Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cand vreodata ?! vorbim de aftermarket, nu visati la cele de prima echipare
    Caranda Durabila mea, o cioarsa in comparatie de pret cu Varta Silver, are 5 ani.
    Aia de prima echipare a tinut tot 5 ani, Caranda e luata de pe raftului unei benzinarii MOL, habar nu am cat era de "proaspata" , era duminca dupa amiaza iar eu era cu masina departe de casa cand a picat bateria de prima echipare.
    Am luat ce am gasit, ca altfel impingeam si eu nist ebani in plus pe o Varta Silver, care tinea/nu tinea macar atat.
    Deocamdata Caranda aia nu da semne de oboseala, nici la -15 grade.
    In 5 ani n-a stat pe redresor nici 2 secunde. N-a avut nevoie de completare apa distila.
    Deh, modesta rau ca e fara intretinere, dar se incapataneaza sa functioneze ca una fara intretinere.

    Bah, macar niste etichete faine de aveai bateriile alea S5, asa cum au hainele de firma. Agatai eticheta la oglinda, sa se sesizeze lumea ca nu ai orice baterie, ci una smechera.


    Cand o sa am motor de 3.0 diesel, o sa cumpar o baterie smechera.
    Last edited by mr.K; 23 February 2015, 13:56.

    Comment


    • Caranda sunt baterii bune, eu am avut la Dacia veche(1310) una care m-a tinut 7 ani.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Am luat ce am gasit, ca altfel impingeam si eu nist ebani in plus pe o Varta Silver, care tinea/nu tinea macar atat.
        daaa... sunt varza varta silver fata de caranda durabila. hai sa fim seriosi... ai avut tu noroc, dar eu n-as lua caranda nici in detrimentul rombatului, nu mai vorvesc de varta. basca ca ai 1,4 si probabil un numar minim de cosumatori. cat descara un 1,4 la pornire. mi se pare ca dci-ul, undeva la 500A.

        Comment


        • Originally posted by B997NDL View Post
          mi se pare ca dci-ul, undeva la 500A.
          Fii serios; nu suntem pe un topic de caterinca.
          Ai auzit despre dCi-uri, echipate cu baterii de 55Ah si 510A EN? Doar nu-ti inchipui ca se da totul pe o pornire?
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • NDlurile, daca sunt scumpe trebuie sa fie mai bune, nu-i asa?
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • si atunci cat ia ? eu stiam ca e undeva la 480 A.
              scrie in carte ?

              Originally posted by einstein1984 View Post
              NDlurile, daca sunt scumpe trebuie sa fie mai bune, nu-i asa?
              nu, s-au inventat unele pentru romani, la care cele mai ieftine sunt cele mai bune. te ia capul...
              Last edited by B997NDL; 23 February 2015, 18:10. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Am pus o intrebare si vad ca nimeni nu a vazut-o. Sunt nevoit sa revin.

                Am cumparator un acumulator Rombat in urma cu 1 an ai 10 luni. In urma cu cca 6 luni am fost la reprezentanta si am reclamat ca ac. nu mai porneste motorul. Aici a fost incarcat si m-a tinut pana in noiembrie. De atunci l-am mai incarcat la redresor de 3 ori. De fiecare data concentratia (densitatea) electrolitului nu a urcat mai mult de 1,21. Dupa cunostinta mea un acumulator isi poate revine doar daca densitatea poate atinge (la incarcare) valoarea de 1,28.
                Am doua intrebari:
                - ce sanse am sa obtin o nou acumulator?
                - in cazul in care voi cumpara un acumulator nou: care este valoarea tensiunii pe care trebuie sa o aiba un acumulator bun?

                Multumesc anticipat!

