Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai omul gaseste raspunsul dorit de suconstient pana si in zaţ de cafea, ce conteaza daca raspunsul e corect sau nu.

    Comment


    • De când s-a încălzit afară, dimineaţa la prima pornire, martorul ABS stă în banca lui şi nu îmi mai luminează bordul.
      Sper ca bateria să mă mai ţină măcar 1 an de zile (momentan are 4 ani şi 1 lună).

      Comment


      • deci am iesit din iarna cu ea. porneste mai usor, dar am uitat sa fiu atent daca se mai aprinde martorul abs. peste cam o luna, implinim 6 ani. al saptelea an nu cred ca-l mai apuca. cred ca voi merge pe varta silver de 61 sau 63 Ah.
        m-au impresionat findca pe C4 a fost schimbata in 2013 si de atunci nu s-a mers cu masina in afara de un drum la itp de cca 10 km per total, si unul de 50 km pana langa snagov, unde se afla si in zi de azi masina. am mai pornit-o eu in ultimele sase luni, o data la 1-2 luni. porneste la sfert.
        sper sa dau peste una la fel de buna.

        Comment


        • O fi bateria buna,dar intretinerea acesteia(starea de incarcare),cred ca lasa de dorit...

          Comment


          • Daca te referi la "ochiu magic" da-i pace, nu e un indicator dupa care sa te iei 100%, la mine a aratat "verde" si in momentul cand am schimbat-o (la cald invartea mai greu).

            Originally posted by Ampt View Post
            De când s-a încălzit afară, dimineaţa la prima pornire, martorul ABS stă în banca lui şi nu îmi mai luminează bordul.
            Sper ca bateria să mă mai ţină măcar 1 an de zile (momentan are 4 ani şi 1 lună).
            Daca ai trecut prin patru ierni eu zic ca e OK.
            Last edited by Octavian; 15 April 2015, 18:43. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • S-a tot spus.
              Acel indicator are ca reper densitatea electrolitului; in momentul in care apare un defect intern, tensiunea scazuta din baterie, va determina scaderea treptata a densitatii (poate dura si cateva zile) iar "ochiul magic" va deveni negru. Doar in cazul scaderii nivelului, indicatorul va afisa fara prea multa inertie acest lucru, devenind transparent.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • La mine de ce nu a devenit negru/gri/transparent ? Nu sunt caz singular.
                La rece avea ~11,8 V si invartea greu (la 1.4.....)

                Comment


                • la mine e inca verde, dar se aprinde martorul abs dupa ce-i dau cheie.
                  bateria face 6 ani peste cam o luna si nu cred ca mai e de verde. desi porneste bine.

                  Comment


                  • Tin minte ca dupa o completare cu apa distilata si o incarcare completa pe redresor, ochiul magic a ramas negru pentru urmatorii 3ani. Bateria a functionat complet si perfect pana am donat-o cuiva, ca sa nu moara degeaba pe masina, dupa ce am plecat din tara. Intrase in 7 ani.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • am logan 1.4 ,luna viitoare face 9 ani cu acumulatorul original rombat calciu 60 sau62 Ah

                      Comment


                      • Originally posted by Octavian View Post
                        La mine de ce nu a devenit negru/gri/transparent ? Nu sunt caz singular.
                        La rece avea ~11,8 V si invartea greu (la 1.4.....)
                        "Ochiul magic",supravegheaza starea generala de incarcare(densitatea)+ nivel,doar pe un element din cei 6. Daca "moare" alt element din cei 5 nesupravegheati,bateria va fi nefunctionala,dar "ochiul" va avea culoarea verde...

                        Comment


                        • In sfarsit dupa 8 ani de zile , bateria mea si-a dat duhul. m-a lasat dintr-o data , chiar daca ea inca mai este 'verde' , nu mai porneste la cheie. Daca aveti grija de ea si o menajati cum trebuie , ar trebui sa tina peste 5 ani fara probleme. oare cea care a venit pe masina e de aceeasi calitate ca cele care se gasesc acum in magazin ?

                          Comment


                          • cele de pe piata nu tin ca cele de prim montaj de pe masina.
                            Bateriile de prim montaj au alta calitate. Tolele sau lamelele de plumb mai groase, electrolit mai bun...etc...etc.

                            Nu stiu daca cele vandute in reprezentante au aceeasi calitate ca cele de prim montaj.

                            Comment


                            • Nu mai pupăm noi acumulatori ca cei din echiparea de origine, never...

                              Comment


                              • dar nici loganurile noi nu mai pupa acumulatori ca cei din fabrica de pe ph1 si ph2. am vazut ca acumulatorii de 60Ah au acum 510 A curent de descarcare la rece fata de 600A cat aveau cei de pe logan 1.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google