If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am fost zilele trecute pe la Munax (poate baietii din Timisoara-Arad) au auzit de ei si aveau ceva baterii Ister (cred ca unguresti) la super preturi
adica daca un Rombat , Varta sau Bosch costau 450 lei , Ister era 270 lei
acum pretul depindea de puterea bateriei , eu cautam ceva la 90-100 Ah
Bre, vezi ca asa-zisele baterii unguresti nu-s ca paprikasu' sau gulasu'...sa nu te-ntepi cu ele.
La 90-100Ah, cat cauti tu, in jur de 400lei e un pret mai mutl decat corect.
dar n-o sa-ti incapa. va trebui sa tai tabla aia protectoare.
un prieten si-a pus una de 90 primita cadou de pe alta masina (un Q7)
si a trebuit sa taie tabla, fiindca nu incapea.
am fost zilele trecute pe la Munax (poate baietii din Timisoara-Arad) au auzit de ei si aveau ceva baterii Ister (cred ca unguresti) la super preturi
adica daca un Rombat , Varta sau Bosch costau 450 lei , Ister era 270 lei
acum pretul depindea de puterea bateriei , eu cautam ceva la 90-100 Ah
Sigur nu te-ai uitat unde trebuie, adica preturile sunt similare cu Rombat.
Ister e sub licenta (cred ca Rombat, nu bag mana-n foc).
astea sunt Octavian , garantie 2 ani ziceau baietii si nu e nevoie de bateria veche )
nu e vorba de logan .... eu ma uitam pt cealalta .. un ford transit motor 2,4 l
oricum nu m-am legat la cap cu ele , cand ma lasa de tot bateria de pe ford o sa aleg un Rombat
O baterie "eroina", descarcata pana la 2-3V de n ori, inca functioneaza, dupa 3 ani de abuzuri. Nu este a mea, dar eu am avut mai mereu sarcina s-o resuscitez pe redresor. Se observa calitatea constructiei, mai ales la doapele acelea, mult mai bine gandite ca la Rombat, cu garnitura de cauciuc:
Am desfacut-o aku juma d an..Si nu mai avea deloc apa distilata..Degeaba bagi..Mai bine cumperi alta baterie..
Intr-un acumulator se afla o solutie de acid sulfuric ( amestec de acid plus apa distilata) si NU apa distilata pura.
Da, lichidul (apa distilata) se poate evapora (din cauza unei proaste functionari, supraincarcari a acumulatorului; sunt multe cauze) si se completeaza tot cu APA distilata.
Daca ac. nu-si revine inseamna ca operatia (completare cu apa) a fost tarzie. In acest caz placile se scurtcircuiteaza (depuneri de oxid de plumb pe fundul vasului) si nu mai este nimic de facut.
. Bineinteles functioneaza perfect dupa 1.5 ani voltajul cade la doar 11.7 sub demaror .
Ingredientul principal - nu le descarcati sub 80% never ever ever + putini km deci putine vibratii .
"...voltajul cade la doar 11.7 sub demaror.." --> cum ai constatat asta?
"...sub 80...%" =?
Fii, te rog, mai exact!
"vibratii"=?
NU este defel o parsivenie! Este o problema tehnica, limita tehnologica reala. Se intampla oriunde, oricand.
Pentru eroare (toleranta, clasa de precizie) tehnica exista o intreaga teorie, sunt scrise carti.
... bateriile cu intretinere sunt, ...mai modeste. .. o grija in plus.... Voi ce preferati cu adevarat?
Eu prefer o baterie care sa ma tina n (n=3..4..5..6..) ani!
Toate marcile acorda 2 ani( cu mai multi ani in urma aveau 3 ani). Asa ca nu vad care ar fi deosebirea intre diferite tipuri decat una statistica si/sau de bafta.
Am cumparator un acumulator Rombat in urma cu 1 an ai 10 luni. In urma cu cca 6 luni am fost la reprezentanta si am reclamat ca ac. nu mai porneste motorul. Aici a fost incarcat si m-a tinut pana in noiembrie. De atunci l-am mai incarcat la redresor de 3 ori. De fiecare data concentratia (densitatea) electrolitului nu a urcat mai mult de 1,21. Dupa cunostinta mea un acumulator isi poate revine doar daca densitatea poate atinge (la incarcare) valoarea de 1,28.
Am doua intrebari:
- ce sanse am sa obtin o nou acumulator?
- in cazul in care voi cumpara un acumulator nou: care este valoarea tensiunii pe care trebuie sa o aiba un acumulator bun?
Multume
Last edited by bigzander; 22 February 2015, 23:21.
Reason: Automerged Doublepost
adica nu conteaza daca e s3, s4 sau s5 ?! mai las-o in gara de nord.
inseamna ca nu conteaza nici daca ligheanul e ambiance sau laureate.
"toate e la fel", nu ?
Conteaza doar daca cineva iti garanteaza ca cele superioare rezista mai mult ca cele inferioare ca gama, proportional cu pretul.
Altfel, e vax albina, nici macar nu e la vedere bateria sub capota, ca se te dai mare cu ea.
daca iei un vin varsat la 5 lei/litru si unul de vinoteca, ai nevoie de garantie ca ala de vinoteca e mai bun ?
daca era asa, cum ati aflat voi ca bateriile "e la fel", afla intreaga lume si nu mai dadea nimeni banii pe baterii de top.
Eu nu gust din baterie, ce bagi vinul in discutie?
Pe logica ta, un vin de 1000 de euro sticla poate nu-ti place mai mult decat unul de 10 euro, chestie de gusturi.
Poate unii spun ca de 1000 de euro iti cumperi 100 de sticle de 10 euro.
cum ati aflat voi ca bateriile "e la fel"
Nu "e la fel" bre, au preturi diferite.
Doar ca alea ieftinache se incapataneaza sa tina si ele 5-6-7 ani, a dreaqului cioarse de baterii.
Si zi, n-ar fi buna o capota motor transparenta sa vada lumea ce Varta Silver ai?
nu e vorba de vazut, dar calitatea costa, e stiuta asta. alte materiale, alte tenologii... etc si o baterie ce calitate tine mai mult decat un calciu.
ne facem ca nu intelegem. varta chiar foloseste argint la baterii, neavand neaparat legatura cu numele.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment