maine rombatul meu face 10 ani, utilizare normala, benzinar, tinuta in garaj, ma astept sa ma lase, de aceea sunt cu cablurile in portbagaj!
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
@jenu
nu cred ca va incerca cineva sa te convinga. de ce si-ar bate capul ?!
la cate i-ai facut, trebuia sa tina si mai mult, daca a mea prinde 6 ani, iar ultimele doua ierni a stat in parcare, si era pornita la 2-4 zile cate 30 min. anul asta ce n-au mai fost troiene si circul cu ea fara sa ma tem ca nu mai prind loc de parcare.Last edited by B997NDL; 3 February 2015, 13:24.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postanul asta ce n-au mai fost troiene...
@jenu, ia legatura cu astia de la rombat, pe bune, le-ai putea face cea mai buna reclama, ia vezi poate iese ceva...macar de-o noua baterie moka.
Comment
-
8 ani
In februarie 2015 masina implineste 8 ani (primul propietar) cu bateria originala de 40 Ah. 1.4MPI Ambiance 27 000 Km (fara radio, alarma, telecomanda la inchiderea centralizata) O singura data s-a descarcat si a primit curent de la redresor.
Comment
-
Si pe mine ma tin mult bateriile si n-am garaj , berlina 6 ani apoi am dat-o la remat cu baterie buna veche de vre-o 3 ... logan 6 ani cu aia originala ,care a murit subit acum un an jumate . Apropo , am preferat sa cumpar o noname in loc de Varta pe chestia ca noname-ul avea in magazin tensiune in gol de 12.8v in timp ce varta avea doar 12.5 . Bineinteles functioneaza perfect dupa 1.5 ani voltajul cade la doar 11.7 sub demaror .
Ingredientul principal - nu le descarcati sub 80% never ever ever + putini km deci putine vibratii .
Comment
-
Ce parere aveti despre jucara asta? A incercat cineva?
PS: pe google se gaseste si mai ieftina..
Comment
-
acel incarcatorsolar, iti va incarca bateria, doar ca bateria de la telefonul mobil, dar si la aia va avea ceva pretentii: soare canicular, ora 12-16 pe timp de vara, orientat perpendicular spre soare, d-astea..Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Comment
-
Descriere
Se foloseste cu usurinta la priza de 12 V.
Motorul va porni la cheie.
Se incarca chiar si cand este innorat.
Incarcarea este indicata de lumina intermitenta a ledului.
Daca nu folositi masina in mod curent, in timp, bateria se descarca pana la punctul la care motorul nu va mai porni.
Pentru a preveni aceasta situatie, pur si simplu conectati incarcatorul solar pentru baterie, la priza de bricheta de 12 V si lasati-l pe bord sau acolo unde poate sa absoarba lumina in mod direct.
Celulele solare va vor incarca automat bateria chiar si in zilele innorate si mohorate.
Panoul solar este realizat din celule amorfe de inalta eficienta incorporate in materialul transparent din acetat de vinil din spatele sticlei tratate.
Dispozitivul este rezistent la apa, zgarieturi si raze UV.
Pretul reprezinta jumatate din cel al unui acumulator mai rasarit, de 50-60Ah; nu m-as complica cu asa ceva.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Incarcatorul respectiv e ok pt a compensa cel putin pe timp de vara curentul consumat de alarma .Am avut unul , debiteaza cam 200ma in soare putenic (asta inseamna cam 1.5 luni pt a face plinul unui 60Ah golit) .Deci e pt mentinere - nu incarcare si din pacate eu n-am curajul sa las nici macar un fes in masina de frica hotilor deci l-am folosit pt alta aplicatie
Comment
Comment