                Comment


                • Daca nu s-a scurs perioada de garantie, daca incarcarea masinii este in parametrii, atunci ai toate sansele sa obtii alta baterie.
                  Cumparati baterii din magazine de incredere si cereti test inainte de cumparare; un comerciant serios, care se respecta va dispune de acest aparat; reprezentantele firmelor producatoare au asa ceva in dotare.
                  Testul trebuie sa indice stare de sanatate SOH 100%, incarcare SOC 100%; altfel cautati alaturi.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Originally posted by B997NDL View Post
                    daaa... sunt varza varta silver fata de caranda durabila. hai sa fim seriosi... ai avut tu noroc, dar eu n-as lua caranda nici in detrimentul rombatului, nu mai vorvesc de varta. basca ca ai 1,4 si probabil un numar minim de cosumatori. cat descara un 1,4 la pornire. mi se pare ca dci-ul, undeva la 500A.
                    Noroc pe naiba, am mai avut Caranda si pe alta masina, fara probleme

                    Am zis eu undeva ca S5 e varza fata de Caranda?
                    Am spus doar ca daca tot costa dublu, tine dublu ?
                    Curentul de pornire necesar unui 1.5 dci e piatra de incercare pentru baterii, am auzit ca aia de la varta vor scoate o serie speciala pentru Logan 1.5 dci.
                    Pe bune, tu daca ai detine un camion, ai monta baterii cat are un avion. Ti-a facut belele la pornire, sau de unde teama asta de stai cu drobul de sare si o tii una si buna ca sa fie Varta cea mai cea.
                    Daca vrei sa dai banii pe ce e mai bun, ok. Dar mai bine raman si de o bere, pana la urma nu cu bateria ma deplasez, trebuie doar sa pornesc.

                    Am avut si Varta, am avut si Tudor, senzatia mea e ca marfa noua nu mai e ca acum 10 ani.
                    Deci fix pix, o sa cumpar intotdeauna bateria cea mai ieftina care indeplineste cerintele masinii, indiferent ce masina o sa am.

                    Comment


                    • nu mi-a facut belele, dar rombatul de prima echipare avea 600A curent de descarcare la rece. acum aceleasi, dacia 60Ah, vad ca au 510.
                      ideea e ca nu pot pune una de 40 Ah, iar diferenta dintre caranda si varta ca pret e mica. varta silver de 63 Ah e cam 300 de lei.

                      rombatul e 285

                      cred ca si o caranda e tot pe acolo.

                      Comment


                      • Ai aflat, pe Boeing 747 ce pun? Sau pe un A380?

                        Eu zic asa: ca sa faci o treaba pana la capat si sa nu stai cu drobul de sare ca termini curentul, cumperi o Varta Blue de 74Ah 680Ah. Cu aia dai si jumatate de ora la cheie si tot mai ai curent. E testat de un prieten, pana l-am intrebat de cand nu a schimbat bujiile incandescente, si a cazut pe ganduri.
                        Bujiile erau duse, afara erau -10 grade, am pornit-o cu un spray.
                        E vreo 320 de lei bateria vad, deci in aria ta de pret. Numai sa incapa sub capota dar cred ca intra, doar la lungime am dubii.
                        Ii dai o vopsea la spray argintie, daca te apasa culoarea.
                        Last edited by mr.K; 23 February 2015, 23:00.

                        Comment


                        • MCV-ul DCI luat la mana a doua are Caranda, asa l-am cumparat, nu stiu ce model e, e negra ) , nu stiu nici de cand o fi montata pe masina. Asta a fost a 3-a iarna de cand e la noi si a pornit fara probleme pe ger. Nu am pus niciodata redresorul pe ea. La cat o fi costat eu zic ca e ok.
                          http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                          Comment


                          • Pai eu zic sa o arunci daca are deja 3 ierni, ca dupa aia tine cat una d'aia de soi, S5.... S100. Si se duce de rapa marketingul.
                            Alea negre sunt din gama Durabila, paduchioase fata de nobilele Silver.

                            Comment


                            • Un prieten a avut pe Logan 1.6 un Rombat de 50 Ah de prima echipare ce l-a tinut undeva pana in 5 ani, dupa care a luat un Rombat cea mai panarama de 42 Ah(d-asta am avut eu pe primu' Logan si-a tinut 5 ani jumate), care invarte la -10 grade de rupe (are si-asta pest4e 4 ani).
                              M-am jurat ca nu pun altceva decat Rombat pe masina(am reprezentanta in oras de unde am mai luat si au preturi ok).
                              Apropo, ce parere aveti de bateria asta http://www.sorgeti.ro/plus/296-baterie-auto-so.html? O am provizoriu pe masina pentru niste teste(a facut figuri pe o alta masina, dar se pare ca la mine e ok).

                              Comment


                              • Deci vreun argument pentru varta silver,sa arate ca-si merita banii? ca durata de viata se pare ca nu prea depaseste o caramba sau un romblat.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google