Pai omul gaseste raspunsul dorit de suconstient pana si in zaţ de cafea, ce conteaza daca raspunsul e corect sau nu.
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
deci am iesit din iarna cu ea. porneste mai usor, dar am uitat sa fiu atent daca se mai aprinde martorul abs. peste cam o luna, implinim 6 ani. al saptelea an nu cred ca-l mai apuca. cred ca voi merge pe varta silver de 61 sau 63 Ah.
m-au impresionat findca pe C4 a fost schimbata in 2013 si de atunci nu s-a mers cu masina in afara de un drum la itp de cca 10 km per total, si unul de 50 km pana langa snagov, unde se afla si in zi de azi masina. am mai pornit-o eu in ultimele sase luni, o data la 1-2 luni. porneste la sfert.
sper sa dau peste una la fel de buna.
Comment
-
Daca te referi la "ochiu magic" da-i pace, nu e un indicator dupa care sa te iei 100%, la mine a aratat "verde" si in momentul cand am schimbat-o (la cald invartea mai greu).
Originally posted by Ampt View PostDe când s-a încălzit afară, dimineaţa la prima pornire, martorul ABS stă în banca lui şi nu îmi mai luminează bordul.
Sper ca bateria să mă mai ţină măcar 1 an de zile (momentan are 4 ani şi 1 lună).
Comment
-
S-a tot spus.
Acel indicator are ca reper densitatea electrolitului; in momentul in care apare un defect intern, tensiunea scazuta din baterie, va determina scaderea treptata a densitatii (poate dura si cateva zile) iar "ochiul magic" va deveni negru. Doar in cazul scaderii nivelului, indicatorul va afisa fara prea multa inertie acest lucru, devenind transparent.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Tin minte ca dupa o completare cu apa distilata si o incarcare completa pe redresor, ochiul magic a ramas negru pentru urmatorii 3ani. Bateria a functionat complet si perfect pana am donat-o cuiva, ca sa nu moara degeaba pe masina, dupa ce am plecat din tara. Intrase in 7 ani.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostLa mine de ce nu a devenit negru/gri/transparent ? Nu sunt caz singular.
La rece avea ~11,8 V si invartea greu (la 1.4.....)
Comment
-
In sfarsit dupa 8 ani de zile , bateria mea si-a dat duhul. m-a lasat dintr-o data , chiar daca ea inca mai este 'verde' , nu mai porneste la cheie. Daca aveti grija de ea si o menajati cum trebuie , ar trebui sa tina peste 5 ani fara probleme. oare cea care a venit pe masina e de aceeasi calitate ca cele care se gasesc acum in magazin ?
Comment
-
cele de pe piata nu tin ca cele de prim montaj de pe masina.
Bateriile de prim montaj au alta calitate. Tolele sau lamelele de plumb mai groase, electrolit mai bun...etc...etc.
Nu stiu daca cele vandute in reprezentante au aceeasi calitate ca cele de prim montaj.
Comment
Comment