Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • raspund ca nespecialist dar am citit multe din posturile anterioare:
    fara a generaliza, cred ca conteaza si pretul (caliatea) bateriei
    evident ca una low (black) de 200 lei nu tine ca una middle (blue) de 300 lei si nici ca una mai scumpa de categorie premium (silver)
    cineva mai de sus a afirmat in gluma si ii dau dreptate ca bateria tine atatia ani cat are prima cifra din pretul de achizitie
    eu la amandoua masinile am baterii de peste 4 respectiv 5 ani si deocamdata pornesc la prima cheie
    o zi buna, agp

    Comment


    • cineva mai de sus a afirmat in gluma si ii dau dreptate ca bateria tine atatia ani cat are prima cifra din pretul de achizitie
      eu la amandoua masinile am baterii de peste 4 respectiv 5 ani si deocamdata pornesc la prima cheie
      Si ai dat >400, respectiv >500 de lei pe ele?
      La mine bateria avea un pret de incepea cu 2 ca era weekend, daca era in timpul saptamanii incepea cu 1, ceva gen 190 de lei. Are aproape 5 ani, sa merg sa le mai dau alora inca 300 de lei?

      evident ca una low (black) de 200 lei nu tine ca una middle (blue) de 300 lei si nici ca una mai scumpa de categorie premium (silver)
      Sau tine. O baterie tine si functie si de cum e folosita, degeaba cumper Varta Silver si pornesti masina de 2 ori pe luna ca sa mergi la supermarket. O sa tina mai putin decat un Black de pe o masina ce porneste zilnic.

      Comment


      • Originally posted by Stefandof View Post
        Bateria din fabrică rezistă cel mai mult , după aceea nu mai tin mai mult de 3 ani
        eu am 2 cazuri un rombat cyclon 66Ah in februarie face 8 ani si un premier de 60 Ah la vara face 5 ani.

        Comment


        • Bateria din fabrică rezistă cel mai mult , după aceea nu mai tin mai mult de 3 ani
          A 2-a baterie mai are putin si o egaleaza pe prima, cea de fabrica, ca vechime. Si nu e vreo Varta Silver... Gold, Platinum, Diamond si alte chestii bengoase de marketing ce se vor inventa cand se plictiseste lumea de denumirea argintata, e una normala. Trebuia s-o arunc de acum 2 ani, conform axiomei tale?
          Nu mai emiteti enunturi cu pretentii de axiome ce sunt demontate demult de realitate.
          Last edited by mr.K; 29 January 2015, 12:23.

          Comment


          • Originally posted by Ampt View Post
            Nici bateriile OEM nu mai sunt ce-au fost odată..., bine că totuşi s-a schimbat pe garanţie.


            1. "Am intrat si eu in club.

            Azi dimineata, dupa o saptamana in care n-am folosit masina (fusei plecat), n-a mai vrut in ruptul capului sa plece. Simptome clasice de baterie descarcata (cel putin).
            Cand pun contactul se aprind toate ledurile din bord, se aude un semnal sonor anemic si nu vrea sa invarta electromotorul.
            Sunat la baietii de la dealer-ul de unde am luat masina, acu un an si doua luni, si intrebat care e procedura. Ei foarte amabili imi spun sa aduc masina pe platforma la ei."


            2. "Nasol daca si la ph2 incep deja sa pice baterii... Al tau e benzinar, zic ca cel de 60 e arhisuficient. Sa ne tii la curent. Bafta!"

            3. "M-au sunat de la service. Au inlocuit bateria pe garantie. Nu mi-au zis ce-a avut dar o sa intreb diseara, cand iau masina."
            Omul a avut un consumator permanent care i-a descarcat bateria. Mai sunt si altii cu probleme caruia i-a inlocuit bateria pe garantie, de exemplu Crs_sandel.

            Comment


            • Dacă nu aveau OTS pe subiectul acesta, nu-i schimba nimeni bateria, cu sau fără consumator permanent.

              Comment


              • Originally posted by mr.K View Post
                A, e una normala.
                ce inseamna una normala ? rombat calciu, varta black...
                sau vorbim de s4 ?

                Comment


                • Caranda Durabila.

                  Comment


                  • salut.ce baterie imi recomandati pt loganul meu 1,5 dci 85 cp an 2008?multumesc
                    http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                    Comment


                    • Este buna asta pentru un Logan 1.4?

                      Comment


                      • E buna sigur.

                        Dar nu m-as complica sa iau de pe net baterie.

                        Comment


                        • Multumesc!
                          La mine in oras e vreo 220 plus benzina mea pana acolo...asa astia ti-o aduc la usa.
                          Actuala Rombat factory a cedat a doua oara dupa 5 zile de stat nepornita, iar acum mai sa nu se incarce deloc.
                          Are 4.5 ani bateria.

                          Comment


                          • Originally posted by FLR View Post
                            salut.ce baterie imi recomandati pt loganul meu 1,5 dci 85 cp an 2008?multumesc
                            Orice baterie cat de cat rasarita de minim 70Ah.

                            Nu va complicati cu Varta Black. Este cea mai proasta din serie, iar anul asta parca si-au dat adevarata masura a talentului. Stiu doua magazine din oras de la mine care au renuntat la a mai aduce exact modelul asta. Cautati si altceva in afara de varta/bosch, de exemplu moll, exide, etc. Putin dai,putin primesti.... Ganditi-va ca bateriile astea au un pret la care se adauga transport, depozitare, adaos de magazin si cate si mai cate taxe. Daca stai s-o iei asa, s-ar putea sa iesi mai ieftin cu un Rombat Premier romanesc.

                            De exemplu, pe saitul de care ati pomenit, un Exide asemanator, este cu aproape 100 de lei mai scump. Iar un premier este cu 60 de lei mai scump. Oare de unde or aparea diferentele astea ? Doar din lantul de distributie ? Sunt curios cat o costa varta cand se va produce la noi in tara ...

                            Comment


                            • parerea mea e ca varta nu mai e ce a fost odata... ma refer la toate bateriile...

                              Comment


                              • Nu stiu daca mai este sau nu ce era odata, dar vanzatorii spuneau ca incepe sa le vina scadenta cam repede. De multe din ele scapa, ele crapand imediat dupa garantie, dar au avut si multe probleme cu clienti carora trebuia sa le dea banii sau alta baterie inapoi. Si au ajuns la concluzia ca mai bine dai omului banii inapoi, decat alta baterie de acelasi tip. Macar dau impresia de oameni cinstiti, iar omul cumpara alta marca. Dealerul varta ii si returneaza banii foarte tarziu. Cu varta black preferau sa-si ia "defecte asumate".

                                Mai mult decat atat, de ce sa ne orientam strict pe doua trei marci, cand oferta este atat de variata ? Ce facem ? Ii ajutam sa aiba monopol, doar pentru ca n-am auzit noi de altele ?
                                Last edited by guido; 1 February 2015, 16:52. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google