impuse de acestia, in spiritul "piese de origine"
              Am Premier de 65Ah pe masina, dar are 640A si nu 650.
              Imposibil de argumentat?
              Exemplu; Rombat Calciu 60Ah cu 600A. Unde gasim in comert asa ceva? Si musai aceste baterii porta sigla DACIA-RENAULT. De ce? Va las sa ghiciti.
              Alt argument; unele baterii "de origine" au tinut cate 6-7 ani, sa nu spun 8; cate baterii aftermarket tin atat de mult?
              Nu e o regula! Bateria mea originala de 70Ah avea 640A (vezi poza), iar bateria noua care am cumparat-o, mai exact un rombat premier de 75Ah are 750A. Fix invers, deci sa lasam "pretentiile" la o parte ca nu e cazul.

              In legatura cu durata de viata a bateriilor originale, Dacia-Renault, nu mai ramane nimic de spus, este clar superioara celor cumparate din comert.
              Attached Files
              sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

              Comment


              • Fix invers, deci sa lasam "pretentiile" la o parte ca nu e cazul.
                Chiar nu-mi aduc aminte sa fi emis vreo pretentie de la tine, asa ca stai linistit.
                In legatura cu durata de viata a bateriilor originale, Dacia-Renault, nu mai ramane nimic de spus, este clar superioara celor cumparate din comert.
                Asta era ideea ce trebuia desprinsa din posturile mele.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Baterii Dacia

                  Am inteles ca:
                  - Rombat Calciu Dacia (uzina) sunt cele mai bune baterii Rombat datorita exigentelor din caietul de sarcini aferent contractului;
                  - Rombat Calciu difera de Rombat Calciu Dacia (uzina).

                  Intrebare: Rombat Calciu Dacia (reprezentanta) este identica cu Rombat Calciu Dacia (uzina), evident compar baterii egale ca si capacitate si ma refer MAI ALES la fiabilitate? Stiu ca pretul este nesimtit de mare, poate doar la promotie sa te poti atinge de ele. Merita?

                  Am auzit ca Rombat are contract si cu fabrica Peugeot-Citroen din Slovacia.
                  Ceva informatii despre produsele trimise acolo?
                  Last edited by abc; 30 November 2014, 21:41.

                  Comment


                  • Bateria de uzina de pe Logan a tinut 5 ani. Pentru un benzinar, nimic spectaculos, o Caranda Durabila similara ca si amperaj a tinut tot atat, tot pe un benzinar.
                    Faptul ca masina e noua ajuta bateria de prima echipare sa reziste atat, parerea mea. In timp, orice element din circuitul de incarcare, instalatia electrica, tot felul de contacte, consumatori, mase, nu mai functioneaza ca la inceput.
                    Bateriile alea de prima echipare or fi avand fainoșag in ele.
                    Restul, sunt doar speculatii, dar daca va face sa va simtiti mai bine, puteti crede ca au ceva special in ele.

                    Comment


                    • Originally posted by Ampt View Post
                      Tot ce înseamnă piesă pentru echiparea de origine beneficiază de un caiet de sarcini mult mai "stufos", tocmai din pricina garanţiei invocate două post-uri mai sus.
                      Nimic mai adevarat.
                      Vedeti cazuri in care bateriile au tinut peste 6 ani, precum si alte piese care nu au cedat nici dupa 100.000km; si pretul acelor baterii este unul pe masura.
                      Pana la urma aceste lucruri sunt cunoscute si acceptate de majoritatea posesorilor de autoturisme, chiar n-are rost sa discutam.
                      Last edited by IancuMIC; 30 November 2014, 22:23.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Rombat Calciu -echipare din fabrica

                        Originally posted by B997NDL View Post
                        vad ca esti guru al bateriilor auto. spue-mi tu una care tine cat cea din fabrica, si pe aia o iau, sa mor eu.
                        daca ma tine 5 ani, desi a mea face 6 in iunie (daca mai apuca ) o iau ORICAT ar costa.
                        Daca esti interesat iti pot da un distribuitor ce iti poate procura modelul Rombat -Calciu ce in mod normal este destinat pentru linia de la Pitesti. cel mai simplu disting vizual un Rombat Calciu al echiparii din fabrica dupa dopurile celor 6 celule ale bateriei, acestea au forma spiralata in cap, nu + drept, gen cap de surub. Interesant este ca acestea desi au un EN de 540A, pe tester unele bucati incarcate la 97% sau mai mult au o sarcina de mai bine de 600A.

                        Comment


                        • Pe mine Rombatul de fabrica la benzinarul din 2006 m-a tinut un an si trei luni,un coleg la munca un an,fara bataie de joc(pornit cu consumatori,uitat faruri aprinse,basi,dvd etc.)si mers cu masina zilnic,Am luat o Caranda Maxima de 65/600 care in vara a trecut de 6 ani si functioneaza in continuare fara greturi tot pe un benzinar cu toate ca in vara timp de o luna a facut serviciu pe un Vito motor 2,2,deci si astea din comert daca ai noroc si nu iti bati joc de ele duc chiar mai bine decat cele din echipare,pe actualul benzinar am pus premier de 65A deoarece bateria de echipare era de 40A si mi se parea mica la iarna,vedem cat tine si asta.
                          Last edited by portocala611; 1 December 2014, 01:04.

                          Comment


                          • Originally posted by Ampt View Post
                            Să răsfoieşti topic-ul, o să găseşti o sumedenie de informaţii interesante despre baterii, mărci, preţuri, date de fabricaţie, stoc la raft, etc.
                            in cele din urma am ales o Varta Silver D15 de 63Ah cu 610A la 300lei (montaj si test inclus). aruncand un ochi inainte sa o cumpar am vazut ca a fost fabricata in in urma cu aproximativ 2 luni (ce s-a dovedit si pe tester, aceasta avand o incarcare de 93%), insa ce am remarcat este codul EAN care are prefixul de Germania...(codul de bare este in functie de tara unde s-a produs produsul sau unde este firma inregistrata? )

                            *multumesc tuturor celor care au raspuns.

                            Comment


                            • Originally posted by valyr89 View Post
                              ...modelul Rombat -Calciu ce in mod normal este destinat pentru linia de la Pitesti. Interesant este ca acestea desi au un EN de 540A, pe tester unele bucati incarcate la 97% sau mai mult au o sarcina de mai bine de 600A.
                              Oare de ce?
                              @valyr89: Să ai baftă cu noua achiziţie (Varta Silver D15 de 63Ah cu 610A) şi să te ţină cât mai mult posibil!

                              La Mulţi Ani România!

                              Comment


                              • Originally posted by valyr89 View Post
                                in cele din urma am ales o Varta Silver D15 de 63Ah cu 610A la 300lei (montaj si test inclus). .
                                de unde ai luat silver la banii astia ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google