Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by sorin1983 View Post
    cyclon nu este fara intretinere plus ca e cea mai slaba de la rombat.
    E fara intretinere; doar bateriile de capacitati mari (>100Ah), in special pentru autocamioane, tractoare, de tipul Pilot, Terra fac exceptie.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Nu ma incanta sa fie fara intretinere, ma mai chinui eu sa scot capacelele alea smechere. Mai bine cu intretinere, ca nu ma doare mana sa daug niste apa distilata odata pe an.
      Dar, daca asa e trendul...o sa cumpar numai Caranda, ca aia au cu intretinere.

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Mai bine cu intretinere, ca nu ma doare mana sa daug niste apa distilata odata pe an.
        Sunt întru totul de aceeaşi părere.

        Comment


        • Ar trebui sa stiti faptul ca bateriile cu intretinere sunt, din punct de vedere calitativ, mai modeste. In acest sens consumul de apa e unul ridicat si nu pot asigura pe toata perioada de viata performantele initiale, din cauza materialului din care sunt confectionate placile elementilor.
          De asemeni ar trebui sa stiti ca atunci cand completati cu apa, bateria trebuie sa se afle la o anumita temperatura (iarna e cel mai neindicat anotimp) si neaparat dupa aceea reincarcare pentru omogenizarea amestecului. In fine, nu stiu daca chiar ca doriti cu adevarat o baterie cu intretinere; o grija in plus.
          Vechea baterie m-a tinut 5 ani, timp in care am uitat de ea. Voi ce preferati cu adevarat?
          Last edited by IancuMIC; 4 December 2014, 14:39.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • multumesc mult.

            Originally posted by ionescu liviu View Post
            Pe mine mă interesează codurile de la Rombat, pt ca nu o sa iau niciodata alte marci mai scumpe care tin tot cat un Rombat.
            sincer ma indoiesc ca un rombat calciu tine cat o varta silver, care amvazut ca e cu argint, nu ca asa ar fi numele ) dar amvazut pe site-ul lor.
            iar despre premieruri am vazut pe aici ca ar avea probleme.

            Comment


            • Daca costa cu 30% mai mult, nu o sa si tina cu 30% mai mult.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                Ar trebui sa stiti faptul ca bateriile cu intretinere sunt, din punct de vedere calitativ, mai modeste. In acest sens consumul de apa e unul ridicat si nu pot asigura pe toata perioada de viata performantele initiale, din cauza materialului din care sunt confectionate placile elementilor.
                De asemeni ar trebui sa stiti ca atunci cand completati cu apa, bateria trebuie sa se afle la o anumita temperatura (iarna e cel mai neindicat anotimp) si neaparat dupa aceea reincarcare pentru omogenizarea amestecului. In fine, nu stiu daca chiar ca doriti cu adevarat o baterie cu intretinere; o grija in plus.
                Vechea baterie m-a tinut 5 ani, timp in care am uitat de ea. Voi ce preferati cu adevarat?
                La 4 ani de la achizitia unei Caranda am verificat nivelul lichidului. N-a fost nevoie sa completez. Slaba calitativ, modesta, de unde atatea chestii preconcepute ... daca scrie Premier e de ajuns un cuvant ca sa fie superioara?
                Premierul asta are aceeasi tehnologie ca si Calciu, tot gratare de Pb Ca, te pomenesti ca au grosime dubla. Pana la urma ai desfacut cate una din fiecare si ai vazut ce difera?
                Vrei ceva aparte, cumperi o baterie cu gel, costa cat costa dar ca sa vada lumea ce ai, stai cu capota ridicata in parcare, sa fie vizibila.
                Cand dai 50 de lei mai mult pe un Premier nu poti sa afirmi ca ai ceva net superior pe masina fata de una bucata Calciu standard.
                Last edited by mr.K; 4 December 2014, 16:00.

                Comment


                • Curentul de pornire e superior, deci puntile intre elementi sunt mai subtsantiale (rezistenta interna mai mica). ca idee asa.
                  gel cumperi daca ai avion sau motor, chestii care se inclina in functionare.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Curentul de pornire e superior
                    Ceva gen, dublu, triplu? Macar plasticul are culori diferite, marketingul asta e o mare descoperire, te face sa te simti special daca iti cumperi varful de gama.
                    Gel cumperi si daca ai bani si masina care sa te tina macar 10ani.
                    Last edited by mr.K; 4 December 2014, 16:11.

