Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ma refeream ca durata a garantiei masinii, sa mai scriu de 8 ori? S-au schimbat baterii la 2 ani si 9 luni, deci spre sfarsitul garantiei masinii. Acum putem incheia subiectul?
    -15 grade, baterie motrio de 1 an , demaraj no problem. Si nepornita de duminica, ca vad ca se poarta sa te lmauzi ca a trecut gerul peste ea.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • -22 de grade, Caranda 62Ah de 5 ani, pornit fara probleme.
      -22 grade, Varta Blue 74Ah de 1 an pe 2.0 diesel, pornit fara probleme.

      Comment


      • Originally posted by einstein1984 View Post
        -15 grade, baterie motrio de 1 an , demaraj no problem. Si nepornita de duminica, ca vad ca se poarta sa te lmauzi ca a trecut gerul peste ea.
        La o baterie aşa de "proaspătă", ce te-ai fi aşteptat, să nu pornească?
        Plus că ai motorizare şi pe benzină...

        Comment


        • Nu ma asteptam la nimic altceva, dar cum se lauda si colegu cu baterie de 92 Ah ca a pornit "dupa o noapte in frig" ma laud si eu,.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Dintre o Caranda Fortza si una Maxima pentru 1.4, ambele de 65Ah, care este mai buna? Care sunt diferentele?

            Comment


            • Cel cu bateria de de 92ah sunt eu domnu' einstein multumesc de reclamă

              Comment


              • Acum va intreb ce pot cumpara sa ma tina macar pe jumatate??
                Ce sa fie aftermarket?

                Comment


                • [
                  Originally posted by CataLiNNN View Post
                  Dintre o Caranda Fortza si una Maxima pentru 1.4, ambele de 65Ah, care este mai buna? Care sunt diferentele?
                  Teoretic, mai buna este fortza.......


                  Fortza

                  Avantaje tehnico-functionale

                  Tehnologie „PbCa Expanded –metal” asigură o pierdere foarte redusă de apă, sub 1g/AH și garantează functionarea fără intretinere pe toată durata de viată in conditii normale de exploatare 
                  Se pot depozita fără reincarcare o perioadă de minim 6 luni (conditii de depozitare normale) 
                  Datorită caracteristicilor tipo-dimensionale si parametrilor excelenti, acoperă toată gama de necesităti pentru autoturisme 
                  Designul grătarelor favorizează performante de exceptie care conduc la o durată de viată foarte mare
                  Putere de demaraj (la -18°C) superioară cu pană la 30% fată de cele cu intretinere redusă datorită reproiectarii plăcilor și creșterii numărului acestora 
                  Durata de viată este de 4 - 5 ani



                  Maxima

                  Avantaje tehnico-functionale

                  Tehnologie „PbCa Expanded –metal” asigură o pierdere foarte redusă de apă, sub 1g/AH și garantează functionarea fără intretinere pe toată durata de viată in conditii normale de exploatare 
                  Datorită caracteristicilor tipo-dimensionale si parametrilor excelenti, acoperă toată gama de necesităti pentru autoturisme 
                  FIABILITATE si SECURITATE. Bateriile MAXIMA sunt catalogate SPC (Safety Power Check) si au capac sigilat. Sistemul de centralizare al gazelor este optimizat pentru a permite condensarea particulelor de acid care revin in baterie. Prezenta valvei de siguranta in interiorul capacului elimina riscul provocat de scantei sau flacari.
                  Last edited by autom; 8 January 2015, 23:24. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Originally posted by danutpatrut View Post
                    Acum va intreb ce pot cumpara sa ma tina macar pe jumatate??
                    Ce sa fie aftermarket?
                    eu as merge pe astea


                    Comment


                    • Originally posted by autom View Post
                      [


                      Teoretic, mai buna este fortza.......


