Densitatea era aceiasi la toti elementii? Eu zic sa-i lasi bateria la incarcat, iar cand o ei, cere test sarcina baterie, adica ce ti-am explicat la postul 5103. Cel mai important parametru e starea de sanatate, SOH si rezistenta interna care creste spre 10mohmi, in cazul unei baterii cu probleme.
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Originally posted by IancuMIC View PostDensitatea era aceiasi la toti elementii? Eu zic sa-i lasi bateria la incarcat, iar cand o ei, cere test sarcina baterie, adica ce ti-am explicat la postul 5103. Cel mai important parametru e starea de sanatate, SOH si rezistenta interna care creste spre 10mohmi, in cazul unei baterii cu probleme.
M-am uitat pe site-ul de la ROMBAT si la instructiunile de exploatare a bateriilor. Acolo nu am gasit acesti parametri: "starea de sanatate SOH " si a rezistentei interne. Care este baza tehnica/legala a acestor parametri? Ma intereseaza pentru a avea argumente si fata de ANPC, in cazul in care ma voi adresa acesteia.
Multumesc.
Comment
-
Originally posted by bigzander View Post
"...voltajul cade la doar 11.7 sub demaror.." --> cum ai constatat asta?
"...sub 80...%" =?
Fii, te rog, mai exact!
"vibratii"=?
Pai am zis descarcate la 80%.
80% SOC ar insemna cam 12.5V OCV (indicatie care trebuie tratata doar informativ )
This website is for sale! bethandevans.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, bethandevans.com has it all. We hope you find what you are searching for!
Da , vibratiile din mers pot fi considerate suspectul nr 1 pt mortile subite ale bateriilor .
Comment
-
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
390 A la o baterie de 60Ah ?! prefer la orice ora o varta silver.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Post
Citatul este din link-ul de mai sus.
Intrebare: cum pot face, la un redresor dat, sa incarc bateria cu 10% din capacitate ei?
Comment
-
Redresorul e musai sa aiba asistenta la incarcare cu posibilitatea regarii incarcarii, altfel nu poti limita curentul. Exemplu; bateria de 60Ah-curent de reincarcare 6A.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Post390 A la o baterie de 60Ah ?! prefer la orice ora o varta silver.
http://magazinuldebaterii.ro/acumula...0ah-56068.htmlNu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
cred ca ma confunzi cu anvelopele. am energy saver pentru vara si alpine4 pentru iarna.
entry level din ala n-am vazut nici la rombat.
asta are 510A la 212 lei de ce mi-as lua din aia ?!
asta are 480A la 56Ah. si e 210 lei
rahatul ala de bateria mai si costa cat o varta silver de 63Ah. 330 de lei... trebuie sa fii idiot sa-ti iei asa ceva.
Last edited by B997NDL; 5 March 2015, 13:08.
Comment
-
Nu am zis niciodata ca exceleaza la curent de pornire, ci doar la durabilitate (chinezariile vandute de rombat pt moto sunt similar in materie de CCA dar tin 2 ani )
Avand o masina care nu cere peste 250 de amperi la demror nici cand e ger, durabilitatea e un criteriu mult mai important. Si daca Yuasa tine 4 ani pe o motoreta, pe masina e mult mai simplu.
Dar cum am deja o rombat Motrio, discutia e pur teoretica.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostRedresorul e musai sa aiba asistenta la incarcare cu posibilitatea regarii incarcarii, altfel nu poti limita curentul. Exemplu; bateria de 60Ah-curent de reincarcare 6A.
Apoi: redresorul meu - si toate cele din comert- nu are/au rezistenta aditionala/externa sau alt sistem de reglaj. Pe site-ul ROMBAT, in instructiunile de exploatare, scrie ca pot fi utilizate - totusi!- redresoarele comerciale.
Comment
-
Meseriasul de la Service mi-a spus ca valoarea curentului absorbit (la rece, cu motorul oprit) de la baterie trebuie sa fie de 50 mA; eu am gasit 6 mA. Sa nu fie bun aparatul?
(este unul digital iar valorile pentru tensiune, de ex., se incadreaza in clasa sa de precizie).
Comment
Comment