                    Comment


                    • Originally posted by IancuMIC View Post
                      Ar trebui sa stiti faptul ca bateriile cu intretinere sunt, din punct de vedere calitativ, mai modeste. In acest sens consumul de apa e unul ridicat si nu pot asigura pe toata perioada de viata performantele initiale, din cauza materialului din care sunt confectionate placile elementilor.
                      De asemeni ar trebui sa stiti ca atunci cand completati cu apa, bateria trebuie sa se afle la o anumita temperatura (iarna e cel mai neindicat anotimp) si neaparat dupa aceea reincarcare pentru omogenizarea amestecului. In fine, nu stiu daca chiar ca doriti cu adevarat o baterie cu intretinere; o grija in plus.
                      Vechea baterie m-a tinut 5 ani, timp in care am uitat de ea. Voi ce preferati cu adevarat?
                      toate bateriile pe baza de pb acid CONSUMA apa din electrolit, acum exista mitul de baterie capsulata unde e fara intretinere si fara dopuri vezi varta bosch sau baterie fara intretinere dar ARE dopuri vezi rombatul calciu din echiparea de origine pe care scrie fara intretinere si are dopuri care permit intretinerea.
                      Ideea de fara intretinere e ca sa nu iti bagi tu nasul in ea, adica se intretine de personal specializat din service.

                      Asa ca din punctul meu de vedere e mai bine sa aiba dopuri.
                      Ca sa vin cu un exemplu care infirma teorie dvs . varta black, bosch s3=rombat calciu ambele sunt aceiasi tehnologie pb ca, ambele sunt fara intretinere dar rombatul are dopuri. Prin faptul ca are dopuri nu e cu nmc mai slaba ...
                      Last edited by Drogas; 4 December 2014, 17:30.

                      Comment


                      • Dopurile alea sunt ca sa o umple in fabrica, e mai nasol sa sudezi un capac cu ultrasunete cand ai electrolit deja in baterie care da hidrogen in reactia chimica.
                        Doar pentru ca sunt acolo nu insemna ca in 5 ani o sa si ai nevoie sa pui apa in ea.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • astazi am vazut incarcatoarele astea in kaufland...
                          stie cineva, ceva, despre ele ? poti sa comuti incarcarea de la 12 la 6v?
                          Attached Files
                          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                          Comment


                          • Originally posted by Drogas View Post
                            toate bateriile pe baza de pb acid CONSUMA apa din electrolit, acum exista mitul de baterie capsulata unde e fara intretinere si fara dopuri vezi varta bosch sau baterie fara intretinere dar ARE dopuri vezi rombatul calciu din echiparea de origine pe care scrie fara intretinere si are dopuri care permit intretinerea.
                            Ideea de fara intretinere e ca sa nu iti bagi tu nasul in ea, adica se intretine de personal specializat din service.

                            Asa ca din punctul meu de vedere e mai bine sa aiba dopuri.
                            Ca sa vin cu un exemplu care infirma teorie dvs . varta black, bosch s3=rombat calciu ambele sunt aceiasi tehnologie pb ca, ambele sunt fara intretinere dar rombatul are dopuri. Prin faptul ca are dopuri nu e cu nmc mai slaba ...
                            Am spus de zeci de ori; in conditii NORMALE de exploatare, nu e nevoie sa efectuati intretinerea bateriilor FARA INTRETINERE. Pana acum n-am intalnit cazuri de consum masiv de apa si dupa completare bateria sa-si recapete capacitatea initiala; in general in astfel de cazuri au fost inregistrate defecte de fabricatie si "deces" prematur al bateriei. Acum sa spun ce inseamna conditii normale;
                            -incarcare in parametri
                            -evitarea suprasolicitarii acesteia (porniri greoaie si repetate fara ca bateria sa fie reincarcata)
                            -pastrarea bateriei incarcate
                            -evitarea incalzirii directe pe termen lung(razele soarelui sau alte surse de caldura).
                            Consumul de apa e unul redus (si asta am spus-o de cateva ori), proportional cu durata de viata a bateriei, iar cativa mililitri pe care ii adugati spre sfarsitul vietii acesteia, oricum nu ajuta la nimic.
                            Cred ca d.ta faci confuzie intre bateriile fara intretinere in constructie deschisa si cele capsulate; vezi Rombat Premier.
                            Pana la urma tot n-am inteles ce teorie am emis eu de te-ai grabit sa o demontezi; vorbeam despre ceea ce implica o baterie cu intretinere, precum si disconfortul de a stii ca periodic trebuie sa verifici si sa completezi nivelul.
                            In service-urile pentru baterii, acele dopuri te ajuta doar sa afli nivelul de incarcare pe fiecare element si implicit care din ele e "cazut", pentru ca testerul nu-ti poate spune acest lucru.
                            Last edited by IancuMIC; 4 December 2014, 19:40.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • popavlm cat costa incarcatorul asta? Ce curent debiteaza?

                              Originally posted by IancuMIC View Post
                              .........Cred ca d.ta faci confuzie intre bateriile fara intretinere in constructie deschisa si cele capsulate; vezi Rombat Premier.
                              Sper sa nu supar........cum se desfac dopurile la Premier? Sunt cu filet sau sunt clipsate?

                              Comment


                              • Nu are dopuri; este etansa.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google