                      Fortza

                      Avantaje tehnico-functionale

                      Tehnologie „PbCa Expanded –metal” asigură o pierdere foarte redusă de apă, sub 1g/AH și garantează functionarea fără intretinere pe toată durata de viată in conditii normale de exploatare 
                      Se pot depozita fără reincarcare o perioadă de minim 6 luni (conditii de depozitare normale) 
                      Datorită caracteristicilor tipo-dimensionale si parametrilor excelenti, acoperă toată gama de necesităti pentru autoturisme 
                      Designul grătarelor favorizează performante de exceptie care conduc la o durată de viată foarte mare
                      Putere de demaraj (la -18°C) superioară cu pană la 30% fată de cele cu intretinere redusă datorită reproiectarii plăcilor și creșterii numărului acestora 
                      Durata de viată este de 4 - 5 ani



                      Maxima

                      Avantaje tehnico-functionale

                      Tehnologie „PbCa Expanded –metal” asigură o pierdere foarte redusă de apă, sub 1g/AH și garantează functionarea fără intretinere pe toată durata de viată in conditii normale de exploatare 
                      Datorită caracteristicilor tipo-dimensionale si parametrilor excelenti, acoperă toată gama de necesităti pentru autoturisme 
                      FIABILITATE si SECURITATE. Bateriile MAXIMA sunt catalogate SPC (Safety Power Check) si au capac sigilat. Sistemul de centralizare al gazelor este optimizat pentru a permite condensarea particulelor de acid care revin in baterie. Prezenta valvei de siguranta in interiorul capacului elimina riscul provocat de scantei sau flacari.
                      Pe site-ul lor si la Maxima apare "putere de demaraj (la –18 °C) mai mare cu 30%".
                      Diferenta de pret fiind insignifianta, cred ca nici acumulatorii nu sunt prea diferiti.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Am avut eu fortza si am fost multumit, a tinut 4 ani si vreo 2 saptamani. La 250 lei cat am dat pe ea, am fost multumit ca m-a tinut atat. Bafta!

                        Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

                        Comment


                        • Caranda Durabila, de 4 ani si 7 luni porneste impecabil, nu vad de ce sa achizitionezi o varianta mai scumpa tot Caranda pentru o biata motorişcă 1.4.

                          Comment


                          • De dimineata...Motor 1.6 16V 2008...Pornire la -12,5 grade. Minima inregistrata - 14,9 grade.
                            Nu am mai pornit masina de Miercuri de pe la ora 12 30.
                            Ulei Castrol Edge 5W-40

                            Bateria ...Rombat Premier... de 75 amperi cu 750 curent de pornire.

                            Comment


                            • Originally posted by Ampt View Post
                              Pentru că tot s-a mai discutat despre calitatea bateriilor de primă echipare, citiţi o postare de pe un alt forum auto, de la un coleg chiar din Bistriţa:

                              "Nu recomandam nicidecum baterie mai scumpa ca Premier, la banii aia sunt alternative dpdv calitativ, mai bune. In ultimii ani, se poate vedea ca au scăzut standardele de calitate in detrimentul vânzărilor. Asta s-a întâmplat de când i-au preluat africanii.
                              Nu vorbesc din auzite, fiindca mi-s la mine in ogradă. Mențin standardele de calitate pentru cele de primă dotare a automobilului.
                              "

                              P.S Fiecare înţelege ce vrea!
                              Originally posted by guido View Post
                              Afirmatii de genul asta trebuie sustinute de dovezi extrem de concludente. "Se poate vedea" nu este o cuantificare a calitatii. La fel si aia cu "nu vorbesc din auzite" si care este echivalenta cu "crede-ma pe cuvant, ca stiu ce spun", ca ultim argument.
                              Când am scris mai demult despre unele probleme la bateriile Rombat auzite "pe surse" (că tot este la modă expresia), mi s-a reproşat că nu aduc dovezi concludente.

                              Comment


                              • Eu la motorul meu de 1.2 pot pune un acumulator de 70 Ah , Curent pornire: 720 A(EN) ?

                                A mai pus cineva pe acest motor baterie de 70 Ah ?
                                Last edited by prometheus; 9 January 2015, 23:49.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google